Fitness Seller

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
F*&K ME!!! Belgium is officially an Islamic country now!!!

 
Ik las dat Schulz in Duitsland een geweldige idee heeft? :roflol:

“Essentially, they want to give the refugees a right to vote. They need not be an EU citizen nor do they need to pay taxes. The mere right to vote is you happen to be there at the time,” writes economist Martin Armstrong.

“Can you imagine letting everyone from Mexico come into the USA and then vote if the United States should petition Mexico to join them? It seems the left is just totally insane. They will do absolutely anything to win and that means they will allow all of the Middle East to enter Germany and then outnumber the Germans in their own election?! Where is the logic here?”

Armstrong predicts that if the SPD tried to move ahead with allowing refugees to vote, it would set off an “internal German civil war”.

Martin Schultz Wants to Give Refugees the Right to Vote in German Election | Armstrong Economics
Ausländer wählen lassen? Anhänger von SPD und Grünen dafür - WELT
 
die Schultz is stapelgek,

het is dat de Duitse veiligheidsdiensten goed werk verrichten anders was er elke week wel een aanslag mede door zijn geliefde vluchtelingen :roflol:
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Sweden - New muslim woman tactic on police. You won't believe it until you hear it for yourself



Muslim Migrants Rape Swedish Girls At Anti-Racism Concert!

 
,,Iedere geboren Marokkaan wordt geregistreerd als moslim. Je hebt geen keuze, dat blijf je tot aan je dood. Als je dit niet meer wilt zijn, is dat strafbaar. Dat staat in de grondwet. Je mag niet overstappen op een andere religie. Daar kun je een gevangenisstraf van drie jaar voor krijgen. En mensen controleren elkaar, waardoor je problemen krijgt. Op de koranschool moest ik elke dag een pagina tekst uit mijn hoofd leren. Als je dat niet deed, werd je hard gestraft met een stok. Dat was gewoon mishandeling."
,,Ik was heel verbaasd dat Nederlanders de Islam zoveel ruimte geven. Want deze religie is zelf zeer intolerant. De moslims krijgen hier alle kans om deze kwade ideologie te verspreiden. Ik werd actief in Ede en voor de Marokkaanse gemeenschap, maar toen ze merkten dat ik een ongelovige was, werd ik lastig gevallen. Nu word ik nog in de gaten gehouden. De moslims doen niet mee aan de samenleving en zonderen zich af. Ze isoleren zichzelf, waardoor ze ook eenvoudig onder controle te houden zijn vanuit Marokko en de ambassade. Veel mensen zijn niet tevreden, maar durven niet uit de eigen gemeenschap te stappen, want dan worden ze uitgestoten. Maar toen ik dat deed, werd ik wereldburger en voelde ik de vrijheid. Ik geloof niet in grenzen, want daar ontstaan conflicten door. Ik ben heel internationaal gaan denken. Nationaliteit interesseert me niet. Overal zijn mooie mensen. Maar de meeste Marokkanen hebben zichzelf opgesloten en leven binnen een muur. Alle anderen daarbuiten zijn volgens hen slechte mensen. Dat komt door de islamitische instituten, die de mensen dom en bij elkaar willen houden. Anders ben je een afvallige."
,,Een aantal gelovige moslims denkt dat de Islam de liefde moet verspreiden. Dat zijn gewoon lieve mensen op zichzelf, maar ik weet dat moslims worden opgevoed met het idee dat alle andere religies fout zitten. Dat zijn allemaal vijanden. Standaard leeft het idee dat ongelovigen, zoals christenen, naar de hel gaan en dat ze de Islam willen vernietigen. Moslims zeggen dat christenen en joden de heilige boeken van God de bijbel en Thora vervalst en verminkt hebben. Daarom zijn ze ongelovigen en verdienen de dood en gaan naar de hel. Dus worden moslims opgevoed met haat tegen anderen. De ongelovige moet vermoord worden, dat krijgen mensen op vrijdag tijdens een speech in de moskee te horen. 'Ongelovigen' krijgen echt de meest nare dingen toegewenst. In het gebed wordt uitgesproken dat zij maar ernstig ziek mogen worden. Dat is echt ongelooflijk en verschrikkelijk. Zo wordt aan de eigen identiteit gewerkt: zij zijn zelf de beste en de andere mensen slecht. Daarom vind ik het jammer dat de Nederlandse overheid de islamitische instituten en moskeeën niet aanpakt. Imams uit de Marokkaanse bergen, die niks van de wereld weten, komen in Nederland hun extreme boodschap brengen."
Dus zit je vermoedelijk niet ver af van de visie die Geert Wilders heeft?
,,Klopt, zeker in het begin. Ik heb dezelfde ideologie, al schreeuwt hij me iets teveel en is hij erg rechts. Zelf ben ik politiek links. In Nederland zijn ze dat niet gewend, want de eigen bevolking is hier tolerant, vriendelijk, gastvrij, maar ook naïef. De afgelopen jaren is er wel meer discussie ontstaan. De religies respecteren elkaar, behalve de Islam. Deze godsdienst wil de hele wereld islamiseren. Ze worden opgevoed en gehersenspoeld met haat richting anders-gelovigen. Imams zeggen ook gewoon dat kinderen niet moeten spelen met kinderen van ongelovigen."
Zou de Nederlandse overheid in uw ogen geen moskeeën toestaan als ze in de gaten had wat daar allemaal verkondigd wordt?
,,Absoluut. Ik zei dertig jaar geleden al dat ze moesten stoppen om Marokkaanse imams in Nederland toe te staan. Ze zijn echt heel gevaarlijk. Toen werd gezegd dat ik gek was en dat we tolerant moeten zijn. Maar in islamitische landen mag je geen kerk bouwen. In Marokko kwam ik in aanraking met christenen en vond ik dat ze daar recht hadden op een kerk. Maar dezelfde mensen die in Nederland alle vrijheid krijgen om hun islamitische geloof te beleven, staan de christenen niet toe om dat in Marokko te doen. Dat is krankzinnig. Dus als we alle moslims tolerant willen maken, moeten we beginnen bij de imams en hen in Nederland een opleiding geven. Dan kunnen we goed samen leven. Ze moeten zich aan de regels houden. Dat gedoe van haat moet afgelopen zijn, maar dat heeft nog veel tijd nodig. Zij hebben de partij van Geert Wilders in feite gecreëerd en moeten dus niet klagen. Het is een rechtstreeks gevolg. Integratie is daardoor ver weg. Het gaat om zo'n miljoen moslims in ons land, zodat ik niet geloof dat het een gevaar voor ons democratisch systeem vormt. Met zo'n groep zal islamisering in dit land nooit lukken. Toch vind ik dat het gedachtengoed wel moet worden bestreden."
 
