Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Van 0 naar 100 km/h in 3 seconden. De Tesla Model S P90D kan het, maar deCadillac CTS-V, een van de nieuwste Amerikaanse powersedans, flikt het ook. Brute elektrokracht versus old skool American muscles. Hoe zijn de verschillen in beleving?
http://www.autoweek.nl/video/zo-voelt-0-100-in-3-seconden/

Leuk zo een rijdende computer. geef mij maar de Cad
 
Laatst bewerkt:
Dat is de toekomst lieverd, geen ontsnappen aan. :D
 
Nog meer windmolens die het landschap verpesten. Accu is absoluut niet milieuvriendelijk. Zeker niet hoe het gefrabiceerd wordt. Actieradius is ook issue. Kachel aan, ruitenwisser op volle toeren in hartje winter. Nou succes om ermee naar Maastricht heen en weer te rijden. Ik zie het nog niet zo zitten. Nl'ers ook niet meer sinds de fiscale voordelen er amper meer zijn met het rijden van electrisch.
 
Nog meer windmolens die het landschap verpesten. Accu is absoluut niet milieuvriendelijk. Zeker niet hoe het gefrabiceerd wordt. Actieradius is ook issue. Kachel aan, ruitenwisser op volle toeren in hartje winter. Nou succes om ermee naar Maastricht heen en weer te rijden. Ik zie het nog niet zo zitten. Nl'ers ook niet meer sinds de fiscale voordelen er amper meer zijn met het rijden van electrisch.

Ze zijn ook gewoon nog veel te duur.

Onlangs heb ik voor mijn moeder wat rondgekeken. Een Kia Soul EV kost € 30.000, terwijl je al een (stock) Citroën Cactus 1.2 kan hebben voor €12.000.

Ik zou weleens willen weten wanneer je er dan echt profijt op begint te maken t.o.v. een (modale) benzine/diesel. :scratch:
 

Affordable dream car, zo vet! Beide zijn echt awesome, hebben hebben hebben
 
vqs8zd.jpg


nd0553.jpg


Ze zien me rollen...
 
Ze zijn ook gewoon nog veel te duur.

Onlangs heb ik voor mijn moeder wat rondgekeken. Een Kia Soul EV kost € 30.000, terwijl je al een (stock) Citroën Cactus 1.2 kan hebben voor €12.000.

Ik zou weleens willen weten wanneer je er dan echt profijt op begint te maken t.o.v. een (modale) benzine/diesel. :scratch:

Ik heb een cactus, zal van de week wel even een foto plaatsen. 10/10 vetste van NL lol. Bevalt me serieus dat ding, had hiervoor een DS3
 
Ik zou weleens willen weten wanneer je er dan echt profijt op begint te maken t.o.v. een (modale) benzine/diesel. :scratch:

In Nl heb je bijtelling. Mensen die mogen leasen en de zaak betaalt kunnen auto dan ook prive rijden voor lage kosten als ze electrisch rijden. Althans zo was het. Was eerst 0 % en 7 procent. Was zo een succes dat t Rijk het verhoogd heeft naar 14 %. Auto's gewoon op diesel/benzine met A-label hebben, dacht ik, ook 14% bijtelling dus dan rijdt men liever niet electrisch.
 
In Nl heb je bijtelling. Mensen die mogen leasen en de zaak betaalt kunnen auto dan ook prive rijden voor lage kosten als ze electrisch rijden. Althans zo was het. Was eerst 0 % en 7 procent. Was zo een succes dat t Rijk het verhoogd heeft naar 14 %. Auto's gewoon op diesel/benzine met A-label hebben, dacht ik, ook 14% bijtelling dus dan rijdt men liever niet electrisch.

Je hebt nu 4%, 15%, 21% en 25%, bijtelling is alleen als je er ook prive mee rijdt, maar dat wist je al sowieso haha. Het is gewoon zo'n intense naai-streek van de overheid. BPM is ook zo heerlijk.
 
Where Belgium meets the Netherlands ...

A0W8ElS.png




Veel belasting betalen heeft wel zo zijn voordelen. En dan eist België ook nog tol van Nederlandse vrachtvervoerders :no:
 
Back
Naar boven