MuscleMeat

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perceptie en realiteit zijn twee verschillende zaken.
 
De rest zijn moslims en slecht ingelichte mensen.

jttdz9.gif
giphy.gif
 
Jij vindt 20 moslims die met hun auto's een weg blokkeren en met een alarmpistool rondschieten niet onder gevaar vallen?
Het gaat om mensen die op onaanvaardbare wijze feestvieren, en daarvoor gestraft werden. Wat heeft de islam en het feit dat het moslims zijn daar mee te maken?
 
Je ziet ze "vasten voor het oog" (whuuutt???)... je ziet ze dus vasten??? Maar daarna zie je ze eten??? Hoe doe je dat? En "ze" geven dat toe? Dus ze verstoppen zich, maar ALLEMAAL geven ze dat aan jou toe? Nigga please.
Ik zie ze ook allemaal over je vrouw gaan
 
Het gaat om mensen die op onaanvaardbare wijze feestvieren, en daarvoor gestraft werden. Wat heeft de islam en het feit dat het moslims zijn daar mee te maken?
Omdat anders gelovigen dit niet doen..? Zij zijn de enige groep die dit doen, dus is het relevant om de groep te benoemen zoals het is. Het beestje bij zijn naam noemen.

Het feit dat zij moslim zijn heeft er dus alles mee te maken.
 
Ik ben wel benieuwd naar jouw beredenering hoe deze twee dingen verschillende zaken zijn.
perceptie is subjectief... realiteit is objectief. Dat je dit moest vragen vind ik heel vreemd.
 
Omdat anders gelovigen dit niet doen..? Zij zijn de enige groep die dit doen, dus is het relevant om de groep te benoemen zoals het is. Het beestje bij zijn naam noemen.

Het feit dat zij moslim zijn heeft er dus alles mee te maken.
Neen, ze doen dit niet omdat ze moslim zijn. En tochwel, er zijn wel degelijk andere groepen die dit doen. Confirmation bias, remember.
 
eergisteren weer religie van de vrede goed nieuws show , zonder enige vorm van realisme en gezonde argwaan door elke nieuwsmedium overgenomen

en wat blijkt ,is helemaal niet waar ,wie of wat zit hier achter :scratch:


Als je een studie belachelijk noemt dan moet je ook zeggen waarom je dat denkt. Anders is het maar een lege claim.
Er zijn steeds meer atheïsten in de wereld, en dus ook in de islamitische wereld. Dankzij het internet. Mensen hebben tot veel meer informatie toegang en laten zich niet meer zo makkelijk brainwashen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven