AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Lekker kleurtje van die M5 Touring.
 
Zeker. Als ik dough had wist ik het wel. Real nigga 4 life.
 
Ik had altijd een bloedhekel aan de eerste twee generaties A Klasse. An sich niet zoveel mis mee, maar ik vond ze Mercedes onwaardig.

Mercedes-A-Klasse-1997-2004-474x316-5302bc3187339170.jpg


:no:
Ze hadden daar gewoon het smart logo op moeten plakken.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 'm wel mooi met rood dak
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Yes

Daar is de i8 de mist ingegaan. Ze hadden ook, in eerste instantie, moeten opteren voor een V6 plus elektrische motor.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
530d M-Sport Touring (G31)
14t4f1f.jpg


2zyik2u.jpg


oqemj4.jpg


97v80m.jpg

Ik had al de indruk, aan de hand v.d. spyshots, dat de Touring minder goed zou zijn dan de Berline. Bij de vorige generatie was het eigenlijk omgekeerd.
 
Laatst bewerkt:

Weet nu al, tegen dat geluid kan geen concert op :heart:
 
Felicitaties voor de mooie wegen in Hollandia. Vandaag op en af gereden naar Rotterdam, was genieten.

Vraag me enkel nog steeds af waarom niemand 130 rijdt op de wegen waar het mag :roflol:
 
Felicitaties voor de mooie wegen in Hollandia. Vandaag op en af gereden naar Rotterdam, was genieten.

Vraag me enkel nog steeds af waarom niemand 130 rijdt op de wegen waar het mag :roflol:
Waar staan Nederlanders bekend om?
 
Waar staan Nederlanders bekend om?
Zijn Nederlanders dan gematigd? :scratch:

Viel me wel op dat iedereen voorzichtig en galant rijdt. Groot verschil als je weer in België komt en meerdere keren moet wegduiken voor laagvliegers.
 
Je hebt hier ook strontzakken op de weg.
 
Die fucking schijnheiligen en prius rijders die links op de baan blijven en de boel ophouden.
Die menen dat iedereen daar maar netjes achter moeten blijven hangen.
Nederland zou veel vlotter kunnen rijden, maar dat zit niet in de aard, iedereen hangt onnodig links ook al hebben ze niet de behoefte vlotter te willen rijden.
 
Back
Naar boven