Fitness Seller

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
DÜSSELDORF - De politie heeft in het Duitse Noord-Rijnland-Westfalen de handen vol aan uit de hand gelopen huwelijksfestiviteiten. Agenten moesten vorige week veertig keer uitrukken, meldt het ministerie van Binnenlandse Zaken van de deelstaat. Het gaat om een record.

Feestende bruiloftsgangers maakten het volgens de autoriteiten op allerlei manieren te bont. Zo sloegen getuigen in Lüdenscheid alarm over schoten tijdens een bruiloftsstoet. Toegesnelde agenten vonden vervolgens een alarmpistool in de wagen van een 25-jarige man uit Essen. In de stad Hagen blokkeerden bijna twintig auto’s een rijbaan omdat de inzittenden foto’s wilden nemen.

Feestende bruiloftsgangers maakten het volgens de autoriteiten op allerlei manieren te bont. Zo sloegen getuigen in Lüdenscheid alarm over schoten tijdens een bruiloftsstoet. Toegesnelde agenten vonden vervolgens een alarmpistool in de wagen van een 25-jarige man uit Essen. In de stad Hagen blokkeerden bijna twintig auto’s een rijbaan omdat de inzittenden foto’s wilden nemen.

De politie moest in totaal zeven keer in actie komen op de snelwegen vanwege dergelijke incidenten. Ook is zeven keer melding gemaakt van schoten, waarbij in vijf gevallen kon worden vastgesteld dat daar ook sprake van was. Agenten namen zeven rijbewijzen in beslag en maakten zestien keer proces-verbaal op


:roflol: en dan heeft de Duitse moslimraad voorgedrukte formulieren wanneer deze zielige moslims racisme ervaren ,hypocriet kutvolk, want ze weten heel goed dat ze schijt hebben aan de mensen

die er last van hebben en dat de meeste niets durven doen omdat dan meteen 100 moslim tokkies klaar staan ,pure intimidatie meer is het niet
 
DÜSSELDORF - De politie heeft in het Duitse Noord-Rijnland-Westfalen de handen vol aan uit de hand gelopen huwelijksfestiviteiten. Agenten moesten vorige week veertig keer uitrukken, meldt het ministerie van Binnenlandse Zaken van de deelstaat. Het gaat om een record.

Feestende bruiloftsgangers maakten het volgens de autoriteiten op allerlei manieren te bont. Zo sloegen getuigen in Lüdenscheid alarm over schoten tijdens een bruiloftsstoet. Toegesnelde agenten vonden vervolgens een alarmpistool in de wagen van een 25-jarige man uit Essen. In de stad Hagen blokkeerden bijna twintig auto’s een rijbaan omdat de inzittenden foto’s wilden nemen.

Feestende bruiloftsgangers maakten het volgens de autoriteiten op allerlei manieren te bont. Zo sloegen getuigen in Lüdenscheid alarm over schoten tijdens een bruiloftsstoet. Toegesnelde agenten vonden vervolgens een alarmpistool in de wagen van een 25-jarige man uit Essen. In de stad Hagen blokkeerden bijna twintig auto’s een rijbaan omdat de inzittenden foto’s wilden nemen.

De politie moest in totaal zeven keer in actie komen op de snelwegen vanwege dergelijke incidenten. Ook is zeven keer melding gemaakt van schoten, waarbij in vijf gevallen kon worden vastgesteld dat daar ook sprake van was. Agenten namen zeven rijbewijzen in beslag en maakten zestien keer proces-verbaal op


:roflol: en dan heeft de Duitse moslimraad voorgedrukte formulieren wanneer deze zielige moslims racisme ervaren ,hypocriet kutvolk, want ze weten heel goed dat ze schijt hebben aan de mensen

die er last van hebben en dat de meeste niets durven doen omdat dan meteen 100 moslim tokkies klaar staan ,pure intimidatie meer is het niet
Topic is "gevaar van moslims"... ben je niet een beetje aan het doorslaan? Confirmation bias,... google it.
 
Rot op man het overgrote deel drinkt, eet en rookt vrolijk door. Alleen voor het oog van de rest ‘vast’ men
Jij hebt een doorgedreven analyse gemaakt? Jij hebt die miljoenen moslims gevolgd? Bespioneerd? Neen? Maak dan zo geen domme claims.
 
Topic is "gevaar van moslims"... ben je niet een beetje aan het doorslaan? Confirmation bias,... google it.
Jij vindt 20 moslims die met hun auto's een weg blokkeren en met een alarmpistool rondschieten niet onder gevaar vallen?
 
Hohohoho. Ies koeltoer.
 
Raus und schnell is de enige lösung für die problemen.

Op z'n minst wat verstand erin rammen.

LiveLeak-dot-com-boardofeducation_1560439984.jpg
 
Jij hebt een doorgedreven analyse gemaakt? Jij hebt die miljoenen moslims gevolgd? Bespioneerd? Neen? Maak dan zo geen domme claims.
Nee dat heb ik niet gedaan, echter is het zo dat ik in Mn omgeving (werk, school, fitness) en ja dat ik kom in heel NL en daar zie ik het overgrote deel gewoon vasten voor het oog. Zelf geven ze dat ook toe, onder dwang van hun ‘gemeenschap’ moeten ze mee doen anders vallen ze buiten de boot.

Vind het prima dat vluchtelingen hier heen komen, alleen ik denk niet fat de islam in Nederland past zoals hij nu veel gepraktiseerd wordt.
 
Het zijn allemaal toch zulke lieve, goede mensen
 
Google eens fallacy fallacy.

Er zijn wel heel veel incidenten te vinden die de bias confirmen :thinking:

https://www.telegraaf.nl/video/623769091/politiebezoek-bij-feestje-5-jarige-ontspoort-volledig

Vreemd dat dit zo uit de hand loopt! Anders zijn ze altijd zo tegemoetkomend als je klaagt over geluidsoverlast, toch apfelstrudel?
Ja ik snap het ook niet helemaal. Bij mij heeft het maar 30+ politiebezoeken, een geluidstest, en een poffer op z'n bakkes gekost voordat ze na 13 maanden normaal deden.

Die racistische vooroordelen ook altijd!
 
Ja ik snap het ook niet helemaal. Bij mij heeft het maar 30+ politiebezoeken, een geluidstest, en een poffer op z'n bakkes gekost voordat ze na 13 maanden normaal deden.

Die racistische vooroordelen ook altijd!

Agressief mannetje hoor. Weet je zeker dat jij niet het probleem bent?

:p
 
Agressief mannetje hoor. Weet je zeker dat jij niet het probleem bent?

:p
Nee denk het niet, een wijs iemand zei laatst tegen mij dat ik een bitch ben. En mannen zijn de oorzaak van alle problemen. Per definitie kan het dus niet aan mij liggen.
 
Pannenkoek?

Heb jij bronnen die dat kunnen bevestigen?

jazeker ,ik heb gehoord dat hij zelfs in de plaatselijke moslimgemeenschap niet zo geliefd is ,ze vinden hem een beetje nep ,omdat hij alleen maar getrouwd is met een Marokkaanse

en toch doet alsof hij de grote Islam kenner is,een beetje zoals onze Arnoud van Doorn
 
De rest zijn moslims en slecht ingelichte mensen.

jttdz9.gif
 
Nee dat heb ik niet gedaan, echter is het zo dat ik in Mn omgeving (werk, school, fitness) en ja dat ik kom in heel NL en daar zie ik het overgrote deel gewoon vasten voor het oog. Zelf geven ze dat ook toe, onder dwang van hun ‘gemeenschap’ moeten ze mee doen anders vallen ze buiten de boot.
Je ziet ze "vasten voor het oog" (whuuutt???)... je ziet ze dus vasten??? Maar daarna zie je ze eten??? Hoe doe je dat? En "ze" geven dat toe? Dus ze verstoppen zich, maar ALLEMAAL geven ze dat aan jou toe? Nigga please.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven