Fitness Seller

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een groep die idd per direct het eeuwige leven mag opzoeken. Maar er is nog een veel grotere groep die zich vreedzaam opstellen. Nou moet bij het laatste wel een kanttekening worden geplaatst; de grootste groep moslims wonen in een islamtisch land en niet zoals hier als minderheid waar andere normen/ waarden gelden. Lekker daar blijven dus. Maar hoe ga je voorkomen dat de groep van 50 mln groter wordt, overgaat tot plegen van geweld. Ik geef het je te doen.

Is dit trouwens 4 real? 5x per dag 7 dgn in de week, gebedsoproepen vanuit de moskee? Wordt dat goedgekeurd?
Gematigde moslims wachten slechts op hun kansje om naar de pijpen van den extremen te dansen.
 
Iedereen, niemand uitgezonderd, zegt: ‘In iedere moslim zit de kern, de mentaliteit, het zaad van Islamitische Staat.’ En dat beweren ze niet vanuit een bepaalde felheid, of strijdbaarheid.”
Ze zeggen het als een feitelijke constatering?
“Precies. En wij merkten in onze Nederlandse groep een soort ongemak. Want wij zijn gewend aan noties als naastenliefde, ruimte geven aan andersdenkenden. Maar zij zeggen: ‘Kijk naar ons, léér van onze geschiedenis en van onze situatie. Onze geschiedenis leert dat er in de islam geen ruimte is voor andersdenkenden.’
‘Elke christen in Irak waarschuwde ons: de islam kent geen genade’
 
Frankrijk, Duitsland, België en ons kikkerlandje zelfde laken een pak. Was eens een liedje genaamd: Go West. We kunnen beter Go East gaan .
 
‘Salafisten verdringen ‘gematigde’ moslims in België’
'Veel soennitische moslims beschouwen wahabitische principes vandaag als norm'


Steeds meer moskeeën en imams in België staan onder invloed van het wahabistisch salafisme, en imams salafisceren in toenemende mate. Dit is één van de conclusies uit een recent rapport van het Belgische Orgaan voor de Coördinatie van de Dreiging (Ocad), waarover De Standaard bericht.

Volgens het rapport slaagt het doorgaans door Saoedi-Arabië ruim gesponsorde wahabitisch salafisme er inmiddels in “om vanuit een extreem-puriteins en intolerant denkkader de moslims in het Westen te doen afkeren van de Europese waarden en de normen die zij percipiëren als in strijd met de Koran. Veel soennitische moslims beschouwen de wahabitische principes vandaag als norm.”

Voor wahabisten geldt alleen de sharia als wet en is het kalifaat de gedroomde staat. Ondanks dat het aantal salafistische moslims nu nog een minderheid is, waarschuwt het rapport er voor dat “de kleine gematigde imam in zijn moskee niet is opgewassen tegen het wahabitische mediageweld.”

Eerder deze week kwam de Duitse veiligheidsdienst al tot een soortgelijke conclusie voor de in het Oosten gelegen Duitse deelstaat Saksen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'Salafisten verdringen 'gematigde' moslims in België' | ThePostOnline

-----------------------------------

‘Moslim Broederschap bezig met moskeemonopolie in deelstaat Saksen’
'Door komst islamitische vluchtelingen wordt macht Broederschap groter, wil sharia vestigen'


De Duitse veiligheidsdiensten waarschuwen voor de oprukkende radicaal-islamitische Moslim Broederschap in de oostelijke Duitse deelstaat Saksen. De Broederschap zou daar bezig zijn met het “verkrijgen van een monopolie op moskeeën om zo meer volgers te krijgen en macht te vergroten”, zo meldt de Duitse regionale omroep MDR.

Volgens het hoofd van de veiligheidsdiensten levert de expansie van de Moslim Broederschap geen direct gevaar op voor een jihad of meer aanslagen in Duitsland, maar is het wel een bedreiging voor de Duitse Grondwet. “Wat de Moslim Broeders willen is een sharia vestigen in Duitsland. Dit heeft grote gevolgen voor vrouwen, homoseksuelen, democratische waarden en de rechtstaat.”

De Moslim Broederschap heeft veel financiële reserves, vaak afkomstig uit Saoedi Arabië en andere golfstaten, en met dat geld wordt vastgoed opgekocht zodat er gebedshuizen en moskeeën kunnen worden gevestigd. Op deze manier probeert de Broederschap meer volgers te krijgen en de boodschap van het salafisme te verspreiden.

Door de toestroom van vluchtelingen, waaronder vooral veel moslims, lukt het de Broederschap om snel groter te worden. Vooral in het Oosten van Duitsland groeit de broederschap omdat daar nog geen voorzieningen zijn voor een ‘gematigde’ islam zoals die in het westelijke gedeelte van Duitsland er al wel zijn.

“Bidden en naar de moskee gaan is verplicht voor moslims. Als de enige moskee in de buurt er een van de Moslim Broederschap is, gaan ze daar heen”, aldus de chef van de Duitse veiligheidsdiensten.

Duitse veiligheidsdienst: 'Moslim Broederschap bezig met moskeemonopolie in deelstaat Saksen' | ThePostOnline
 
screenshot_220.png
 
Heeft geen zin. In meerdere naties is het doorgedrongen tot de top van Openbaar Bestuur functies. Het werkt niet meer om als kruisridder ergens te vechten of op te wachten. Voor de rest zeg ik niks meer ivm opruiing.
 
Het gevaar van moslims? onzin zoals dit lijd tot racisme, meer haat en meer problemen.

Begrijpt me niet verkeerd, ik ben absoluut tegen de mass immigratie in de eu, ik heb zelf gezien dat in de gevangenissen in be 80% marokanen zijn, dan Algeriens en russen, zowat 95% daar waren allochten, dit is wel wat ik zelf alleen maar persoonlijk gezien heb maar weet van andere gevangen dat het overall hetzelfde is, dit wil absoluut NIET zeggen dat de overgrote meerderheid van marokanen crimineel zijn, dit is een minimale minderheid, het problem is voornamelijk het samengroepen van moslims in bepaalde buurden, ik ken enkele jonge gasten van borgerheid, vertelde mij dat de meeste jongeren criminele dingen doen, en klein mannen leren autos te stelen en dergelijke.

We hebben dat probleem samen met de "linkse" die ontkennen dat er een probleem is, wat ertoe leid dat een grote groep mensen gaan generaliseren, als de regering het probleem toegeefd dan zullen mensen beter inzien dat het maar een kleine minderheid is.

Immigratie in Belgie is trouwens een complete fail, hier in de uk heb je BBC kanalen special voor moslims, pakistanen, de burgemeester van landen is een moslim, in belgie is er rage wanneer je een poster ziet van een marokaan die in de regering wil gaan, het word groot tijd dat marokanen geaccepteerd worden, en de islam ook als een onderdeel van de belgische cultuur, iedereen die links is het probleem gaat inzien, zodat het probleem van het creeren van een communitie in een communitie opgelost word.

Ook moeten mensen meer leren over de achtergrond van de islam, eg de shias en sunnis, terrorisme is een emotioneel gevolg van jaren van terreur, dit ga ik moeten uitleggen, maar het is een beetje zoals seriemoordenaars die een slechte jeugd hadden gehad in a way, ook door die anti islaam cultuur in belgie krijg je een groep dat zich uitgesloten voelt, natuurlijk veroorzaakt dit problemen.

Ook volgens een wetenschappelijke studie, the way you say a certain group, eg moslims as criminal, they will behave more criminal, and another study showed that if you see a certain group as more criminal, they will look more criminal. ill find the studys.
 
Minderheid is irrelevant. Of denk je dat alle oorlogen zijn gestart met een meerderheid? Nee, is door toedoen van een minderheid.
 
Minderheid is irrelevant. Of denk je dat alle oorlogen zijn gestart met een meerderheid? Nee, is door toedoen van een minderheid.
Exactly, daarom moet er een onmiddelijke stop komen op immigratie, enkel refugies zouden mogen binnen geloten mogen worden, in the same way Canada does it successfully.

Ik ben tegen immigratie, maar in tegenstelling tot de meeste ben ik zeer accepterend van trage immigratie, en moeten we accepteren dat islam een deel is van onze samenleving
 
Welk gevaar? Als ze een gevaar zouden zijn zouden ze een gevaar tegen zichzelf zijn... :/ Hoe dom is dat.
 
Ben je aan het trollen of mentaal minder valide?
Moet je begrip voor hebben om het verstand van een mentaal minder valide te kennen. Kleineer je altijd mensen die het niet met je eens zijn... wat voor een rotmannetje ben jij. Ohja en je weet al te best dat dit 2 opinies zijn. Kijk maar naar shark tank seizoen 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven