Fitness Seller

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wierd Duk bevestigt: ex-moslima in ontluisterend filmpje is inderdaad echte ex-moslima | ThePostOnline

"Ik wil dat de mensen beseffen wat de gevaren van de islam zijn. Ik wil dat Nederland en Europa weten wat er op het spel staat. Jullie denken dat jullie iets goeds doen door te islamiseren en jullie waarden op te geven. Maar het is juist omgekeerd: hoe meer jullie toegeven aan de eisen van moslims, hoe intoleranter de islam wordt en hoe meer jullie dreigen te verliezen.

En als een moslima antwoordt: ik kies hier zelf voor, ik kies zelf voor Allah en de hoofddoek, dan kiezen zij bewust voor onderdrukking en onderwerping aan de man. Jullie westerlingen wíllen gewoon niet zien wat de islam aanricht. Jullie beseffen niet waarmee je te maken hebt. Overal waar de islam komt, verdwijnen levensvreugde en persoonlijke vrijheid. Na de aanslagen in Boston en op Charlie Hebdo gingen er in onze gemeenschap emails rond met oproepen voor steunbetuigingen aan de daders. Die hadden immers beledigingen aan het adres van de profeet gewroken en waren helden.

Door telkens weer mee te buigen met de eisen van moslims, duwt de overheid haar burgers in een positie waarin ze uiteindelijk zichzelf moeten gaan beschermen. Ik vrees serieus voor geweld. En zeg mij niet dat dit onzin is. Ik heb precies dit meegemaakt in Tsjetsjenië. Ik weet hoe het kan gaan.”

Cookies op AD.nl | AD.nl


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zuhal Demir bijt van zich af in Unia-kwestie rond hoofddoeken: "Ik ben de verdachtmakingen beu"

BBzrr5Z.png
© Aangeboden door Newsmonkey

Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA)heeft een lang beklag gedaan op social media. Daarin houdt ze vol dat ze niets te maken heeft met het ontslag van Rachida Lamrabet bij Gelijkekansencentrum Unia. Die had zich in de pers uitgegeven als tegenstander van het boerkaverbod. Demir blijft erbij dat de uitspraken van Lamrabet onzin zijn, en suggereert ook dat Unia er enkel is voor allochtone burgers.

Interfederaal Gelijkekansencentrum Unia heeft Rachida Lamrabet ontslagen. De juriste van Marokkaanse afkomst had in Knack laten weten dat ze tegen het boerkaverbod is.

Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) was niet te spreken over die uitlating. Ze vroeg ook aan Unia wat hun standpunt over het boerkaverbod is. Het gelijkekansencentrum nam afstand van de uitspraken van Lamrabet en verklaarde dat het met haar in gesprek zou gaan. Dat gesprek leidde uiteindelijk tot het ontslag van Rachida Lamrabet.

Niets mee maken
Nu post Demir op Facebook: “Laat mij het nog één keer heel duidelijk herhalen: Ik heb geen enkele rol in het ontslag van Lamrabet”. Daarmee verwijst de staatssecretaris naar “insinuaties in de pers” over haar betrokkenheid bij het vertrek van Rachida Lamrabet.

“Noch over het ontslag, noch over de motieven van dat ontslag, ben ik zelfs maar geïnformeerd,” aldus Demir. Ze blijft er ook bij dat ze Lamrabets uitspraak “het boerkaverbod is een verregaande inbreuk op vrijheiden privacy” onzin vindt.

"Onterechte kritiek"
Verder zegt Demir dat ze onterecht verwijten over zich krijgt na haar kritiek op Unia en Lamrabet. “Unia is een onafhankelijke instelling. Maar het onafhankelijk statuut van een instelling betekent natuurlijk niet dat het verheven is boven elke kritiek,” aldus Demir.


Nog een hoofddoekregel
Dan haalt de staatssecretaris er nog even een andere hoofddoekregel bij: “Ik wil een Unia dat ons scherp houdt en onafhankelijk standpunten kan innemen. Zoals het Europees hof van justitie die niet deelde toen het oordeelde dat een hoofddoekenverbod op de werkvloer niet discriminerend is. Maar dat betekent ook dat Unia moet rekening houden dat die standpunten niet altijd gedeeld worden.”

