• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Waardering
56.811
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: The Hoff en RookworstXL
1730745514309.png

• Haha
  • Like
Waarderingen: Ossenkop, RookworstXL, Portonia1 en 3 andere personen
Landslide victory voor de Trumpinator

• Heart
  • Love
Waarderingen: The Hoff en apfelstrudel
Ik vind dit heel grappig en tegelijkertijd ook niet kunnen.

Maar ze spreken Kamala ook verkeerd uit, het is komma + la heb ik van haar nichtjes geleerd.

Dat zegt Bill Maher altijd over zichzelf.

Een artikel dat ik las beweerde dat Trump de Republikeinen juist meer naar het centrum heeft gebracht.

Laatst bewerkt:
Het blijft toch onvoorstelbaar hoe overdreven dat volk opgaat in "politiek". Alsof hun moeders vermoord zullen worden en hun kinderen verbannen worden naar de eeuwige hel als de tegenpartij wint. Zal wel iets naars in het water zitten daar.
Ik kan in ieder geval niet wachten op de livestreams met vechtende gekkies en brandende steden!

• Like
Waarderingen: Portonia1 en Steks
Het blijft toch onvoorstelbaar hoe overdreven dat volk opgaat in "politiek". Alsof hun moeders vermoord zullen worden en hun kinderen verbannen worden naar de eeuwige hel als de tegenpartij wint. Zal wel iets naars in het water zitten daar.
Ik kan in ieder geval niet wachten op de livestreams met vechtende gekkies en brandende steden!
Is dat niet onvermijdelijk bij een twee partijen systeem icm winner takes (almost) all?

Het een sluit het ander toch niet uit?

Bill Maher zal voor de Democraten stemmen, maar vindt wel dat de Wokies, BLM's en de Transkids te ver gaan.
Ik heb geen idee wat Bill Maher er over heeft gezegd of geschreven, ik geef alleen maar met data aan dat als één of beide partijen flink verschoven zijn op de denkbeeldige lijn tussen links en rechts een groot deel van de kiezer eenzelfde beweging heeft gemaakt.

Ik heb geen idee wat Bill Maher er over heeft gezegd of geschreven, ik geef alleen maar met data aan dat als één of beide partijen flink verschoven zijn op de denkbeeldige lijn tussen links en rechts een groot deel van de kiezer eenzelfde beweging heeft gemaakt.
Ook dat ben ik niet met je eens.

Het is een twee-partijenstelsel en veel mensen die van oudsher op een partij stemmen zullen dat vaak blijven doen. De meeste stemmers zijn, denk ik, veel milder en gematigder dan de extremere vleugels van hun partij.

Een voorbeeld is dat de meeste Amerikanen, ook de meeste Democraten achter Israëls recht op zelfverdediging staan en achter de steun van Amerika. Is mijn inschatting, ikheb hier geen onderbouwing van.

Laten we wel zijn, ook de Republikeinen hebben met de Tea Party en ook Trump wat heftige interne bewegingen meegemaakt.

• Like
Waarderingen: Seth_Fit
Terug
Naar boven