MuscleMeat

Het grote ALRI suplementen topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beelzebab

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
487
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Omdat men waarschijnlijk helemaal gek word van alle losse topics over deze suplementen, en er vaak niet goed gezocht word, dit topic.

Gelieve hier alle vragen en andere dingen over alri suplementen te plaatsen zodat het forum schoon blijft.
 
Hoop dat dit werkt.:cool:
De topics over ALRI schieten inderdaad als paddestoelen uit de grond.
 
ik vind het goed zoals het is eigenlijk
 
ja ik ook sluiten maar..:slotje::D
 
Butler (cuts eggs): Your eggs are cut sir.
Stewie: Cut my milk!
Butler: I can't sir, it's liquid.
Stewie: Imbecile! Freeze it, then cut it, and if you question me again I'll put you on diaper detail and I promise I won't make it easy for you.
 
De Jungle Warfare is een combinatie van testo-Sting en Cissus RX.
Alleen dan in lagere doseringen.

:roflol:
 
Ik heb wel een vraagje over die ALRI producten.
Na heel wat lees werk ben ik heel erg benieuwd geraakt naar deze supps. Nou wou ik zelf een "kuurtje" doen van 2x JW en 1x BAM en 1x Restore. nou zit ik met 2 probleempjes. ten eerste weet ik niet hoe ik dit zou moeten innemen (een inneemschema met 2x JW en x bam en restore heb ik niet kunnen vinden). en het grootste probleem is dat ik pas 19 ben. zal dit dan een grote invloed hebben op mn hormonen enzo. ook al gebruik ik restore erna ?
 
Wel toevallig dat de producten van revolutions net weer beter zijn dan die van andere merken.
Revolutions is gewoon hun huismerk.
Dat sommige producten van ALRI prohormonen of dergelijke stoffen bevatten zou ik wel een kwalijke zaak vinden wanneer ze dit niet melden op hun labels.
 
je leeftijd kwestie zou ik niet echt antwoord op hebben, maar het innemen deed ik als volgt: sochtens 6:00 2jw 1 bam, 12:30 2jw 1 bam, 18:00 2jw 1 bam
 
ALRI spam verwijderd.
 
ik ben ook wel aan het twijfelen om het te gebruiken, maar als iets echt goede resultaten geeft heb ik toch het vermoeden dat er iets niet pluis is
 
je leeftijd kwestie zou ik niet echt antwoord op hebben, maar het innemen deed ik als volgt: sochtens 6:00 2jw 1 bam, 12:30 2jw 1 bam, 18:00 2jw 1 bam

thanks, zou je ook kunnen vertellen in welke week ik wat zou moeten gebruiken omdat ik heb gelezen dat ik liever 8 weken die JW kan doen. en ook wat jij van die supps vond en voor je hebben gedaan.
 
ben ook wel beniewd naar die cycle, lees dat sommige dudes echt flinke gains mee hebben gemaakt
 
ik begin ook maar eens over een tijdje met 2xjw,1xbam en 1x restore! ik pak gewoon de masscycle maar trek jw 4 weken langer door!
 
Ik heb JW en Bam 8 weken gedaan, maar slechts de eerste 4 weken resultaat met gehad.
 
Wat zou je aanraden na aanleiding hiervan, om cycles van 4 weken te doen of...?

Moeilijk te zeggen, de 1 reageert beter op 8 weken de ander 4.
De meesten uit de logs op bb.com zweren bij 8 weken.

Ben nu bezig met AX hyperdrol en MassFX, die schijnen beter te zijn voor massa. JW en BAM vind ik persoonlijk meer voor in de cut.
 
En waar besteld iedereen die supps? 1fast400 bijv? Wat is de beste manier (lees goedkoopste) om eraan te komen?
 
Back
Naar boven