Hidden camera shows shows streets blocked by huge crowds of Muslim - Islam in Paris -

 
Jambon is daarvoor vorig jaar serieus op de vingers getikt en heeft z'n woorden ingetrokken.
Wat apart. Het is simpel waar dat aantallen moslims juichen. Al kan je twisten over het woord ' substantial'.
 
Wat apart. Het is simpel waar dat aantallen moslims juichen. Al kan je twisten over het woord ' substantial'.
Bepaalde regeringsleden waren zeer verontwaardigd en hebben heb idd op zn vinger getikt. Ze waren precies meer verontwaardigd daarover dan over de aanslagen zelf.
 
Laatst bewerkt:
Wat apart. Het is simpel waar dat aantallen moslims juichen

Ik vind het gewoon laf van Jambon, hij had voet bij stuk moeten houden.

En dat 'gejuich' ben ik zelf een paar keer 'live' getuige van geweest: Je weet niet wat je mee maakt!

Het zou zo fijn zijn als moslims in grote hoeveelheden en met hetzelfde fanatisme -mondiaal en publiekelijk- het IS terrorisme zouden verwerpen tot in de hel.
Het feit dat ze dit nog steeds niet doen, wekt zacht gezegd geen vertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Zelfs op de basisschool komt het voor, in de diversiteit buurten. Niet dat ze weten wat ze doen maar ze zien het thuis of op straat gebeuren.
 
Zelfs op de basisschool komt het voor, in de diversiteit buurten. Niet dat ze weten wat ze doen maar ze zien het thuis of op straat gebeuren.

Ik heb het o.a. kinderen uit een allochtoon gezin schuin tegenover bij mij in straat horen schreeuwen.
Zo'n familie die ze met voorrang in zo'n relatief goedkoop huurhuis hebben gestopt, in het kader van in-menging en integratie, ja a-me-hoela.

Jochies in de leeftijd10-14 jaar die kut-Nederland, klote Nederlanders en allemaal dood e.d. lopen te roepen in de wijk.
Moeders -keurig en volledig ingepakt in zedige zwarte lappen stof- staat erbij en kijkt ernaar maar zegt er verder hélémaal niks van.

En dan zijn wij xenofoob en racistisch zeker als we daar iets van vinden, tuurlijk.....
 
Giftig word je ervan. Vooral dat laten inmengen en integreren met alle hulp, gaat meestal ten koste van eigen verantwoordelijkheid. Telkens mensen kapot pamperen zorgt alleen maar voor volgescheten luiers. Je houdt mensen er ook afhankelijk door en dom.
 
Ik heb het o.a. kinderen uit een allochtoon gezin schuin tegenover bij mij in straat horen schreeuwen.
Zo'n familie die ze met voorrang in zo'n relatief goedkoop huurhuis hebben gestopt, in het kader van in-menging en integratie, ja a-me-hoela.

Jochies in de leeftijd10-14 jaar die kut-Nederland, klote Nederlanders en allemaal dood e.d. lopen te roepen in de wijk.
Moeders -keurig en volledig ingepakt in zedige zwarte lappen stof- staat erbij en kijkt ernaar maar zegt er verder hélémaal niks van.

En dan zijn wij xenofoob en racistisch zeker als we daar iets van vinden, tuurlijk.....


Giftig word je ervan. Vooral dat laten inmengen en integreren met alle hulp, gaat meestal ten koste van eigen verantwoordelijkheid. Telkens mensen kapot pamperen zorgt alleen maar voor volgescheten luiers. Je houdt mensen er ook afhankelijk door en dom.


wat xenofoob van jullie, laat Asha "de schele linkse zeug " ten Broeke dit maar niet horen :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven