Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Leuke verzameling classics staat hier bij elkaar:

 
We wachten nog steeds! :mad:

14y7b08.jpg


Was de foto vergeten, maar hier een oude foto! Zwart leer met diamond stitching en massage stoelen links en rechts voor, want fuck degen die achterin zitten, het is geen taxi!

Bumper en velgen gekocht bij Musketier uit Duitsland! Had hiervoor een DS3. Het is een fucking rare auto die cactus, wat er aan gedaan is is meer voor de grap, maar het ziet er wel een stuk beter uit dan de standaard opa versie imo.
 
Voor wie geen nekhernia wil:

20913dy.jpg

Ik vind de Cactus op zich best een leuke wagen.
 
Stond laatst een cactus bij ons op het werk met een lekke band.
Vond dat wel heel toevallig, zou die dan gestruikeld zijn?
 
Voor wie geen nekhernia wil:

20913dy.jpg

Ik vind de Cactus op zich best een leuke wagen.

lol thanks, had fucking veel gelift vandaag, dus kon de afbeelding niet meer draaien...

Cactus wel geinig ja, de automaat zuigt alleen..
 
Persoonlijk vind ik het altijd beetje sneu een suv/terreinwagen zonder awd. Op het woonerf komen ze als het glad is niet over de eerste de beste drempel heen.
Ik snap wat je bedoelt maar aan de andere kant is het voor veel mensen om iets anders te doen. Bijvoorbeeld hoger zitten, meer overzicht, wat extra laadruimte en veiliger voelen. Hebben nooit offroad gereden en zullen dat nooit doen, zien geen voordeel in 4x4. Een echte offroader als een land rover is wel 'sneu' als die niet 4x4 heeft, daar staat het merk immers om bekend. Al zijn ze goed afgesteld op offroad maar minder op de weg in tegenstelling tot de quattro van Audi.
 
Welk bedrijf is het brein achter de automaat? (Ronniej)

Dat Citroën Aisin-automaten gebruikt vind ik een minpunt. Anno 2016 horen automaten niet evenveel te verbruiken als manuele versnellingsbakken. In sommige gevallen gebruiken de Aisin-automaten zelfs meer. :gek:

ZF Friedrichshafen über alles! :bow:
 
Welk bedrijf is het brein achter de automaat? (Ronniej)

Dat Citroën Aisin-automaten gebruikt vind ik een minpunt. Anno 2016 horen automaten niet evenveel te verbruiken als manuele versnellingsbakken. In sommige gevallen gebruiken de Aisin-automaten zelfs meer. :gek:

ZF Friedrichshafen über alles! :bow:

Het is een geautomatiseerde handbank ofso, het is enige kutte aan de auto! 950kg met 100pk, ook zeker een min-punt, maar heb hem om file te chillen met massage en een s63 AMG Cabrio was iets te duur..
 
Wat zijn de meningen over 4-seizoenenbanden?

314uyko.jpg
 
Over combo's gesproken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooi. Van de 400 superamerica SWB zijn er maar 7 van gebouwd in '60.

In the realm of the Ferrari Superamerica, the 400 Superamerica SWB Cabriolets have always been the most desirable. As this car features gorgeous coachwork, unrivaled luxury, the shorter wheelbase chassis, and the most potent 4.0-liter V-12 engine, it can truly be considered one of the greatest grand touring Ferraris of all time.
1960 Ferrari 400 Superamerica SWB Cabriolet by Pinin Farina
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ferrari 330 GTS
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven