XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

mercedes-benz-280-te-amg-s123-front-side.jpg
 
Zag deze vorig jaar in het zwart, kan 'm zo gauw niet vinden tussen foto's.

560 SEC AMG 6.0 Widebody (C126)
Dit is misschien wel dikste. De 126 serie wordt door velen gezien als één van de Beste Benzen aller tijden en deze AMG variant is het summum daarvan. De motor is een 6-liter V8, goed voor 381 pk. Maar dat is slechts een gedeelte. Was de AMG nieuw een enorm foute auto, het is nu zo heerlijk jaren 80 retro dat het weer kan. Er schijnen een stuk of 5-6 van deze widebody’s gemaakt te zijn.

Deze is ook bruut, nog geweest van M. Schumacher
The legendary Roadster SL R107 AMG version. Under the hood, 6-liter V8 M117 power of 385 hp, and in transmission - limited slip differential. The car is very rare - only three of these copies were made.
 
Laatst bewerkt:
Test: Mazda MX-5 RF

200 i.p.v. 160 pk zou ik toch net iets lekkerder vinden. Voor een luciferdoos valt de MX-5 (RF) toch ietwat tegen op de 100 meter sprint.

MX: 7,3 sec.
RF: 7,5 sec. (automaat 8,5 sec.)
 
Laatst bewerkt:
Ford GT: de prestaties (eindelijk!)

133850-fordgt-silverstripes-01-hr.jpg
Als die cijfers je alsnog het water in de mond doen krijgen - doe geen moeite. Ford gaat niet meer dan 250 GT's per jaar bouwen. En alle 1.000 stuks die Ford voorlopig wil bouwen zijn al gereserveerd. Daarnaast is er nog een ellenlange wachtrij. Om de lust wat te temperen zouden we de vanaf prijs van € 530.000 kunnen meegeven. Dat is twee keer zo veel als een Ferrari 488 GTB.

Toch maar een Mustang dan? :o
 
zelfs dat wijf erin is lelijk
 
Trouwens die R63 AMG was ik altijd groot fan van. Praktisch en bloedsnel.

Ik had altijd een bloedhekel aan de eerste twee generaties A Klasse. An sich niet zoveel mis mee, maar ik vond ze Mercedes onwaardig.

Mercedes-A-Klasse-1997-2004-474x316-5302bc3187339170.jpg


:no:
 
Ging met me pa altijd naar mercedes. Kwam altijd een bepaald slag volk. Toen de A op de markt kwam. Zag je dat ook in de showrooms. Veel marca jassen etc
 
Back
Naar boven