MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soft Close Automatic is decadentie ten top als je ziet wat ze ervoor vragen. (circa 600 euro)
Dit is toch best fijn om te hebben. Zelf zou ik het ook niet direct als optie hebben genomen maar nu het erop zit zie ik wel de voordelen. Zeker met kleine kinderen die lekker in de auto slapen.
 
Coming into a corner hot, a driver in an E92 M3’s brakes are said to have failed, causing the car to fly through a corner at silly speed and simply destroy a BMW M4.

Rust in vrede :(
 
Laatst bewerkt:
In de Alpenlanden en Scandinavië tijdens fikse sneeuwbuien kunnen de lichten door de sneeuw op de lampen niet meer goed shinen. FF een spuitje en ze zijn weer clean. (daarom zag je op volvos vroeger altijd koplampwissers.)
 
Kan jij de sproeiers voor de koplampen afzonderlijk activeren?
 
Ziet er wel moeilijk uit bij die ouwe beemers

DSC_0070.jpg
 
Wat wel vervelend is dat je op zwart snel sporen ziet van het vloeistof. Vooral met droog weer dan.
 

Had vroeger een tik. Moest altijd kijken bij autos of ze koplampwissers hadden
 
Gelukkig heb ik deze tik verleerd: Checken op dat randje onder nummerbord welke garage de auto vandaan komt.
 
Tegenwoordig heb je ook handige harry's die hun bedrijfsreclame op dat randje zetten. Irritant om dat te lezen. Staat zo pienter.
 
Weet niet of de regelgeving anders is voor full led koplampen dan voor xenon. Volgens zijn sproeiers verplicht na 2006 voor xenon, denk led ook.
 
Back
Naar boven