Fitness Seller

Het Gouden Schip is Binnen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Oh wat ben ik blij! :)

Vandaag zijn de eerste Primo amps uit Turkije gearriveerd, en ze voldoen aan alle security-checks wat betreft originaliteit.

Gekocht in een apotheek ver van het bruisende toerisme door iemand die verstand van zaken heeft.

Apothekers-sticker, ingestanste exp date en lotnr erop, hmmm ik kan ze wel zoenen hehehe!:p :D :p


GROETEN!


:cool:
 
dat is fijn!!!
regel mij er ook maar een paar :)
vrienden?
nee zonder gein veel plezier ervan!
 
Oh, nog vergeten, hehe, omgerekend €4,85 per stuk hebben ze gekost.
 
da's al helemaal niet verkeerd
 
hoe heb je dat gedaan dan. leg eens uit
 
Vriendelijk zijn tegen mensen die je tegenkomt, op het net en buiten de deur, veel luisteren, enorm veel lezen en voor de rest een dosis ervaring en contacten waarin ik hier en daar een risicootje neem om de betrouwbaarheid vast te stellen.

Ik koop zelden of nooit van Nederlandse suppliers; of het is te duur, of de herkomst is te vaag of de spullen zijn fake.

Ik sta er altijd versteld van hoe klakkeloos mensen spullen aanschaffen terwijl op het net eenvoudig is te zien waar je op moet letten.
Bestel 1000 fabrieks-standaard ampullen, mieter er een stickertje op met dezelfde text als op een echte staat, wat lijnzaad-olie erin en klaar ben je met je fake-handel.

Ik wil niet generaliseren, er zijn ook zeker genoeg mensen die echt goeie spullen verkopen in ons land, met verstand van zaken, maar het is me gewoon te duur hier.

Als ik iets binnen krijg van een maatje, zorg ik er weer voor dat hij krijgt wat ie niet kan krijgen.
Zo help je elkaar! :)
 
Originally posted by dbc01
Oh wat ben ik blij! :)

Vandaag zijn de eerste Primo amps uit Turkije gearriveerd, en ze voldoen aan alle security-checks wat betreft originaliteit.

Gekocht in een apotheek ver van het bruisende toerisme door iemand die verstand van zaken heeft.

Apothekers-sticker, ingestanste exp date en lotnr erop, hmmm ik kan ze wel zoenen hehehe!:p :D :p


GROETEN!


:cool:
[/QUOTE\

Ga je de primo's in een stack gebruiken?
 
Uiteraard. Zonder stack is er winig lol van te beleven.
Net als Deca, EQ en bijvoorbeeld Winstrol is Primo op z'n best wanner het gestacked wordt.

Ik heb mijn komende kuur vorige week gepost, dit is em:

Test Enantaat
Week 1 t/m 10 500mg/week

Trenbolone
Week 1 t/m 8 100mg eod

Primo depot
Week 1 t/m 10 500mg/week

Winstrol Dep
Week 8 t/m 12 50mg p/d


Primo wordt over het algemeen als 'cutting-drug' gebruikt maar in dit geval stack ik het met Test, Tren en Winstrol, omdat het een enorme versterkte werking heeft met in de eerste plaats Tren en zeker ook Winstrol.
Een combo Winstrol/Primo met een beetje Test is een ware killer, een enorm succes.

Maar dit keer dus een trapje hoger met Tren, aangezien ik de laatste paar keer geen enórme resultaten meer heb gehad.
Je gaat met elke kuur wel vooruit natuurlijk maar mijn lichaam is vrij goed bestand tegen 'spullen van buitenaf toegediend' dus moet je óf meer gaan gebruiken óf slimmer gaan stacken.

Ik kies voor het laatste.
 
Originally posted by dbc01
Uiteraard. Zonder stack is er winig lol van te beleven.
Net als Deca, EQ en bijvoorbeeld Winstrol is Primo op z'n best wanner het gestacked wordt.

