AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De manier van leven in grote delen van Europa heeft decennia lang onvoldoende rekening gehouden met het gebrek dat bij bepaalde etnische groepen mensen leeft om bij te dragen aan de (illusie van de maakbare) samenleving. De komende decennia zal veel moeten worden rechtgezet. Of niet, maar dan zie ik het somber in.
 
De manier van leven in grote delen van Europa heeft decennia lang onvoldoende rekening gehouden met het gebrek dat bij bepaalde etnische groepen mensen leeft om bij te dragen aan de illusie van de maakbare samenleving. De komende decennia zal veel moeten worden rechtgezet. Of niet, maar dan zie ik het somber in.

Als je naar de geschiedenis kijkt is het nooit goed gegaan met landen,beschavingen waar te veel andere etniciteiten binnen kwamen.
 
Tekenend voor het failliet van deze manier van denken is het mogelijke vertrek van de PvdA uit Amsterdam, waar de partij is opgericht en pakweg 50 jaar heeft bestuurd.
[Link niet meer beschikbaar]
 
De manier van leven in grote delen van Europa heeft decennia lang onvoldoende rekening gehouden met het gebrek dat bij bepaalde etnische groepen mensen leeft om bij te dragen aan de (illusie van de maakbare) samenleving. De komende decennia zal veel moeten worden rechtgezet. Of niet, maar dan zie ik het somber in.

Ik heb zelf lange tijd met een zekere passie geloofd (vooral ook willen geloven) in de maakbare samenleving.
De luxe van deze illusie kan ik me helaas al een tijd niet meer veroorloven, te veel feitelijkheden die deze zeepbel uit elkaar hebben doen spatten.

Dus heb ik mezelf een 15 tal jaren geleden gedwongen mijn kop uit het zand te trekken.
Het verbaast mij ook oprecht dat in het licht van wat er allemaal gaande is er NU nog steeds zoveel lieden zijn die willens en wetens de struisvogel uit blijven hangen.

Ik zie het daardoor best somber in eerlijk gezegd.......
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ermee en door opgevoed. Door ouders, het onderwijs, mensen uit de buurt, op sportclubs; die er toch ook lange tijd in wilde geloven. Met de beste bedoelingen overigens. Soms spreek ik die mensen nog weleens uit de buurt, van de sportclub en dergelijke. Los van een paar struisvogels is de algemene conclusie toch dat de maakbare samenleving ophoudt voorbij de eigen straat/ wijk en/ of voordeur. Het is nu de taak om dat ideaal en de praktijk dichter bij elkaar te brengen.
 
Ze is ervan overtuigd dat als Duitsland terug naar die trotse wortels gaat, in plaats van het pamperen van minderheden als zielige slachtoffers, dat er dan een pragmatische houding bij migranten ontstaat. ‘In hun land van herkomst moesten ze ook van alles doen om te overleven, dat kunnen ze hier heus ook wel. Van veel ‘Gutmenschen‘ en ‘Biodeutsche‘ heb ik allerlei uitzonderingen gehoord, je kan niet zo veel zo snel van vluchtelingen vragen, ze zijn niet opgeleid, we moeten voorzichtig met ze omgaan. Dat is onzin’, schrijft ze. ‘Het zijn juist sterke mensen. Mensen die dat idee bestrijden, dat zijn pas racisten’. ;)
 
Ze is ervan overtuigd dat als Duitsland terug naar die trotse wortels gaat, in plaats van het pamperen van minderheden als zielige slachtoffers, dat er dan een pragmatische houding bij migranten ontstaat. ‘In hun land van herkomst moesten ze ook van alles doen om te overleven, dat kunnen ze hier heus ook wel. Van veel ‘Gutmenschen‘ en ‘Biodeutsche‘ heb ik allerlei uitzonderingen gehoord, je kan niet zo veel zo snel van vluchtelingen vragen, ze zijn niet opgeleid, we moeten voorzichtig met ze omgaan. Dat is onzin’, schrijft ze. ‘Het zijn juist sterke mensen. Mensen die dat idee bestrijden, dat zijn pas racisten’. ;)

Het waren toch allen hoogopgeleiden?
 
Het waren toch allen hoogopgeleiden?


in Duitsland van de 1 miljoen "hoogopgeleiden " = veelal analfabeet of zeer laag opgeleid , werkschuw , schrikbarend crimineel , anti Westers en zeer dwingend in gedrag

en die gaan via familiehereniging allemaal nog 3-5 gezinsleden binnenhalen en dan zijn er nog een paar honderdduizend die van de radar verdwenen zijn

en leven van de criminaliteit :eek:


maar ja wat kun je eigenlijk verwachten van mensen die uit gebieden komen waar :


A) het gemiddelde IQ van al die migranten gelijk staat aan het niveau van zwakzinnigen in Europa ( 70-80 :roflol:)

B) verziekt zijn door een achterlijk geloof

C) 90% in de herkomstlanden al nooit heeft gewerkt

D) eigenlijk onze Westerse samenleving minacht

E )helemaal niet de bedoeling heeft om er iets van te maken ,gewoon zoveel mogelijk gratis krijgen en profiteren

F) de echte hoogopgeleiden allang via speciale regelingen naar de USA en Canada zijn vertrokken



ja, die Merkel komt wel in aanmerking voor een Darwin Award
 

vtrxCErS.jpg

aO7jFojX.jpg
 
Van dit plaatje krijg ik dus serieus wanhoop -en depressieve gevoelens.

Ik kan dan ook alleen maar denken aan de uitspraak:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Ze zijn niet stupid, ze weten precies wat ze doen. Ze zijn kwaadaardig.
 
Ze zijn niet stupid, ze weten precies wat ze doen. Ze zijn kwaadaardig.

ik heb gisteren nochtans een toffe dag doorgebracht met een moslim vriend van vreemde origine.

Geen bommen in mijn wagen gevonden, die vent was zelfs beleefd, iets wat van vele vlamingen an lang niet meer gezegd kan worden.

ook geen antrax in mijn eten gevonden die avond, nog waren mijn schapen halal gekeeld.

Net zoals bij vlamingen zijn er gevaarlijke jongens tussen de massa (want fourniret en onzne dutroux waren ook verklede moslims zeker)
 
ik heb gisteren nochtans een toffe dag doorgebracht met een moslim vriend van vreemde origine.

Geen bommen in mijn wagen gevonden, die vent was zelfs beleefd, iets wat van vele vlamingen an lang niet meer gezegd kan worden.

ook geen antrax in mijn eten gevonden die avond, nog waren mijn schapen halal gekeeld.

Net zoals bij vlamingen zijn er gevaarlijke jongens tussen de massa (want fourniret en onzne dutroux waren ook verklede moslims zeker)
Er is niemand die hier claimt dat alle moslims met een bom in de auto rijden. Wat jij echter schrijft (en niet schrijft) getuigt van een arrogantie die zijn weerga niet kent. Struisvogel, kop in zand doet. Apfelstrudel had het niet eens over moslims in de post die jij quote, go figure.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven