XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Kia Stinger - V6/ 370 pk/ RWD (AWD is te kiezen).
Vanaf 6.45

Ik zie Hyundai Motor Group (mettertijd) het vuur aan de schenen leggen van PSA en Volkswagen I. Mijn buurman heeft een 5-deurs i20 alwaar verbazend weinig op af te dingen valt.

Alleen krijgen wij Europeanen niet alle motorisaties en modellen. Kijk maar naar de CX-9 bijvoorbeeld. :(
 
Nog x maandjes wachten :rocknana: Trouwens zelf eerder al wat vids gepost van deze track.
 
:banana:

Heb je de nieuwe wagen van die skiër al gezien?
 
Yep. Jon slaat een beetje door in zijn advertising camo wrap manie.
 
Tja. Het ziet er niet uit. RR zal er ook niet blij mee zijn.
 
Wel grappig dat die peperdure merken zo vaak verkracht worden.

f2uZ7xr.jpg


781.gif
 
Bij Lambo kan het vaak nog. Dat is toch een van de weinige merken waar meer drama niet gelijk leidt tot onherroepelijke verpaupering. Maar true, ik vind dat andere velgen of uitlaten dan het merk aanbiedt meestal al geen gezicht. Zelfde bij wrappen of accenten aanbrengen, de kunst is om het minimaal te doen en daar kunnen veel zich onvoldoende in beheersen. Koop je net een auto en brengen ze gelijk naar een winkel die 'm gaat 'verbouwen'. GTFO. Maar goed, men zegt dan dat over smaak niet valt te twisten eh?
 
True. Wat te denken van een auto met een of andere aftermarket uitlaat waarbij je nul motorgeluid maar enkel uitlaatgeluid hoort. Net een scooter.
 
Dat gedoe met die uitlaten is sowieso irritant. Een GT86 die de hele buurt wakker maakt terwijl de wagen maar 200 pk heeft.

:orly:
 

Leuke dame en Matt +1.
 
740i (Santorini Blue)
JPtQ8Ci.jpg
 
Back
Naar boven