Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Was je kranten aan het bezorgen dan? :P

Nee, was school geweest en daarna met minderjarige mokkeltje eten gehaalt en beetje rond gereden. Wil ze auto uit stappen, vergeet ze dat dat ding onwijs hoog is, gaat ze vol op haar muil :roflol: . Vind ze het vervolgens gek dat ze geen sigaretten mee krijgt (normaal krijgt ze wel mee omdat grote tieten en redelijk volwassen uitstraling. Maar nu liep ze gewoon letterlijk in een trainingspak, slippers en had een deken mee. :duh:

Vieze schooier had daarna mijn sigaretten ook gestolen :o

Ach kan altijd wel lachen om dat mormeltje, altijd klote blij iedereen aanspreken.
 
Ik vroeg mezelf af of zij niet een semi-monopolie hebben in Nederland, PON? Ben er niet in thuis, maar daar lijkt het wel bijna op als ik de berichtgevingen vaak lees.

PON is Volkswagen importeur van Nederland, dus ja hebben in principe wel een monopoli positie op Volkswagen/Audi/Seat/Skoda
 
De V70 hield de plofkrakers etc niet bij. Of alle 90 SIV's het nieuwste model A6 worden valt nog te bezien. PON zal nog wel wat 'oude' modellen hebben. Klinkt logisch eigenlijk. Makkelijk te chippen en een grote importeur kan veel regelen.
 
PON is Volkswagen importeur van Nederland, dus ja hebben in principe wel een monopoli positie op Volkswagen/Audi/Seat/Skoda
Dacht ik al ja. Tsja, dan maar hopen dat het top-management wat dichter op de inkopers zit he. Aangezien ze (zowel Politie inkoop als PON) wat onder vuur liggen ga ik er vanuit dat dit eerlijk is gegaan.
 
Ik vroeg mezelf af of zij niet een semi-monopolie hebben in Nederland, PON? Ben er niet in thuis, maar daar lijkt het wel bijna op als ik de berichtgevingen vaak lees.
Wel monopolie dat ze goed pakket hebben met levering en achteraf inbouwbedrijven die de autos aanpassen voor politiewerk.
 
De V70 hield de plofkrakers etc niet bij. Of alle 90 SIV's het nieuwste model A6 worden valt nog te bezien. PON zal nog wel wat 'oude' modellen hebben. Klinkt logisch eigenlijk. Makkelijk te chippen en een grote importeur kan veel regelen.
zullen 3.0 tdis worden. Qua koppel zit het wel goed.
 
zullen 3.0 tdis worden. Qua koppel zit het wel goed.
Yep. Vraag me af waarom geen Mercedes, daar hebben ze nu ook contracten mee. Zal wel door- en doorberekend zijn.
 
Het bedrijf heeft met de Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic de aanbesteding van de nieuwe rappe politiewagens voorlopig gewonnen. Voorlopig, omdat overige inschrijvers tot 10 november in bezwaar kunnen gaan tegen de uitkomst van de aanbesteding. Leggen de overige inschrijvers zich neer bij de uitkomst dan moet Pon’s Automobielhandel BV nog een Proof Of Concept leveren: een prototype van de auto zo op- en inbouwen dat deze voldoet aan alle eisen.
Is vooralsnog voorlopig.
De nieuwe auto’s moeten ervoor zorgen dat de politie een antwoord heeft op mobiele bandieten, plof- en ramkrakers, verkeershufters en ander gespuis in snelle bolides. ‘De nadruk ligt op criminaliteitsbestrijding op de weg’, zegt Pim Miltenburg, voorzitter van de stuurgroep. ‘We gaan opsporend surveilleren. Criminelen pakken. Daarom is er behoefte aan een snel en robuust voertuig. Ik ben trots op de nauwgezette wijze waarop het hele aanbestedingsproces is verlopen.’

Geïnteresseerde partijen moesten voldoen aan een uitgebreid programma van eisen. In het projectteam zaten ook de uiteindelijke gebruikers, zegt tactisch inkoper Salvador Martins. ‘Zij hebben bepaald aan welke vereisten de snelle interventievoertuigen moeten voldoen. Zo moet een SIV een topsnelheid hebben van ten minste 250 kilometer per uur. Ook dient hij binnen zeven seconden te kunnen accelereren naar honderd kilometer per uur.’
Politie krijgt nieuwe snelle voertuigen | politie.nl
 
Is toch eigenlijk raar dat ze nog steeds in zee gaan met hun na al die schandalen?
 
BANSHEE_
  • vandaag om 09:15
  • 485552.jpg

    De politie draagt de pet voortaan achterstevoren...
:lol:
 
Weet iemand nog alternatieven?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven