MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Jammer dat de andere Japanse merken wat weggezakt zijn qua design.

Hier in de straat is er iemand met een Celica uit de jaren 80. Er hangt amper nog verf aan dat ding, maar vooruit gaat het nog steeds. :roflol:
 
Jammer dat de andere Japanse merken wat weggezakt zijn qua design.

Hier in de straat is er iemand met een Celica uit de jaren 80. Er hangt amper nog verf aan dat ding, maar vooruit gaat het nog steeds. :roflol:

:roflol: pa had een Toyota benzine met 500k op de teller. Dingen zijn niet kapot te krijgen
 
Niet meer content met de rover, Yasmine?
 
Niet meer content met de rover, Yasmine?
Tochwel maar het beestje begint toch op zijn einde te lopen. Is nog steeds zeer betrouwbaar maar ik heb nu echt wel zin in iets anders.
We hebben het steeds uitgesteld omdat ik altijd een firmawagen had (haatte ik) met tankkaart (loved it) en met onze Rover reden we zo weinig dat we zeiden "we kopen er pas een andere als deze stuk gaat en de herstellingen niet meer te verantwoorden zijn. " Maar dat ding blijft maar rijden. Nu 130 000 km op de teller, twee keer een rit van 3000 km op 35 uur, doorheen de bergen,... zonder enig probleem/ Maar binnenkort moet de distributieriem preventief vervangen worden en dat is financieel niet meer te verantwoorden daar deze tweedehands goedkoper is dan de herstelling.
Ik zal hem wellicht houden,...maar dee Mazda zal er wellicht wel komen. TEnzij mijn vrouw zo'n gedrocht, aka Hyundai ix35 eist.
 
How Japan Took Over The World... And Then Lost It.
 
Dat dashboard is verschrikkellijk. Ik begrijp niet waarom men denkt dat mensen het mooi vinden een tablet zo slecht ingewerkt te zien; Het lijkt wel after market.
 
Volgens mij kan je nog het beste voor een isuzu of een hilux gaan als je toch zo nodig een pick up wil aanschaffen.
 
Dat dashboard is verschrikkellijk. Ik begrijp niet waarom men denkt dat mensen het mooi vinden een tablet zo slecht ingewerkt te zien; Het lijkt wel after market.

Dat hebben bijna alle MB's van tegenwoordig. Ik vind het ook spuuglelijk..
 
Dat hebben bijna alle MB's van tegenwoordig. Ik vind het ook spuuglelijk..

True dat, net alsof ze mooi plankje hadden en daar wat shit + een tablet op geplakt hebben
 
1973 BMW 3.0 CS

bmw-3.0CS-33.jpg

giphy.gif
 
Lambo concept. Ik weet dat er een hypercar op de planning staat, dit zou de basis kunnen zijn.



aloNnJ1v_t.jpg
lGhegoIf_t.jpg

COTrte1p_t.jpg
4DkWwDi8_t.jpg

RKoIRCfa_t.jpg
uhQT5W9Y_t.jpg
 
Back
Naar boven