XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

 
Laatst bewerkt:
i8 (Austin Geel + ACS Accessoires)
jugtxv.jpg


33pbseh.jpg


10xszgi.jpg


29ol7nk.jpg


rvverp.jpg


li0pf.jpg


2ujt7ut.jpg
Ik zie hem dan toch veel liever in het zwart.
 
 
Laatst bewerkt:
Er was al iemand die een Capristo uitlaat passend had laten maken voor de SV.
Nu levert Capristo ze passend.
Akra ook. Ik moet zeggen dat veel uitlaten het originele geluid van de lambo vern**ken. De uitlaten die je bij lambo zelf kan bestellen zijn duur maar je hebt geen probleem met garanties en de sound is echt heel goed. Minder luid dan de meest luide maar het blijft natuurlijk. Al brult een aventador (sv) sowieso echt kneiterhard.


Eldorado Brougham met chauffeur- je ziet de klep voor de rolstoel zitten bij de achterbank, er is nog wel meer aangepast
 
Zie countach ook rond de half miljoen gaan nu. Volgens mij waren die 10-15 jaar terug nog voor een ton ofzo als occassion.
 
Wat te denken van de bmw z8 nu over de twee ton. Paar jaar terug minder dan de helft.
 
F40 nu met lage mileage 1.5 miljoen was rond 2000 ook rond 2 ton ofzo
 
Ferrari is een apart verhaal. LaFerrari was stickerprijs geloof ik een miljoen, gelijk na de drop ging de prijs al naar het dubbele en nu vind je er geen een meer onder de drie of vier miljoen. Maar om die LaFerrari te bemachtigen moet je sowieso boven de tien miljoen investeren in Ferrari en een goede band hebben met een dealer met connecties anders ben je er nog niet, simpeler is dan een tweedehands kopen voor vier mio.
 
Porsche spreekt me het meest aan met de: carrera gt, 918 spyder, 911 r, gt3 rs. Al schijnt de cayman gt4 met handbak ook lekker te rijden.
 
X7 is wel interessant. Weet iemand al de afmetingen?

Zie t al 5.25m lengte
 
Is die maat voor de vier- of zevenzitter?
 
Kon natuurlijk niet achterblijven. Bentley, merc en audi hebben al zo een slagschip. Alle niches moeten gevuld zijn.
 
RR komt er ook met wellicht eentje.
 
Back
Naar boven