Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Vreemd dat in een relatief arm land een relatief dure auto het meest verkocht is. (Hongarije)
 
20.000 Flappen is nog aardig te doen, denk ik.

Škoda was een schot in de roos voor VW AG. Ze staan op kop in zes landen.
 
Laatst bewerkt:
Ging met me pa altijd naar mercedes. Kwam altijd een bepaald slag volk. Toen de A op de markt kwam. Zag je dat ook in de showrooms. Veel marca jassen etc

De nieuwe stijl van o.a. de A Klasse (teaser)

17c28_01.jpg


17c28_03.jpg


17c28_02.jpg

Mercedes heeft een soort conceptueel sculptuur onthuld. Dat is gecreëerd door de designers van het merk en zou de stijl blootgeven die zal worden toegepast op minstens 8 toekomstige modellen in de drie komende jaren.

De bedoeling is, zo krijgen we te horen, dat de Mercedessen van de toekomst minder hoekig worden en dat ze zachtere lijnen krijgen. We weten al dat bij die 8 toekomstige modellen zeker de A- en de B-Klasse zitten, die op het punt staan te worden vernieuwd, net zoals de CLA, CLA Shooting Brake en de GLA. Gorden Wagener, designbaas van Mercedes-Benz, gaf aan dat “vormen geslaagd zijn wanneer het aantal vouwen of lijnen tot in het extreme zijn verwijderd. Wij kiezen moedig voor dit soort esthetisch purisme”, zo bevestigde hij, terwijl toevoegde dat het inderdaad het compacte gamma is dat deze nieuwe aanpak zal ondergaan: “dit oppervlaktedesign wordt toegepast op de volgende generatie van Mercedes’ compacte klasse”.

Blijkbaar blijft maar één visuele lijn over die over de hele lengte van de flank zal lopen, een aanpak die is gekozen om de auto visueel langer te maken. Dieter Zetsche had in Detroit al gemeld dat er een stijlverandering zat aan te komen, terwijl hij bovendien meldde dat er een nieuwe vierdeursberline komt die geen enkel bestaand model uit het gamma vervangt.
 
Laatst bewerkt:
Interieur van Audi's is de laatste jaren enorm verbeterd.
 
Het exterieur ook. Vond de Audi's van vroeger maar opgewaardeerde Volkswagens.

1280px-Audi_A3_front_20070324.jpg

:no:

Ben wel fan van de A5 en A7. Alhoewel ik nog steeds de concurrent bij BMW of Mercedes zou verkiezen.
 
Aventador SV. Nieuwe komt eraan sloeg op de A8.
 
2500 toeren bij kruissnelhied 220 :D

Edit is 3500. Dan is het minder
 
Back
Naar boven