Fitness Seller

Het goedkoopste product (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij de vomar nu de zalm in aanbieding deze week. of 12 euro per kg nu, op huid per 500g
Gelukkig kan ik vis via me werk inkopen bij de groothandel en op.de afslag zelf. goedkopere eiwitten vind je niet zowat. hier een paar prijzen van bijv afgelopen vrijdag (Veiling/groothandel)

Hele kabeljauw 86cent
Rode poon 23 cent
Wijting 19cent
Schol 1.78
Leng 92 cent
Schelvis 2cent

Dit zijn bijv prijzen voor de hele vis per kg, van 2kg vis houd je ongeveer 1kg knappe filet over. Dus alle prijzen hierboven x2 en dan heb je de kg filet prijs

Garnaal 2.33
Zalmfilet Trim D(geen buikvet) 7.68

Sta er vaak van te kijken hoevaak vis over de kop gaat bij supermarkten/visboeren etc
 
Gelukkig kan ik vis via me werk inkopen bij de groothandel en op.de afslag zelf. goedkopere eiwitten vind je niet zowat. hier een paar prijzen van bijv afgelopen vrijdag (Veiling/groothandel)

Hele kabeljauw 86cent
Rode poon 23 cent
Wijting 19cent
Schol 1.78
Leng 92 cent
Schelvis 2cent

Dit zijn bijv prijzen voor de hele vis per kg, van 2kg vis houd je ongeveer 1kg knappe filet over. Dus alle prijzen hierboven x2 en dan heb je de kg filet prijs

Garnaal 2.33
Zalmfilet Trim D(geen buikvet) 7.68

Sta er vaak van te kijken hoevaak vis over de kop gaat bij supermarkten/visboeren etc
Als ik dat dichtbij had zou ik t wel weten :eek:

Andere optie bij visboer... verse sardien 3 euro per kg... niet schoongemaakt dan.
 
Als ik dat dichtbij had zou ik t wel weten :eek:

Andere optie bij visboer... verse sardien 3 euro per kg... niet schoongemaakt dan.
Tjah dat is gelukkig nog een voordeel van lange dagen en nachten in de vis werken. Maar de meeste vis die hier aangevoert word, mag ik vaak wel gewoon zo pakken. altijd handig goed contact met de schippers :rolleyes:
 
Gelukkig kan ik vis via me werk inkopen bij de groothandel en op.de afslag zelf. goedkopere eiwitten vind je niet zowat. hier een paar prijzen van bijv afgelopen vrijdag (Veiling/groothandel)

Hele kabeljauw 86cent
Rode poon 23 cent
Wijting 19cent
Schol 1.78
Leng 92 cent
Schelvis 2cent

Dit zijn bijv prijzen voor de hele vis per kg, van 2kg vis houd je ongeveer 1kg knappe filet over. Dus alle prijzen hierboven x2 en dan heb je de kg filet prijs

Garnaal 2.33
Zalmfilet Trim D(geen buikvet) 7.68

Sta er vaak van te kijken hoevaak vis over de kop gaat bij supermarkten/visboeren etc
Helaas heb ik die luxe niet, wij moeten het doen met de peasant prijzen

zou het zeker in jouw voordeel nemen en lekker gainen
 
Back
Naar boven