Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Koffer: 740 liter (speelruimte verstelbare achterbank 18cm)
Seats Lowered: 2.065 liter
 
2 meter zie ik op een ander yt filmpje. Hmm, eigenlijk te weinig.
 
Oké, dacht at je literinhoud zocht. Waarvoor is 2 meter te weinig?
 
Heb weleens wat langers mee. Misschien met laag tussenschot of gat in tussenschot en de passagierstoel die je dan kan inklappen.
 
Interieur
De grote interieurruimte is typerend voor ŠKODA. De KODIAQ is slechts 40 mm langer de ŠKODA Octavia, maar biedt voor het SUV-segment een bovengemiddeld ruim interieur. Het is 1.793 mm lang, de elleboogruimte bedraagt 1.527 mm voorin, achterin is dat 1.510 mm. De hoofdruimte bedraagt 1.020mm voorin en 1.014 mm achterin. De beenruimte achterin meet maximaal 104 mm.

Bagageruimte

Met een inhoud van 720 tot 2.065 liter (met de achterbank neergeklapt) biedt de ŠKODA KODIAQ de grootste bagageruimte in zijn klasse. Wanneer de optionele neerklapbare passagiersstoel wordt aangevinkt, kan de SUV objecten tot een lengte van 2,80 meter herbergen. Een elektrisch bediende achterklep is als optie leverbaar en kan – als aanvullende optie – ook via een voetbeweging of een knop in het interieur worden geopend en gesloten. De ŠKODA KODIAQ met TDI/DSG/4×4 aandrijflijn kan een aanhanger met een gewicht tot 2,5 ton trekken. Een elektrisch inklapbare trekhaak is voor dit doel beschikbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cijfers en de internetz... 720 liter i.p.v. 740 liter. (Ik word er soms gek van.)

Geen optie om de dakrails eveneens te benuttigen Stephen Graham?
 
Neen. Met 2.80cm en neerklapbare passagiersstoel red ik me wel.
 
5 + M Performance (G30)
5mlb8w.jpg


2w5p1nc.jpg


9u9lr8.jpg


197fv6.jpg


2d98tgk.jpg


f4h1zm.jpg


24zi2rl.jpg
 
Vast met de computer gedaan dit verzin je niet, toch?
 
Denk dat die in diesel wel tegen de 40k wordt. Netto dan rond 30, ofzo? Misschien teveel. Met TSI prijzen had het wel gekund.

We wachten af.
 
ŠKODA Superb 2.0 TSI blijft natuurlijk ook een (potentiële) baas.

futmw9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Overweeg je ook anders wagens? Diens broer de Ateca bijvoorbeeld.
 
Back
Naar boven