AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Prius rijders :roflol:
 
Dit schijnt bij de vierde versie mee te vallen en haast prettig te kunnen rijden ipv als een brommer. Sportief rijden is natuurlijk het andere uiterste. Maar hybride is niet mijn ding, het uiterlijk is op zijn zachtst gezegd controversieel en volgens mij is de grootste motivatie voor velen de voordelige bijtelling geweest.
 
Laatst bewerkt:
Uitkijken geblazen naar de Toyota-BMW Supra.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wat zwaarder weegt bij inruil van een auto:
onderzoeksplicht of mededelingsplicht?

Ik heb een andere auto gekocht bij de dealer en ruil daarbij mijn auto in.
De aflevering duurt 2 à 3 weken.
Nu slipte de koppeling van mijn auto al af en toe, maar dat is inmiddels wel erger geworden.
Vooral bij belasting in de 4e en 5e versnelling.

Bij bezichting van de nieuwe auto en de daaropvolgende proefrit heb ik de verkoper beide malen aangeboden een proefrit in mijn auto te maken.
Dat vond hij niet nodig.

Kan ik mij er op beroepen dat ik als 'leek'niks gemerkt heb en hij gebruik had moeten maken van zijn onderzoeksrecht toen ik het aanbood?

Er is namelijk weinig over te vinden, vooral meningen.
 
Paar keer auto ingeruild die wat mankeerde of er na wat ging mankeren. Ze zeiden er wel wat over maar zei dat ik nergens wat van af wist.
 
Hogedrukreiniging voor de koplampen, die ik ook heb in mijn 100pk'tje, vind ik eigenlijk nergens op slaan, wat is het punt?

Zit ook op mn nieuwe bak. Dacht dat het meestal standaard is bij xenon ivm als lamp vies is dat niet goed is voor de xenon?
 
Prima gewichtsverdeling door de klapdak. Rijdt als een lotus.
 
Back
Naar boven