AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

De Mustang is trouwens opvallend stil binnen de bebouwde kom. Dat vind ik niet per se een minpunt.
 
Meeste sportauto's hebben of een knop waarmee je de kleppen open kan zetten of sport- en/ of racestand waarbij vanaf bepaald toerental de geluiden pas echt hoorbaar worden. Zodat je met rustig rijden niet altijd de boel wakker maakt.
 
Nog een foto met z'n nieuwe schoenen! Stuk beter vind ik persoonlijk! Tevens de originele grill met chroom gemonteerd maar daar ben ik nog niet helemaal uit of die blijft.

401541[/ATTACH]']
nxjfjm.jpg
 

Bijlagen

  • nxjfjm.jpg
    nxjfjm.jpg
    117,3 KB · Weergaven: 43
Veel beter deze velgen. Die grill zwart maken vind ik vaak petjes achtig. Of het moet in een algeheel tuning pakket zitten, waarbij alles wordt aangepakt.
 
Hadden ze de OEM velgen niet meer?

De reguliere grille vind ik geen slecht idee bij een zwarte F20.
 
Derksen Ja deze grill blijft denk ik wel erin, wel mooi die die erbij nog bij zat.
 
Arminius Nee OEM velgen zitten er niet bij maar die vind ik persoonlijk ook echt niets aan. Of je moet de OEM M1 velgen hebben;)
 
Als je geld teveel hebt, dan kun je er altijd nog de M135i–bumper op laten monteren. Dat zal geen probleem zijn, want je hebt eveneens geen mistlampen.

Arminius Nee OEM velgen zitten er niet bij maar die vind ik persoonlijk ook echt niets aan. Of je moet de OEM M1 velgen hebben;)

Nou bedankt, ik heb de OEM 379 velgen. :o
 
Laatst bewerkt:

Goede zaak dat de M–Sport 'diffuser' er niet meer zo goedkoop uitziet. Dat is bij de F20 LCI ook al het geval trouwens.
 
540i M–Sport (G30) (Wallpapers)
a26k2u.jpg


ejs8kp.jpg


2uyhflc.jpg


b4hv07.jpg


syv2np.jpg


13ymo3a.jpg
 
M550i Touring (G31) (Rendering!)
2dj55qp.jpg
 
Getinte ramen achter is enige optie die ik er bij wil
 
Bmw bedoel je. Ik weet wel wat mooi spul is
 
Er moet nu wel aardige F11 Touring deals te sluiten zijn.
 
Back
Naar boven