XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Ook al is het een andere categorie, een Rs4 uit 2001 met 995 km op de teller is ook redelijk zeldzaam toch.

Dat zijn wagens zonder ziel.


Komaan brah, bring it! Slechts 14 stuks wereldwijd. :)
 
Ik weet dat hij ook auto's op zijn pagina gooit (of gooide) die hij helemaal niet heeft of verkoopt. Puur om meer cachet te geven of mensen te lokken naar showroom.
Klopt ja, wat een boefje he.

Hij zet ook auto's van collega's er op , al dan niet uit het buitenland.
En van de super exclusieve auto's plaatst hij vaak geen foto's of omschrijving'omdat toekomstige klanten van zo'n auto dat niet waarderen '
Apart, maar zou kunnen.
 
:lol:

Dit komt niet als een schok. Hun prijzen hebben ook weleens last van inflatie hier en daar.
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn wagens zonder ziel.


Komaan brah, bring it.

Hij heeft ook regelmatig bmw e30 M3 Johnny Cecotto's gehad.
Ziel genoeg?

Of Mercedes 'the Hammer', ook niet saai.
 
Gozer beleeft gouden tijden door de youngtimer bubble.
 
Die RS6 van Leitner lijkt me toch wat te opvallend voor de audi bende
Daar doelde ik niet op. Kan best zijn dat bontkraagjes die auto hebben gezien, daar was in die tijd al best wat nieuws over vanwege Gumbal etcetera. Ze kunnen best uit impulsiviteit gedacht hebben weet je wat we stelen die wagen. En vervolgens niet weten wat ermee te doen, lege tank en ook geen sleutel hebben dus ver kom je niet.
 
Daar doelde ik niet op. Kan best zijn dat bontkraagjes die auto hebben gezien, daar was in die tijd al best wat nieuws over vanwege Gumbal etcetera. Ze kunnen best gedacht hebben weet je wat we stelen die wagen. En vervolgens niet weten wat ermee te doen, ook geen sleutel hebben dus ver kom je niet.

Leitner hoopte dat de politie en verzekering dat ook zouden denken.

Er werden al heel snel vraagtekens bij geplaatst door de politie.
En nee, bronvermelding doe ik niet aan. :)
 
Ik vind het sowieso een @#$% die de autoliefhebber keihard oplicht door de bubbel die autodealers creëren en in standhouden te achtervolgen. Autodealers zijn meestal tuig.
 
Vraag me wel af wie nou zo een rs4 koopt en mn dan 15 jaar weg zet en er nimmer meer in rijdt. Audi zelf of iemand die denkt dat t een instant classic wordt?
 
Vraag me wel af wie nou zo een rs4 koopt en mn dan 15 jaar weg zet en er nimmer meer in rijdt. Audi zelf of iemand die denkt dat t een instant classic wordt?
Of iemand die 'm in de garage zet en ernaar kijkt. Zonde om te rijden. En dan overlijdt of merkt dat de auto meer waard worden. Je ziet het nu ook al gebeuren met bepaalde modellen van supercars omdat turbo's en hybrids veel meer komen worden de 'natural aspirated' straks (nu) echt geld waard, zeker als het de laatste was. Bijvoorbeeld V8 in de 458, of 458 speciale enzovoorts. Hetzelfde gaat gebeuren met de laatste V10's, V12's, over xxx aantal jaren.
Ferrari dealer heeft gezegd dat de huidige 488 waarschijnlijk al minder waard gaat worden over een klein tijdje dan het vorige model de 458.
 
Ja kan, heb ook weleens bij de mercedes garage van iemand gehoord dat hij iemand kent die een SLR in zn woonkamer heeft staan en er alleen maar naar kijkt. Men ziet het als een kunstwerk ofzo
 
Ja kan, heb ook weleens bij de mercedes garage van iemand gehoord dat hij iemand kent die een SLR in zn woonkamer heeft staan en er alleen maar naar kijkt. Men ziet het als een kunstwerk ofzo
Ik zie ze liever gereden worden. Maar hey ik heb geen SLR. Doe nog steeds 4ton met weinig km, de speciale edities het dubbele.
 
Auto's is een betere investering dan je geld op de bank zetten.
Al is het een lastige markt.

Porsche Carerra GT bv: 3 jaar geleden te koop voor +/- 3 ton.
Vorig jaar: >1 miljoen.
En nu zijn ze rond de 7 ton weer te koop.
 
Geld stoppen in een collector item scheelt ook nog eens belastingen.
 
De F50 heeft nooit de credits gekregen die het wel verdiende. Bij de F40 speelt meer emotie.
Dit is wel mooi filmpje btw.

 
Back
Naar boven