Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Met wat zoekwerkt heb je voor +/ 150 euro ook een set lm .
Prima om winterbanden om te leggen.

Ik krijg 40% korting op automaterialen dus koop alles gewoon nieuw. :p

Maar goed, op de sloop genoeg te vinden inderdaad.
 
Verkapte kijk-mij-40%-korting-hebben-omdat-ik-de-baas-pijp post
 
Verkapte kijk-mij-40%-korting-hebben-omdat-ik-de-baas-pijp post

Krijgt iedereen hoor, bij de automaterialen zaak.
'Ik ben doorgestuurd door de VW garage
40%.
 
Ik ben hier nog eens terug met mijn vraag omtrent de ideale wagen. De uiteindelijke beslissing is voorlopig de Nissan Quasquai maar ik vind de Peugeot 3008 ook zeer mooi. Maar de reputatie van Peugeot is niet zo goed als die van Nissan, niet?
 
Maar ook pech hebben. Hele volkstammen rationele mensen kopen niet keer op keer peugs omdat het troep is.

Even weer dat Frans / Duits geneuzel: wist je dat merc motoren gebruikt van renault?
 
Ik ben hier nog eens terug met mijn vraag omtrent de ideale wagen. De uiteindelijke beslissing is voorlopig de Nissan Quasquai maar ik vind de Peugeot 3008 ook zeer mooi. Maar de reputatie van Peugeot is niet zo goed als die van Nissan, niet?

Nissan is wel leuke auto, verbruikt wel vrij veel heb ik het idee.. (kan aan mij liggen)

Wel hoge instap, moet je van houden..
 
Maar ook pech hebben. Hele volkstammen rationele mensen kopen niet keer op keer peugs omdat het troep is.

Even weer dat Frans / Duits geneuzel: wist je dat merc motoren gebruikt van renault?

Lol paar kleine diesel motoren hebben ze van Renault geleend ja :roflol:

Zijn ze gauw genoeg ook mee gestopt volgens mij.

Overigens waren die volgens mij in samenwerking gemaakt. Dus is het dan een Franse kut motor of een Duitse motor door Fransen gebouwd?
 
Ja, volgens mij volgens mij.

Zijn gewoon motoren van renault.
 
Ja, volgens mij volgens mij.

Zijn gewoon motoren van renault.

Ach ik ken eigenlijk ook niemand met een Renault diesel...

Misschien maken ze wel goede diesels, maar diesel is voor mensen die veel rijden en welke idioot wil nou veel rijden in een Renault? :roflol:
 
Geef mij maar een talisman of espace dieseltje.
 
Geef mij maar een talisman of espace dieseltje.

Talisman is wel een mooie auto opzich.

Maar sinds ik de zoon van de Renault dealer er uit trok in mijn 1.6 diesel (hij in een Clio rs trophy edition) en hij vervolgens aankwam met dat ik won omdat hij een motorstoring had, heb ik mezelf gezworen nooit een Renault te kopen.

Als de zoon van de dealer al geen goede auto kan krijgen, wat krijgt een normaal mens dan?

Buurman ook met 20k km op teller motor opgeblazen. Misschien dat ze het niet aankunnen om alsmaar onder de 3000 rpm te blijven maar ik weet het niet :o
 
Ach ik ken eigenlijk ook niemand met een Renault diesel...

Misschien maken ze wel goede diesels, maar diesel is voor mensen die veel rijden en welke idioot wil nou veel rijden in een Renault? :roflol:
Mijn pa zat eraan te denken. Heb 'm maar mijn bescheiden mening gegeven dat ik het persoonlijk niet zou doen.
 
Mijn pa zat eraan te denken. Heb 'm maar mijn bescheiden mening gegeven dat ik het persoonlijk niet zou doen.

Ik heb 1 keer een leen Clio gehad, eerste keer dat ik lopend naar de supermarkt gegaan ben :roflol:

Wat een kutauto om te rijden

Edit: Overigens hebben mijn oom en tante al jaren een Renault busje, daar hebben ze nooit problemen mee en is ook diesel.

Dus misschien dat ze toch iets goeds kunnen maken alleen dat niemand er wat aan heeft omdat niemand een Renault diesel koopt :o
 
Die Clio wordt anders toch veel geleased, zullen ook flink wat Diesels zijn.
 
Die Clio wordt anders toch veel geleased, zullen ook flink wat Diesels zijn.

Private lease waarschijnlijk, het grootste deel daarvan is gewoon benzine :p

Zakelijk is het overgrote deel gewoon VAG. Kan geen statistieken vinden ofzo..

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mongolen van hun baas te horen krijgen dat ze een nieuwe auto mogen en dat ze dan naar de winkel rennen en terug komen met een Clio :roflol:

Ach mijn pa mocht ook een lease auto en die blijft gewoon in zijn Toyota Corolla verso doorrijden, dus zulke idioten zullen er zeer zeker zijn :o
 
Back
Naar boven