XXL Nutrition

Het gewicht van een band. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik achter het gewicht komen van een tractorband?

Morgen op de training neemt m'n trainingsmaat er een mee en ik wil graag het gewicht weten. Zijn het allemaal vaste gewichten bij de diverse afmetingen of is het gewoon een kwestie van ergens wegen?

Alvast bedankt voor een antwoord.
 
neem een weegschaal mee..?
 
Net alsof die gast een weegschaal heeft liggen die 200-500kg kan meten :rolleyes:
 
Net alsof mike dat meent :rolleyes: (althans ik hoop van niet :P )
 
Je kan hopen wat je wil.. hij meent het.
 
weegbrug, maar het gewicht van een band zegt ook niet alles, vooral de dimensies, de grip die je erop hebt enzo. Gewoon trainen ;)
 
de wielmaat staat altijd aan de rand van een band in de vorm van:
xxx-xxx-xx
of ga gewoon naar een euromaster vestiging en vraag dr om een oude shovel band;)(thats what i did)_
 
weegbrug!maar goed het is al gezegd!
gewicht zegt weinig!
 
Staat een mooi overzichtje van op TeamForza
 
Ik zou die band in 4 delen zagen, dan kun je ze wel wegen.
 
ik zou ook wel een gewicht willen weten van deze band
pirelli TM700 580/70 R38

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Staat een mooi overzichtje van op TeamForza
heb je een direkte link?
 
Idd op een weegbrug bij een ijzerventer oid of de maten googelen
 
Idd op een weegbrug bij een ijzerventer oid of de maten googelen
denk dat dat beste is
de maten hebben ik al gegoogeld maar er staan geen gewichten bij.
dus kzal er eens mee naar een weegbrug moeten:mad:
 
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik achter het gewicht komen van een tractorband?

Morgen op de training neemt m'n trainingsmaat er een mee en ik wil graag het gewicht weten. Zijn het allemaal vaste gewichten bij de diverse afmetingen of is het gewoon een kwestie van ergens wegen?

Alvast bedankt voor een antwoord.

Naar een transport weegbrug gaan. Of naar de gemeente stort en hem daar laten wegen..
 
guerillaweegtactiek:

katrol aan een boom touw door katrol en aan de band en dan net zoveel schijven aan je touw tot de band gaat zweven. Goed idee???
 
Als je een tak aan een boom kan vinden die 2x300+kg kan dragen, moet dat wel lukken... :p
 
en dan nog een touw vinden die sterk genoeg is:p
en dan nog eens 300kg gewichten:D
 
guerillaweegtactiek:

katrol aan een boom touw door katrol en aan de band en dan net zoveel schijven aan je touw tot de band gaat zweven. Goed idee???

handy man spotted!
 
Back
Naar boven