AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Bezoekers in dit topic

Ik vind deze 2 wel plausibel klinken maar vaak is de realiteit vager dan fictie. Mogelijk zijn we nog zo verschrikkelijk oninterssant dat er geen openlijk contact gemaakt wordt


Het is een blijvend fenomeen, geen eenmalig iets. => ze hebben een permanente interesse in IETS op deze planeet. Dan rest hun 2 opties: hun aanwezigheid verbergen of doen wat wij altijd doen, hun geen fuck aantrekken van de aanwezigheid van de huidige bewoners en ze tot slavernij reduceren. (of uitroeien natuurlijk :roflol:)

Why go out of your way to hide your presence to an inferior species? Occam's razor zegt imo dat we in Noord Korea wonen in zo'n geval. Zeker in combo met de shitshow politieke situatie waarin we ons altijd al in hebben bevonden. Zou zoveel verklaren en mijn hoop in de mensheid terug een beetje herstellen :roflol:
 
Als er zo vaak ufo sightings zijn die legitiem blijken te zijn, dan zijn ze zich dus niet voor ons aan het verstoppen.

En als ze heel slim zijn, wat ze zijn als ze dit soort technologie hebben, dan snappen ze ook dat midden op Time Square landen nogal dom zou zijn.
 
Als er zo vaak ufo sightings zijn die legitiem blijken te zijn, dan zijn ze zich dus niet voor ons aan het verstoppen.
"Vaak" is heel relatief op een bevolking van 8 miljard waarbij (ik gok) 3 miljard ten alle tijden een HD camera in zn broekzak heeft steken..
En "die legitiem blijken te zijn"... :roflol:

En als ze heel slim zijn, wat ze zijn als ze dit soort technologie hebben, dan snappen ze ook dat midden op Time Square landen nogal dom zou zijn.
Idd, vandaar de Noord Korea analogie. I.e je bevolking bewust dom houden om zo een sterkere grip te behouden op je machtspositie. (alien variant zou dus David Icke type reptilian overlords impliceren die alles achter de schermen doen)
 
Die HD camera is leuk, maar als jij 's nachts iets filmt met je telefoon zie je helemaal niks.
 
Wel handig dat die aliens die zichzelf niet proberen te verbergen alleen maar snachts werken:thumbs:
Misschien hebben ze wel active camo en zie je ze overdag niet en zie je ze alleen in het donker omdat je dan de energie van hun aandrijving ziet?

Je weet het niet.


Maarja, hoeveel mensen kijken er in het donker naar de hemel? Vroeger veel, nu vrijwel niemand.
 
Misschien hebben ze wel active camo en zie je ze overdag niet en zie je ze alleen in het donker omdat je dan de energie van hun aandrijving ziet?
Als je ze in het donker kan zien betekent dat dat "de energie van hun aandrijving" straalt in het lichtspectrum. Als ik vuurwerk afschiet overdag zie ik het nog steeds :trollface:

Je weet het niet.
Grappig, komende van iemand die claims maakt over "legitieme" sightings, terwijl ik het alleen had over waarschijnlijkheden in hypothetische scenario's en occam's razor.
 
Als je ze in het donker kan zien betekent dat dat "de energie van hun aandrijving" straalt in het lichtspectrum. Als ik vuurwerk afschiet overdag zie ik het nog steeds :trollface:


Grappig, komende van iemand die claims maakt over "legitieme" sightings, terwijl ik het alleen had over waarschijnlijkheden in hypothetische scenario's en occam's razor.
Ik claim niks over legitieme sightings. Ik zei dat als er sightings zijn die legitiem blijken te zijn.


Waarom zie je de maan overdag minder goed dan 's avonds? Waarom zie je overdag geen satelieten? Juist.
 
De kans dat ander leven hierheen kan komen is erg klein.
 
 

Had ik al gezegd dat ze die 'ufos' op een zeker moment in de tijdlijn gaan gebruiken om een politiek doel te proberen te realiseren?
 

Had ik al gezegd dat ze die 'ufos' op een zeker moment in de tijdlijn gaan gebruiken om een politiek doel te proberen te realiseren?
Zoals wat dan?
 
Klimaat-ideologie bijvoorbeeld :dunno:

 
Laatst bewerkt:
Zelf nog niet gezien maar denk dat dit wel een goed interview is met Dr. Garry Nolan en Tucker.

 
Laatst bewerkt:
Zeer goed geschreven artikel door Christopher Mellon:
Christopher Mellon spent nearly 20 years in the U.S. Intelligence Community, including serving as the Minority Staff Director of the Senate Intelligence Committee and the Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence. In his free time, Mellon works to raise awareness regarding the UAP issue and its implications for national security.

 
Zeer goed geschreven artikel door Christopher Mellon:
Christopher Mellon spent nearly 20 years in the U.S. Intelligence Community, including serving as the Minority Staff Director of the Senate Intelligence Committee and the Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence. In his free time, Mellon works to raise awareness regarding the UAP issue and its implications for national security.

Ik vind het juist heel slecht geschreven.
 
Ik vind het juist heel slecht geschreven.
Hij gebruikt een soort omgekeerde wetenschappelijke methode. Wil graag een resultaat zien en kiest daar random aanwijzingen en uitspraken voor uit om tot een overweldigende bewijslast te komen. Legt verbanden die er niet zijn.

De standaardprocedure bij paranormaal 'onderzoek'. Doet me aan dat ufo programma op Discovery Channel denken, die zagen ze vliegen.
 
Back
Naar boven