“Unia niet voor alle burgers”
Ook suggereert Demir dat Unia er enkel is voor de allochtone burger, of dat het die reputatie toch heeft. Ze heeft het over “het perceptieprobleem van Unia als een instelling die er niet is voor alle burgers.Een probleem dat de instelling zelf erkent na een studie over hun perceptie bij de brede bevolking.”

Toch is Demir optimistisch. Zo zou ze vorige week een eerste gesprek met Unia hebben gehad waarop ze vernam dat de instelling steeds meer meldingenkrijgt die niets met racisme te maken hebben.

Een positieve evolutie volgens Demir: “op die manier herstelt de burger zelf het perceptieprobleem van Unia en eisen ze het centrum op als een voorvechter tegen discriminatie voor alle burgers. Als dit de uitkomst is van de heisa, ben ik een tevreden mens.”

BBzroLx.png
© Aangeboden door Newsmonkey
BBzr3ki.jpg
© Aangeboden door Newsmonkey
Niet de eerste keer
Net als haar partijgenoot Theo Francken (N-VA) communiceertDemir geregeld via social media. Eind februari was ze nog in een gelijkaardigediscussie verwikkeld met Unia. Ze postte toen op Facebook: “Waarom wel salafistenverdedigen en kinderfeest zoals Zwarte Piet niet?”

Het lijkt erop dat Demir de communicatiestrategie van Franckenoverneemt. Met haar 2.000 Facebook-fans en 10.000 volgers op Twitter is ze algoed op weg.
 
Gisteravond besliste het partijbestuur van de N-VA dat Kamerlid Zuhal Demir de positie van nieuwe federale staatssecretaris voor Gelijke kansen, Armoedebestrijding, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid zal bekleden



Belgen :roflol:
 
Demir is een geconstipeerde kuthoer.
 
Nee echt, doet enkel d'r mond open als ze kan janken en zeiken.
 

Zelfde geldt voor Afghanistan, liepen ze ook in rok en hippe kleding op straat en gemengd onderwijs was gemeengoed.

Treffend dit en maar al te waar.

Ik heb een kennis uit Iran die daar is weg gegaan (zeg maar gerust noodzakelijk gevlucht)
Hij is iemand met de nog 'moderne' inslag van 'toen' en beslist geen moslim. Sterker nog, hij haat ze hartgrondig. Logisch ook, voor hem heeft die klote islam zijn prachtige land kapot gemaakt.

Hij woont ergens in een flat in mijn woonplaats.
Hij vertelde mij ooit dat hij zich moet inhouden allochtone medebewoners niet over de reling van de balustrude te gooien, als ze hem dan iedere keer weer groeten met salaam/inch allah e.d.
 
Laatst bewerkt:
Zeer schrijnend zijn ook mensen die het chirstendom aanhangen en vluchten voordat ze door autoriteiten worden opgepakt en verkracht / of erger.
 
Zeer schrijnend zijn ook mensen die het chirstendom aanhangen en vluchten voordat ze door autoriteiten worden opgepakt en verkracht / of erger.

Ik had ooit een collega, ook oorspronkelijk uit Iran, die in de vroege jaren '80 van de vorige eeuw werd opgepakt in Iran omdat hij aan schaken deed.
Hij heeft daar serieus een tijdlang voor gevangen gezeten, omdat het regime vond dat schaken te veel 'pro weggejaagde sjah' was, vanwege de aanwezige koninklijke figuren in het spel.
Dan moet je je daarbij een gewapende razzia voorstellen in een gezellige, vreedzame schaakvereniging die daar clubavond hadden.

Maar het kan nog gekker: Hij werd daarbij ook nog meer verdacht bevonden omdat er in zijn achternaam de lettergreep 'shah' zit.
Alhoewel eenieder kan bedenken dat hij dit zelf ook niet verzonnen had, werkte dat toch op de een of andere manier in zijn nadeel qua kleur/beeldvorming en verdachtmaking......

Nog sterker, hij is een wiskundige talent en had dit ook gestudeerd. Ook dat werd hem 'ten laste' gelegd.
Niet te geloven dit , ik had dit écht niet zelf kunnen verzinnen.

De vraag of hij ook gemarteld is ontweek hij......
Hij is met veel moeite samen met z'n gezin naar Nederland gevlucht eind jaren tachtig.

Omdat ik aan hem moest denken door je eerdere post, heb ik hem even opgezocht op zijn volledige naam.
Tot mijn grote vreugde zag ik dat hij nog steeds schaakt bij een of andere club!

Check-mate Khomeini, fuck you en de rest van je opvolgers-gestoorden.
 
Bizar. Totaal andere wereld. Is er dan niemand die in zo'n groep van autoriteiten zegt, jongens dit is belachelijk. Gelukkig schaakt hij nog altijd!
 
Bizar. Totaal andere wereld. Is er dan niemand die in zo'n groep van autoriteiten zegt, jongens dit is belachelijk. Gelukkig schaakt hij nog altijd!

Voor zover ik begrepen heb uit zijn verhaal durft blijkbaar niemand -ook de autoriteiten zelf niet- iets te zeggen.
Iedereen is bang om in ongenade te raken en zijn hachje te verliezen.

Doet ook erg denken aan de soortgelijke waanzin in het China onder Mao.
 
Wel vreemd dat er in Teheran nog een substantieel contingent aan Joden wonen. Die in meer of mindere mate hun Jodendom mogen belijden.
 
Wel vreemd dat er in Teheran nog een substantieel contingent aan Joden wonen. Die in meer of mindere mate hun Jodendom mogen belijden.
Is dit recentelijk? (het mogen belijden)
Want ik kan ik me niet voorstellen dat dit na 1979 en de 10-15 jaar daarna mogelijk was.....
 
'Vanaf nu staan alle ongelovige acteurs, zangers, sporters op dodenlijst van Islamitische Staat'
“In naam van Allah, de Genadige, de Barmhartige, twaalf ongelovigen werden door onze gezegende broeder in Duitsland gedood (verwijzing naar de aanslag op een kerstmarkt in Berlijn, redactie.). Maar Merkel, blijkbaar deren je kleine smerige onderdanen jou niet. Jouw Tornado’s (Duitse gevechtsvliegtuigen, redactie) vliegen nog steeds over de bodem van het Kalifaat om moslims te vermoorden. We blijven echter standvastig door de genade van Allah. Vanaf nu staan alle ongelovige acteurs, zangers, sporters en alle andere prominenten in Duitsland en andere kruisvaardersnaties op de dodenlijst van Islamitische Staat. En dat zolang de volgende eisen niet worden ingewilligd: De Tornado’s moeten weg uit Syrië en de Ramstein Air Base (de Amerikaanse luchtmachtbasis in Rijnland-Palts, redactie) moet worden gesloten.”
LETTERLIJK. De vertaling van brief die aanslag op Borussia Dortmund opeist

Ondertussen zijn D66 en GroenLinks VOOOR een nog coulanter asielbeleid en zijn NL schepen berokken bij deals tussen hulporganisaties en mensensmokkelaars.
Nederlandse schepen betrokken bij deal tussen hulporganisaties en mensensmokkelaars | ThePostOnline

Maar volgens Trouw is dat toch echt aan isolement, gebrek aan vrienden (kortom; onszelf) te danken.
Isolement van afgewezen asielzoeker belangrijke oorzaak radicalisering | TROUW
 
'Vanaf nu staan alle ongelovige acteurs, zangers, sporters, leden van D66 én Groenlinks op dodenlijst van Islamitische Staat'
LETTERLIJK. De vertaling van brief die aanslag op Borussia Dortmund opeist

Ondertussen zijn D66 en GroenLinks VOOOR een nog coulanter asielbeleid en zijn NL schepen berokken bij deals tussen hulporganisaties en mensensmokkelaars.
Nederlandse schepen betrokken bij deal tussen hulporganisaties en mensensmokkelaars | ThePostOnline

Kleine correctie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven