XXL Nutrition

Het grote 500mg Test E resultaten topic

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Gezien dit een van de meest populaire beginnerkuurtjes is, leek het me een goed idee om eens alle behaalde resultaten op een rijtje te zetten.

Als je ooit dit kuurtje gedaan hebt, gelieve dan onderstaande gegevens in dit topic te posten (anoniem kan ook via pm).
(als je bepaalde gegevens niet meer hebt, gelieve dan gewoon de gegevens te posten die je wel nog hebt:))

Kuurinfo: Eventuele kickstarters die je erbij genomen hebt + duratie kuur (als je een iets lagere dosering van test e hebt genomen om een of andere reden kan je dit hier ook vermelden en alsnog je resultaten posten) + nakuur (soort en duratie)

Stats(begin kuur, na nakuur, en enkele maanden na nakuur) in de vorm:
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
Vetpercentage:

Kuurgeschiedenis: welke kuren je allemaal achter de rug hebt/had vooraleer je hier aan begon.

Optimaliteit voeding: cijfer van 1-10

Optimaliteit training: cijfer van 1-10

Misc: eventuele andere factoren die je kuur mogelijk beinvloedt hebben (veel uitgaan, vakantie, stress werk,...) + eventuele andere opmerkingen die je nuttig/nodig vindt

Eventueel ook behaalde gains op de grote 3.


Ik zal dan jouw resultaten aan het lijstje hieronder toevoegen.



-----------------------------------------------------------------


Resultaten:

Overzicht:
Roid Log Meneer:
(Winst: 9,2kg LBM)

Anoniem:
(Winst: 15kg pure spiermassa)

Anoniem:
(Winst: 8,4kg pure spiermassa)

Anoniem:
(Winst: 9kg LBM)

Eattillyoudrop:
(Winst: 3,8kg pure spiermassa)

Markie13:
(Winst: 7,3kg pure spiermassa)

Individuele resultaten:
Roid Log Meneer:
(Winst: 9,2kg LBM)

Kuurinfo:
wk 1-12: 500mg Test-E
wk 1-4: 40mg Winstrol
wk 14-18: Arofixen

Kuurgeschiedenis: 1ste kuur

Stats begin:
Lengte: 1.90M
Gewicht: 84,7KG
Vetpercentage: 10/11%
Armen: 41cm

Stats na nakuur:
Gewicht: 96,1kg
VP: 11.5%
Armen: 45cm

Optimaliteit voeding: 6/10
Niet dat ik me niet aan mn voeding heb gehouden ofzo, ik heb zelfs 0,00 alcohol op tijdens mn kuur. Maar ik geef een 6 omdat ik na een x aantal weken in mn kuur besloot om van bulken over te stappen na cutten. Ik wist niet echt goed wat ik wilde. Volgende kuur wordt in wintertijd, dus dat wordt een makkelijke keuze, 10000% bulk

Optimaliteit training: 7/10
Ik vind dat ik m'n 100% optimale manier van trainen nog niet echt gevonden heb. Ik heb zeker hard getraind, geen training overgeslagen (wat uiteindelijk het belangrijkst is) Maar ben nu na m'n kuur begonnen met een Leg/Push/Pull schema van 6 keer per week. En ik wou dat ik dit in mn kuur had gedaan.

Misc: log

Anoniem:
(Winst: 15kg pure spiermassa)

Kuurinfo:
1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

Stats begin:
Leeftijd: 21
Lengte: 1m85
Gewicht: 78 kg
VP: 8%

Stats na nakuur:
Gewicht: 93 kg
VP: 6-7%

Stats 2 maanden na nakuur:
Gewicht:90 kg
VP: 6-7%.

Training: 8/10

Voeding: Eerste 2 maanden tijdens de kuur was ok (8/10?), daarna echt k*t Zo zonde, want het was gruwelijk om te zien.

Misc: genetic freak

Anoniem:
(Winst: 8,4kg pure spiermassa)

Kuurinfo: 10 weken test-e only.

Stats begin kuur:
Leeftijd: 21
Lengte: 1m79
Gewicht: 102kg
Vetpercentage: 19%

Stats maand na nakuur:
Gewicht: 111kg
Vetpercentage: 18%

Kuurgeschiedenis: 1ste kuur.

Misc: Was net voor de kuur wel wat afgevallen door omstandigheden.

Grote 3:
Deadlift: +20-30kg
Squat: +20kg
Bench: +10kg

Anoniem:
(Winst: 9kg LBM)

Kuurinfo: 10 weken test e 500mg, 2x250mg per week van Euro Pharma.

Stats begin:
Leeftijd: 22
Lengte: 1m73
Gewicht: 68kg
VP: 15%

Stats na nakuur:
Gewicht: 81kg
VP: 17.5%

Kuurgeschiedenis: 1ste kuur.

Optimaliteit voeding: zeer kwalitatief (vrijwel alleen complexe carbs, goede vetten...), maar véél te veel: tegen de 3500kcal waarvan 300g eiwit en 120g+ vetten.

Optimaliteit training: zeker niet slecht, misschien wel wat te veel op kracht gericht ipv correctheid vd oefeningen

Misc: Héél veel bloat en ook flink wat vet erbij.
Niets van drugs of alcohol gebruikt, nooit een maaltijd of training gemist, wel 3 keer ziek geweest tijdens kuur en nakuur (niets ergs, paar dagen verkouden, maar vond dat wel vreemd omdat ik anders bijna nooit ziek ben)
Wat ik ervan behouden heb kan ik moeilijk zeggen aangezien ik na 4 weken meteen mijn volgende kuur gedaan heb.

Eattillyoudrop:
(Winst: 3,8kg pure spiermassa)

Kuurinfo: test-e only 500mg/week voor 14 weken.

Stats begin:
Leeftijd: 25
Lengte: 1m85
Gewicht: 88kg
VP: 15%

Stats na nakuur:
Gewicht: 98kg
VP: 15%

Stats maanden na nakuur:
Gewicht 92,5kg
VP: 15%

Optimaliteit voeding (5/10): Dit was zonder dieet of what so ever. Ik at gewoon veel toentertijd maar telde zeker geen kcal etc. Was nadien dan ook erg moeilijk om het vast te houden.

Optimaliteit training (8/10): ik knalde altijd hard en intensief, al heb ik nu meer kennis bij de uitvoering dus kan altijd beter

Misc: Groei was er uit na een 8-tal weken. Moest ik nu exact hetzelfde doen zouden de kilos minder zijn maar de kwaliteit zou zeer zeker beter zijn + het zou langer blijven nadien.
Rookte toen wel jointjes. Had toen nogal last van bijwerkingen die te associëren zijn met een teveel aan oestrogeen. (sinds ik het nog zelden doe, nooit meer last van gehad op test).
Door k*t voeding maar 4-5 kilo van over gehouden na 2 maand. Was er behoorlijk tevreden van maar ik wist toen ook nog niet echt hoe je er het maximale kan uithalen.

Markie13:
(Winst: 7,3kg pure spiermassa)

Kuurinfo: 15 weken 500mg test-e met dianabol kickstart (4 weken)

Stats begin:
Leeftijd: 28 jaar
Lengte 1m82
Gewicht: 100kg
VP: 15%

Stats na nakuur:
Gewicht: 110kg
VP: 13,5%

Stats tijd na nakuur:
Gewicht: 108kg
VP: 14,5%
 
Laatst bewerkt:
edit :p grapje (ga het topic niet meteen vervuilen)

Ben benieuwd ;)
 
Laatst bewerkt:
edit :p

Ben benieuwd ;)

Zo jij heb het snel aangepast. Eerst test op 500mg/wk voor 27 weken en 25,7 kilo aangekomen en nu niks???:D

Maar ik heb ook 15 weken 500mg/wk gezet met diana 4 weken als kickstart 10kg aangekomen en 1,5% vet eraf. Woog toen 110kg met 13 a 14%. Dit is 7 jaar geleden!
 
Zo jij heb het snel aangepast. Eerst test op 500mg/wk voor 27 weken en 25,7 kilo aangekomen en nu niks???:D

Maar ik heb ook 15 weken 500mg/wk gezet met diana 4 weken als kickstart 10kg aangekomen en 1,5% vet eraf. Woog toen 110kg met 13 a 14%. Dit is 7 jaar geleden!

Telt niet :p Met je dianabol. En hoeveel had je over nadien?
 
Oh lord angelus in de aas sectie.
Wat een vent :roflol:
 
In!!!!

Scheelt een hoop tijd
 
Haha was te verwachten maar IN :D

Die 10kg van Markie zijn niet slecht!
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste kuur ooit was test-e only.

500mg/week voor 14 weken. Groei was er uit na een 8-tal weken.

Begingewicht: 88kg, vp: 15%
Eindgewicht: 98kg, vp: 15%

Hoop vocht, wel enorm veel kracht gewonnen. Dit was zonder dieet of what so ever. Ik at gewoon veel toentertijd maar telde zeker geen kcal etc (voeding dus een 5). Was nadien dan ook erg moeilijk om het vast te houden.

