- Lid geworden
- 16 mei 2006
- Berichten
- 59.513
- Waardering
- 22.605
- Topic Starter
- #8.601
Waarom heb je dan een BMW topic aangemaakt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de kenners. Inruil 570s tegen;
porsche gt2 rs
mclaren 720s
wat neem je?
Liefhebbers is een goede toevoeging.Liefhebbers of kenners?
In beide gevallen gt2 rs.
Liefhebbers is een goede toevoeging.
Zijn er ook argumenten? Helaas zijn beide voorlopig uitverkocht. GT2 RS worden er 1000 van gemaakt. Van de Mclaren 1e lichting dan en is wachten op 2e.
Porsche 911 R, 911 Turbo S (Exclusive Series) zijn ook interessant. Laatste jaren niet een super fan geweest van Porsche maar om sinds paar ritten in bergachtig landschap.
Liefhebbers is een goede toevoeging.
Zijn er ook argumenten? .
De initiële afschrijving is bij bepaalde modellen hoog inderdaad, de 650S is daar een goed voorbeeld van. Komt omdat McLaren nog geen vast klantenbestand zoals Lambo/ Ferrari etc. heeft. Daar zijn ze mee bezig en nu we het erover hebben vind ik dat ze dat beter hadden kunnen doen. Ze komen te snel met nieuwe modellen, bijvoorbeled 500 stuks van 675LT en dat zou het zijn. Niet lang daarna komen ze met 675LTS ook 500. Als je dan net een 675LT hebt met idee van 500 in het achterhoofd zijn het er 1000 geworden en dit drukt het de prijs.
Ferrari is daar heer en meester in geworden. Bepaalde modellen zijn direct na aanschaf soms al dubbel zoveel waard. Ferrari vraagt daar ook wel een en ander voor, zo kan je als nieuwe klant niet elk model kopen dat is voorbehouden aan goede klanten afhankelijk van huidige collectie.
Onderhoudskosten vallen wel mee. De opties zijn wel prijzig en worden kaal geleverd. Bij een beetje aanvinken ben je gauw 35k verder. Service is wel goed. Zo mag je ook naar de Mclaren fabriek komen etc.
Nou is er wel een kanttekening, de 650S is zonder exclusieve oplage. De F1/ P1/ P1 GTR/ 675LT(S) behouden goed de waarde en zijn zelfs meer waard geworden.
Wat dan?Kan alleen uit eigen ervaring spreken dat je geen gt2/3 als dagelijks vervoer wilt hebben
Dat kan natuurlijk, denk er iets genuanceeder over maar begrijp wel wat je zegt. De P1 GTR vind ik toch echt bruut. De 675 vind ik mooi en de 570S ziet er gaaf uit, klinkt ook goed. De 688 idem. De 650 heb ik nooit mooi gevonden, zelfs de 675 ziet er niet heel speciaal uit tussen andere supercars. De overige modellen vind ik niet veel aan.Mijn enige argument is dat ik McLaren's echt niet mooi vind, eerder lelijk.
Op de F1 na , de oer McLaren.
Zoals eerder gezegd vind ik het net een bonk gesmolten plastic.
Idem dito bij de bejubelde Lamborghini Centenario, zo'n gedrocht.
Wat dan?
Dat kan natuurlijk, denk er iets genuanceeder over maar begrijp wel wat je zegt. De P1 GTR vind ik toch echt bruut. De 675 vind ik mooi en de 570S ziet er gaaf uit, klinkt ook goed. De 688 idem. De 650 heb ik nooit mooi gevonden, zelfs de 675 ziet er niet heel speciaal uit tussen andere supercars. De overige modellen vind ik niet veel aan.
In de GT3 kan je kiezen voor carbon kuipstoelen en zijn, zoals vrijwel alle carbon kuipstoelen, een stuk minder comfortabel idd. De sportstoel+ daarentegen bieden meer comfort. Van de M6 zegt men ook vaak dat die knetterhard is, nooit problemen mee gehad. De stoelen/ vering van McLaren/ Lambo zijn wel een stuk steviger.