AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

  • maar het blijft renault, kraakt her en der toch een beetje :o

    Typisch Franse wagens... Met VW zal dat een stuk beter zijn :cool:

    Die Mercedes a klasse 250 sport niets voor jou? Prachtige wagen maar duur natuurlijk...
     
    Typisch Franse wagens... Met VW zal dat een stuk beter zijn :cool:

    Die Mercedes a klasse 250 sport niets voor jou? Prachtige wagen maar duur natuurlijk...

    Zeker iets voor mij. Maar inderdaad te duur. Wil ook wel een jonge auto hebben. Had gekeken voor die nieuwe A klasse night edition a160. Heel mooi maar wil toch wel power.
     
    Iets met RWD i.p.v. FWD

    De EU Mustang of 228i/235i. Misschien zit het mee en is er al ergens een tweedehands 230i te vinden.
     
    Wat vinden jullie van deze ter vervanging van een Audi S1.
     
    Ga je een gezin starten? :D

    Op een review van Clarkson na lees ik er alleen maar positieve zaken over. Dit jaar komen ze ook nog met een plug-in trouwens.

    oj16ao.jpg


    De xDrive 25i & d kunnen wel wat bagage aan. :D
     
    Ik vind 'm een veel meer volwassen uitstraling hebben dan de vorige. Je moet 'm ook niet vergelijken met een range rover, het is een niet al te grote auto maar heeft een hoop praktisch voordeel tov een A1. Bovendien rijdt de beamer fijner dan de A1 als je een enkele keer wat verder wilt rijden dan rondom stad.
     
    Laatst bewerkt:
    Jezza zei:
    inclusief opties bijna 55k ex bpm

    Voor dezelfde prijs heb je een compleet volgeladen 220i GT (M Sport) met 7 zitplaatsen.

    24m866f.jpg
     
    Past geen hond in en heeft een lagere zitpositie welke voor het gebruik niet wenselijk zijn (vrouw, hond uitlaten, boodschappen doen, af en toe naar andere stad).
     
    De GT heeft nochtans een grotere kofferruimte.

    After more than 115,000 units, the BMW Z4 E89 production of the Roadster at the Regensburg plant has officially completed on August 22nd. Just over seven years after the launch of the second generation Z4, the roadster has reached the scheduled end of its lifecycle.

    rip
     
    Dat had Wik mooi gevonden.
     
    Back
    Naar boven