XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Vind zoveel mooi zoals eerder gezegd. Ben sowieso een autoliefhebber. Ik kan genieten van een Fiat 500 twinair, ding heeft 2 cilinder en rijdt zo ongelofelijk lekker. Kwijl loopt uit mn bek bij de vooruitzichten op de nieuwe ferrari f70. Vind die Mercedes CLS Shooting Break wel een mooi ding. Bloedsnel, praktisch, aparte looks. Zijn echt niet veel auto's waar ik een hekel aan heb..

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 23:13 ----------



Nee BPM
ja bij mij zelfde

die techniek van z;n klein twinair echt leuk spul.

maar alles wat met techniek te maken heeft dus een simpele americaanse V8 tot een hyrbride of volledige electrisch tesla roadster.
 
ja bij mij zelfde

die techniek van z;n klein twinair echt leuk spul.

maar alles wat met techniek te maken heeft dus een simpele americaanse V8 tot een hyrbride of volledige electrisch tesla roadster.

Heb ik precies hetzelfde inderdaad. Karma Fisker:

2010-Fisker-Karma-2.jpg


Techniek is zo nice. Ding heeft vol electrische aandrijving, maar wel een verbrandingmotor die de accu bij kan laden. Alle mogelijkheden om die accu bij te laden worden benut. Actieradius is dus prima. En efficiënter wordt het niet. In tegenstelling tot die k*t prius.
 
doe mij dan maar de model S van tesla..
300km heb ik geen verbrandings motor meer nodig.
 
Heb ik precies hetzelfde inderdaad. Karma Fisker:

[Link niet meer beschikbaar]

Techniek is zo nice. Ding heeft vol electrische aandrijving, maar wel een verbrandingmotor die de accu bij kan laden. Alle mogelijkheden om die accu bij te laden worden benut. Actieradius is dus prima. En efficiënter wordt het niet. In tegenstelling tot die k*t prius.


Over techniek gesproken.. Dan zeg ik de Porsche 918 Spyder..

800PK, 3.3 liter/100km. 0-100 in 3 seconden.. Maar gemiddeld zuiniger dan een Prius :o kost je alleen een miljoentje :o
 
hahaha voor die 970.000 euro meer prijs kan je aardig wat extra brandstof verbranden in die onzuinige;) prius:D

nee doe me dan maar de 1000pk sterke.. je weet wel.
 
Zou enorm graag zo'n nieuwe Mercedes A klasse hebben, maar ga enkele jaartjes wachten tot ik er 1 kan kopen in ocassie voor zo'n 10 000€ ofzo.

En moest ik Euromillions winnen kopen ik meteen een Maserati, prachtige wagens.
 
Heb ik precies hetzelfde inderdaad. Karma Fisker:

[Link niet meer beschikbaar]

Techniek is zo nice. Ding heeft vol electrische aandrijving, maar wel een verbrandingmotor die de accu bij kan laden. Alle mogelijkheden om die accu bij te laden worden benut. Actieradius is dus prima. En efficiënter wordt het niet. In tegenstelling tot die k*t prius.

Er rijd hier iemand rond met zo'n karma fisker!

had dat ding al een tijdje gezien en vroeg me altijd af wtf voor wagen is dat:p
 
Je wilt niet weten , kosten een ton en veel van verkocht in nl.
 
Co2 heffing bedoel je

Edit:

Yes, sorry dat bedoelde ik ja. Volgens de laatste berekeningen ben je met een g65 amg 114.000 kwijt aan co2 heffing. BPM is 11% en komt neer op zo'n 25.000 euro.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 22:16 ----------

Volvo-S60-Polestar-0003.jpg


Volvo S60 Polestar.

0-100 in 3.9 sec :cool: Das een zeer rappe volvo
 
Moet je voor de fun eens checken hoeveel co2 heffing je betaalt over de cadillac cts-v.
 
Zou enorm graag zo'n nieuwe Mercedes A klasse hebben, maar ga enkele jaartjes wachten tot ik er 1 kan kopen in ocassie voor zo'n 10 000€ ofzo.

En moest ik Euromillions winnen kopen ik meteen een Maserati, prachtige wagens.
A klasse? dat zijn van die famillie/vrouwen autotjes, die dingen zien er niet uit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
heb normaal niets met peugeot, maar op een of andere manier vind ik dit zo'n mooie bak:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]




en de renault laguna:

Renault-Laguna-Coupe-2.0-dCi-180-GT-Two-door-coupe.jpg
Renault+Laguna.jpg
 
Mooie auto's maar het is en blijft frans.

Wat is er mis met Frans?
Beste hothatches ooit en nogsteeds, komen uit dat land?
Clio RS, Megane RS etc. Allemaal de beste uit hun klasse.
Peugeot en Citroen ook gewoon goede bakken.

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 01:13 ----------

A klasse? dat zijn van die famillie/vrouwen autotjes, die dingen zien er niet uit.
http://www.autowereld.nl/images/aut...nz-a-klasse-170cdi-elegance-lwb-1079701-4.jpg

Nieuwe A-klasse :P
 
---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 01:49 ----------

[/COLOR]
Edit:

Yes, sorry dat bedoelde ik ja. Volgens de laatste berekeningen ben je met een g65 amg 114.000 kwijt aan co2 heffing. BPM is 11% en komt neer op zo'n 25.000 euro.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 22:16 ----------

http://3.bp.blogspot.com/-h-DahvoYh...yRv2NqlqZ3I/s1600/Volvo-S60-Polestar-0003.jpg

Volvo S60 Polestar.

0-100 in 3.9 sec :cool: Das een zeer rappe volvo

Heb deze in Heico t6 en stage 1 progr wel een 2l
2ngskur.jpg

De s5 moest weg wou dit niet verzekeren en kreeg veel politie controles met de Z platen ...
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met Frans?
Beste hothatches ooit en nogsteeds, komen uit dat land?
Clio RS, Megane RS etc. Allemaal de beste uit hun klasse.
Peugeot en Citroen ook gewoon goede bakken.

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 01:13 ----------



Nieuwe A-klasse :P
Het enige voordeel van franse auto's is meestal comfortabele stoelen, goeie vering, en ze roesten niet zo hard.

Daarvoor koop ik geen auto hoor.. heb liever iets betrouwbaars.

@en over die a klasse bedoel je deze dan?

mercedes_a-klasse_concept_5.jpg

Lijkt wel een peugeot man:roflol:
 
Tommy, je loopt achter wat autonieuws betreft.
 
G klasse niets vinden en dan aan komen kakken met een ****ing Hyundai. Aparte smaak hebben sommigen.
 
Back
Naar boven