XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kia alleen is qua verkopen in NL top 5 speler. Wordt goed verkocht. Wereldwijd verkoopt Hyundai-Kia 3,2 miljoen auto's en staat daarmee in de top 5. Doen toch iets goed.
 
Beauty and fun... without a doubt.

Maar helaas.... zie de prijzen ;

Kia Stinger GT Line 2.2 CRDi (200 pk) - €59.995,-
Kia Stinger GT Line 2.0 Turbo (255 pk) - €67.995,-
Kia Stinger GT Line 3.3 V6 twin-turbo (370 pk) - €99.995,-

A bit much...

Bijna 50K aan BPM voor de 3.3 V6 vanwege de CO2 uitstoot van 244 g/km. :eek:

Voor dat geld ben ik bang dat potentiële kopers toch zullen kiezen voor de gevestigde namen.
 
Voor dat geld ben ik bang dat potentiële kopers toch zullen kiezen voor de gevestigde namen.
True. Wat te denken van de afschrijving. Dit boort zeker een doelgroep aan maar mensen die voor een M3 willen gaan toch voor een M3/ C63 of RS3. Wel goed dat Kia het doet, nieuwe spelers zijn altijd welkom. De Ford Focus RS (350PK) is trouwens ook een heel leuk speeltje.
 

Kia Pride Worldwide!

Alleen moeten ze misschien eens een ander logo bedenken? :dunno:
Ik zie Latijnse Herman of Jasperke niet bij de kia dealer staan en een cheque uitgeven van een ton voor zo een auto. Denk dat er linea recta naar 1 van de grote Duitse drie gefahrt wordt.

In België kosten ze sowieso geen ton.


:trollfacex:
 
Alsof je in België een auto kan rijden die harder geveerd is dan een gemiddelde SUV :trollface:
 
Mooi dat de mx-5 al 30 jaar mee gaat in min of meer zelfde versie.

Inb4 kappersauto
 
Hier rijden ook paar van die lui in zulke autootjes rond, bandjes op 30 graden camber en tyfus herrie dat er uit komt.

Om verdrietig van te worden
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Metallic grijs. Als ik denk voor wie het is om wie het gaat is dit minst schreeuwerig/protserig. (als je daar over kan spreken bij lambs)
 
Metallic grijs. Als ik denk voor wie het is om wie het gaat is dit minst schreeuwerig/protserig. (als je daar over kan spreken bij lambs)
Exact de twijfels bij geel. Het kan prima bij lambo maar je moet je er ook thuis bij voelen.
 
Laatst bewerkt:
Nieuw record. Mooie lap. Helaas is de auto zo goed als niet te koop.
 
De nieuwe SUV Recordhouder:

 
Back
Naar boven