Ik heb mijn komende kuur vorige week gepost, dit is em:

Test Enantaat
Week 1 t/m 10 500mg/week

Trenbolone
Week 1 t/m 8 100mg eod

Primo depot
Week 1 t/m 10 500mg/week

Winstrol Dep
Week 8 t/m 12 50mg p/d


Primo wordt over het algemeen als 'cutting-drug' gebruikt maar in dit geval stack ik het met Test, Tren en Winstrol, omdat het een enorme versterkte werking heeft met in de eerste plaats Tren en zeker ook Winstrol.
Een combo Winstrol/Primo met een beetje Test is een ware killer, een enorm succes.

Maar dit keer dus een trapje hoger met Tren, aangezien ik de laatste paar keer geen enórme resultaten meer heb gehad.
Je gaat met elke kuur wel vooruit natuurlijk maar mijn lichaam is vrij goed bestand tegen 'spullen van buitenaf toegediend' dus moet je óf meer gaan gebruiken óf slimmer gaan stacken.

Ik kies voor het laatste.


Ziet er goed uit. wat zijn je stats want ik zie net dat je 32 bent, en hoe lang ben je al bezig met bb??
 
(Was nog vergeten te melden in mijn komende kuur:
Week 0 Test frontload 1250mg en Provi week 2-12 25mg/dag!)


Serieus trainen sinds 6 jaar, daarvoor recreatief aanlummelen zoals ik zovelen zie doen.

Momenteel weeg ik 104kg, (1.89m), daar voel ik me het prettigst bij, borstomtrek 128cm, biceps 45cm, da's wat ik uit mijn hoofd weet.

Zwakke punten: lats en benen, kost veel pijn en moeite :)

Laatste kuur was december 2002, een lichte maar heel effectieve; 8 weken Test, primo en Winstrol, allemaal in lage doses.

Sinds mijn laatste twee kuren richt ik me op 'kwalitatief aankomen'wat wil zeggen zo min mogelijk water-retentie en zoveel mogelijk droge massa winnen.
Niet de weegschaal maar de spiegel telt, voor mij is het geen moeite om naar de 115 te stuiven alleen is het aspect esthetiek helemaal weg.

Wat de farmacuetische kant betreft ben ik door verblijf in het buitenland en reizen altijd bevoorrecht geweest; je ontmoet veel mensen en de liefde voor de sport en de kennisvergaring wat betreft AAS zijn op z'n best als je van heel veel verschillende kanten dingen hoort. Als je eenmaal je credibility hebt laten zien aan enkele mensen dan volgen er snel nieuwe contacten.

Als er fabrieken in Azie, Europa of de VS overgaan op nieuwe layouts van amps en doosjes weet ik dat erg snel, want met je contacten mail je alles door en maak je eventueel foto's. Ook de trends kun je leuk volgen; wat is waar goedkoper of juist niet te krijgen. Zo vul je elkaar aan.

Ik beperk mijn informatie-vergaring dus niet tot nationale boards en als je een paar talen spreekt dan is het des te leuker om buitenlandse fora te bekijken!
 
Originally posted by dbc01
(Was nog vergeten te melden in mijn komende kuur:
Week 0 Test frontload 1250mg en Provi week 2-12 25mg/dag!)


Serieus trainen sinds 6 jaar, daarvoor recreatief aanlummelen zoals ik zovelen zie doen.

Momenteel weeg ik 104kg, (1.89m), daar voel ik me het prettigst bij, borstomtrek 128cm, biceps 45cm, da's wat ik uit mijn hoofd weet.

Zwakke punten: lats en benen, kost veel pijn en moeite :)

Laatste kuur was december 2002, een lichte maar heel effectieve; 8 weken Test, primo en Winstrol, allemaal in lage doses.

Sinds mijn laatste twee kuren richt ik me op 'kwalitatief aankomen'wat wil zeggen zo min mogelijk water-retentie en zoveel mogelijk droge massa winnen.
Niet de weegschaal maar de spiegel telt, voor mij is het geen moeite om naar de 115 te stuiven alleen is het aspect esthetiek helemaal weg.

Wat de farmacuetische kant betreft ben ik door verblijf in het buitenland en reizen altijd bevoorrecht geweest; je ontmoet veel mensen en de liefde voor de sport en de kennisvergaring wat betreft AAS zijn op z'n best als je van heel veel verschillende kanten dingen hoort. Als je eenmaal je credibility hebt laten zien aan enkele mensen dan volgen er snel nieuwe contacten.

Als er fabrieken in Azie, Europa of de VS overgaan op nieuwe layouts van amps en doosjes weet ik dat erg snel, want met je contacten mail je alles door en maak je eventueel foto's. Ook de trends kun je leuk volgen; wat is waar goedkoper of juist niet te krijgen. Zo vul je elkaar aan.

Ik beperk mijn informatie-vergaring dus niet tot nationale boards en als je een paar talen spreekt dan is het des te leuker om buitenlandse fora te bekijken!



dbc01, Ik zie bij je kuur dat je proviron gebruikt ,waarom staat de proviron erbij ?? Zo verminder je toch je gains.....

Het is toch beter om helemaal geen proviron/clomid/nolva tijdens je kuur te gebruiken.........

Nolva bij de hand is toch voldoende ? EN waarom gebruik je geen clomid en hcg als nakuur ?



Groet Levrone@
 
Nolva als nakuur is volgens mijn persoonlijke opinie volstrekte onzin, mosterd na de maaltijd. Nolva gebruik je als je gevoelige tepels krijgt en gyno voelt opkomen.

HCG en Clomid gebruik ik zeker na mijn kuren maar zie ik niet als onderdeel van een opbouwkuur maar als onderdeel van een recovery-tijd.
Die recoverytijd is zo vanzelfsprekend en vaak met exact dezelfde hoeveelheden dat het geen zin heeft om bij elke kuur te zetten hoeveel HCG en Clomid je gebruikt.
Maar da's persoonlijk!

Ik gebruik een minimale hoeveelheid van 25mg Provi per dag omdat ik sinds 6 weken, terwijl ik al 6 maanden van de AAS af was, ineens mijn gyno-symptomen terug kreeg terwijl ik dus al maanden clean was.
Om dit niet verder te laten ontwikkelen onder invloed van de kuur die ik doe, gebruik ik een 'voorkomer' als Provi.

Dit werkt prima.
En die mogelijke onderdrukte gains neem ik voor lief, ik wil geen megaschijf achter mijn rechtertepel vinden over 10 dagen (ik heb het erger gehad) en niet meer in staat zijn om op mijn borst te slapen of zonder shirt te lopen...

Bovendien staat bijv weer in de WAR 2002 dat Provi juist wél de AAS aanspoort tot betere resultaten en heb ik een artikel in mijn PC dat het tegenovergestelde beweert...:(

Groet,

DBC01
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dbc01

Bovendien staat bijv weer in de WAR 2002 dat Provi juist wél de AAS aanspoort tot betere resultaten en heb ik een artikel in mijn PC dat het tegenovergestelde beweert...:(

Groet,

DBC01


Klopt, zorgt voor een grotere hoeveelheid vrij testosterone..
 
PRoviron is zwaar Androgeen, je krijgt er puisten van die je ook in de puberteit kon verwachten en stopjes binnen een halve dag goed gegroeid.
 
Geen puistje niks.. baardgroei gaat wel sneller ja.
 
Ik ken verschillende mensen die winny en/of provi hebben gebruikt, het verbeterd de spierkwaliteit, verminderd bepaalde vervelende neveneffecten, verbeterd je libido,

Van puistjes had men amper last (terwijl die bij test, deca en d-bol veel meer voorkwamen)

Wat idd opvallend vermeerderd is de baardgroei en lichaamsbeharing, ook al ben je al over je pubertijd heen.

Je kan proviron gebruiken om problemen te voorkomen maar ook als stack in je kuur, waarschijnlijk maakt het weinig uit qua winst, omdat je na de kuur ook minder verliest (water/vet)
Als het nu gaat over puur bulken, en je bent niet zo of helemaal niet gevoelig voor gyno en dat soort dingen dan is het beter om het te laten staan.
 
Back
Naar boven