Moest ik nu exact hetzelfde doen zouden de kilos minder zijn maar de kwaliteit zou zeer zeker beter zijn + het zou langer blijven nadien.

Denk dat 8-10 kg op 500mg wel een gemiddelde is, waarvan een hoop vocht.

Andere factoren: ben nooit een drinker geweest maar rookte toen wel jointjes. Had toen nogal last van bijwerkingen die te associëren zijn met een teveel aan oestrogeen. (sinds ik het nog zelden doe, nooit meer last van gehad op test).
Training was zeker een 8 (ik knalde altijd hard en intensief, al heb ik nu meer kennis bij de uitvoering dus kan altijd beter).
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste kuur ooit was test-e only.

500mg/week voor 14 weken. Groei was er uit na een 8-tal weken.

Begingewicht: 88kg, vp: 15%
Eindgewicht: 98kg, vp: 15%

Hoop vocht, wel enorm veel kracht gewonnen. Dit was zonder dieet of what so ever. Ik at gewoon veel toentertijd maar telde zeker geen kcal etc (voeding dus een 5). Was nadien dan ook erg moeilijk om het vast te houden.

Moest ik nu exact hetzelfde doen zouden de kilos minder zijn maar de kwaliteit zou zeer zeker beter zijn + het zou langer blijven nadien.

Denk dat 8-10 kg op 500mg wel een gemiddelde is, waarvan een hoop vocht.

Andere factoren: ben nooit een drinker geweest maar rookte toen wel jointjes. Had toen nogal last van bijwerkingen die te associëren zijn met een teveel aan oestrogeen. (sinds ik het nog zelden doe, nooit meer last van gehad op test).
Training was zeker een 8 (ik knalde altijd hard en intensief, al heb ik nu meer kennis bij de uitvoering dus kan altijd beter).
hoe oud was je toen en wat waren je stats een maand (of 2) na je nakuur?
 
Ik denk ook dat 8-10kg met een hoop vocht een goed gemiddelde is waarvan je uiteindelijk een 6-8kg overhoud waar ook nog vocht en vet bijzit. Want als je vp% gelijk blijft heb je uiteraard ook vet bijgekregen op een hoger gewicht.
 
Ik denk ook dat 8-10kg met een hoop vocht een goed gemiddelde is waarvan je uiteindelijk een 6-8kg overhoud waar ook nog vocht en vet bijzit. Want als je vp% gelijk blijft heb je uiteraard ook vet bijgekregen op een hoger gewicht.

Klopt, maar miniem. Gewoon vvm berekenen bij start en einde. Verschil daar tussen (als vocht weg is) is je winst in spier.
 
hoe oud was je toen en wat waren je stats een maand (of 2) na je nakuur?

Door k*t voeding maar 4-5 kilo van over gehouden na 2 maand. Was er behoorlijk tevreden van maar ik wist toen ook nog niet echt hoe je er het maximale kan uithalen (was rond de 25).
 
Telt niet :p Met je dianabol. En hoeveel had je over nadien?

8 Kilo met 1 & erbij.

Haha was te verwachten maar IN :D

Die 10kg van Markie zijn niet slecht!

Maar kon beter als ik nog strikter had gegeten. Zeker 2 maand na de kuur. Meestal denk je na 8 weken verder te zijn, dan ben ik wel hersteld! Iets minder clean eten en plop. Ik werd een beetje chubby :D

Ik ben er een tijd tussen uit geweest. Resultaat te zwaar met een pens. Nu weer 4 maand bezig 12 kilo erbij en geloof het of niet 10% eraf. Zit nu weer 20% op 102 kilo. Dit was 95 bij 30%:o.

Zit wel weer aan te denken om aan eind van dit jaar 10 weken 500mg/wk test-e te zetten met een lichte kickstart zoals winny of anavar.
 
Laatst bewerkt:
eerste keer test e ... 12 kilo erbij waarvan 5 kilo vocht... als ik me sokken uit deed had ik cm vocht ringen hahah

toch 6 kilo vvm overhouden
 
eerste keer test e ... 12 kilo erbij waarvan 5 kilo vocht... als ik me sokken uit deed had ik cm vocht ringen hahah

toch 6 kilo vvm overhouden

wat waren je gewicht, leeftijd, vetpercentage voor en na de kuur en tijdsduur vd kuur?
 
Laatst bewerkt:
Is het ok als ik de resultaten van iemand die genetically blessed bleek geef :roflol:?
 
Back
Naar boven