XXL Nutrition

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ooit een docu gezien (of keuringsdienst van waarde) over het slachten van runderen, het grootste slachthuis van Nederland slacht alles halal, want blijkbaar is zo’n pen door de kop schieten en daarna de keel doorsnijden, de standaard manier in Nederland ook halal. Het slachthuis moest kwa aanpassingen alleen maar islamitische slagers in dienst nemen de slachtbank goed oplijnen met een kompas.
 
Oké, daar kan ik mee inkomen. Maar de bio-industrie vind je wel oké? In veel opzichten is halal een stuk diervriendelijker dan de bio-industrie (los van het onverdoofd slachten). Volgens mij mag in Nederland overigens wel halal geslacht worden met verdoving.
Baseer je die vraag en stelling op een observatie dat op hollandse boerderijen hatelijk met dieren wordt omgegaan en halal boerderijen de hemel op aarde voor ze zijn?

Ik vraag me meer af of het voor de beestjes veel beter zou kunnen als alle buitenlanders verwijderd werden en we alleen nog europeanen met 1.2 kinderen hoeven te voeren.
 
Met een halal ingepakte islamitische worst?

meerdere penetraties en antwoorden mogelijk...
Fixed. :P

Je bedoelt of de condoom gemaakt is van de darmen van een halal geslacht schaapje?
 
Ik doe tegenwoordig de coïtus halal. Worden ze rustig van.
Hoezo? Halal is toch onverdoofd. Je kunt beter een spuitje geven en het is toch ook beter om eerste de kleine bij de moeder weg te halen voordat je de daad verricht. ;)
Behoorlijk haraam.
 
Ik doe aan onverdoofde vrouwenbesnijdenis. Daar worden ze na verloop van tijd rustiger van en beter in het huishouden.
 
En lekker strak
 
Ok, je hebt alleen iets tegen snijlustige gynaecologen?
 
'Education, not indoctrination': Muslim parents lead group of 300 in protest outside school gates against equality lessons on homosexuality and gender
https://www.dailymail.co.uk/news/ar...de-school-gates-against-equality-lessons.html

Some Muslim demonstrators said they would rather leave the UK than allow their children to continue attending Parkfield Community School in Birmingham.
Is er toch nog hoop voor een oplossing van het moslim probleem! Laat de degenerates er op los!

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik moet wel even wat anders zeggen over Moslims; Veel dingen zijn verkeerd en afschuwelijk en hoe ze met vrouwen omgaan is achterlijk, maar aan de andere kant zijn ze wel erg gelovig en proberen ze elkaar te helpen.
"Wij" daar tegenover zijn het merendeel niet meer gelovig en zijn verblind door het kapitaal en verafgoden alleen ons zelf. Leeg dus. Dus het is niet allemaal zwart-wit.

Neemt wel niet weg wat ik eerder schreef.
 
Ik moet wel even wat anders zeggen over Moslims; Veel dingen zijn verkeerd en afschuwelijk en hoe ze met vrouwen omgaan is achterlijk, maar aan de andere kant zijn ze wel erg gelovig en proberen ze elkaar te helpen.
"Wij" daar tegenover zijn het merendeel niet meer gelovig en zijn verblind door het kapitaal en verafgoden alleen ons zelf. Leeg dus. Dus het is niet allemaal zwart-wit.

Neemt wel niet weg wat ik eerder schreef.
De ironie om te zeggen dat het niet allemaal zwart-wit is nadat je zojuist een extreme zwart-wit-statement hebt gemaakt.
 
De ironie om te zeggen dat het niet allemaal zwart-wit is nadat je zojuist een extreme zwart-wit-statement hebt gemaakt.

Misschien, Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat er goede en minder goede dingen aan het Westen kleven, en hoe wij (systeem) vaak leven ook niet ideaal is.
 
Ik moet wel even wat anders zeggen over Moslims; Veel dingen zijn verkeerd en afschuwelijk en hoe ze met vrouwen omgaan is achterlijk, maar aan de andere kant zijn ze wel erg gelovig en proberen ze elkaar te helpen.
"Wij" daar tegenover zijn het merendeel niet meer gelovig en zijn verblind door het kapitaal en verafgoden alleen ons zelf. Leeg dus. Dus het is niet allemaal zwart-wit.

Neemt wel niet weg wat ik eerder schreef.
Ik lees zojuist in mijn boekje over de islam, dat zaken zoals pronken, uiterlijk vertoon en materialisme afgekeurd worden en bescheidenheid, eenvoud en gematigdheid aangemoedigd. Dat rijmt goed met het feit dat 90% van de Turken en Marokkanen in een asociale Mercedes rijden waar je gezien hun inkomen en het feit dat ze in een achterstandswijk wonen redelijk je vraagtekens bij kunt zetten.
 
Ik lees zojuist in mijn boekje over de islam, dat zaken zoals pronken, uiterlijk vertoon en materialisme afgekeurd worden en bescheidenheid, eenvoud en gematigdheid aangemoedigd. Dat rijmt goed met het feit dat 90% van de Turken en Marokkanen in een asociale Mercedes rijden waar je gezien hun inkomen en het feit dat ze in een achterstandswijk wonen redelijk je vraagtekens bij kunt zetten.

Daar heb je helemaal gelijk in. maar dit zijn in mijn ogen niet de echte Moslims.
 
Fixed. :P

Je bedoelt of de condoom gemaakt is van de darmen van een halal geslacht schaapje?

Kan, maar een dikke moslima in volledige kledij + hoofddoek ergo halal verantwoord ingepakt is ook een mogelijkheid.
 
Ik lees zojuist in mijn boekje over de islam, dat zaken zoals pronken, uiterlijk vertoon en materialisme afgekeurd worden en bescheidenheid, eenvoud en gematigdheid aangemoedigd. Dat rijmt goed met het feit dat 90% van de Turken en Marokkanen in een asociale Mercedes rijden waar je gezien hun inkomen en het feit dat ze in een achterstandswijk wonen redelijk je vraagtekens bij kunt zetten.

Goed dat het je is ook opgevallen. Hoogstandje van contradictie en hypocrisie, dat is wat het is.
 
Vandaar dat jij je er toe aangetrokken voelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven