AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zijn ze gauw genoeg ook mee gestopt volgens mij.

Ze hebben nu hun eigen 4 en 6 cilinder in ieder geval.

Maar niet hun eigen pick-up!

:trollfacex:
Overigens waren die volgens mij in samenwerking gemaakt.

Denk het niet. Naast hun eigen merk Dacia, maakten ook Nissan, Infiniti en Suzuki gebruik van die motor. Mercedes deed overigens wel kleine aanpassingen.
Dus is het dan een Franse kut motor of een Duitse motor door Fransen gebouwd?

Duitsers maken ook rommel. De berichten over de Volkswagen Groep zijn niet altijd even positief. Een paar jaar geleden hadden BMW & Peugeot trouwens een joint venture. (Prince motor/N13/N18) Heb er nooit iets negatiefs over gelezen.
Ik ben hier nog eens terug met mijn vraag omtrent de ideale wagen. De uiteindelijke beslissing is voorlopig de Nissan Quasquai maar ik vind de Peugeot 3008 ook zeer mooi. Maar de reputatie van Peugeot is niet zo goed als die van Nissan, niet?

De Mazda's staan niet meer op de shortlist? :(
 
Laatst bewerkt:
Wist je dat de reden is dat er bijna geen Europese merken pick-up trucks maken?

Omdat Europa besloot dat ze geen Amerikaanse kip meer wilde kopen :trollface:

Overigens doet mijn VAG sjoemeldiesel zonder cat/dpf het prima hoor, geen last van de uitlaatgassen :roflol:
 
Een paar jaar geleden hadden ze toch een motor die na x aantal km de geest gaf?
 
2009-ford-flex-woody-package_100172045_l.jpg


Echt Amerikaans die woody panels
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Altijd leuk wanneer je de brievenbus opent en de nieuwe editie is verschenen.
 
Laatst bewerkt:
:thumbup:

 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je er ook nog je C1 rijbewijs voor halen
 
Volgens mij moet je er ook nog je C1 rijbewijs voor halen

Volgens mij is dat afhankelijk van hoe je hem hebt laten registreren. Dacht dat als je hem voor rijbewijs c registreert je minder belasting hoefde te betalen.

Was paar jaar geleden ook zo’n gedoe mee met zo’n Amerikaanse pick-up. Hadden lui die ik ken geïmporteerd en toen was die te zwaar voor personen auto maar te licht (of iets anders waardoor het niet kon) voor een vrachtwagen. Zodoende was die auto dus niet op kenteken te zetten :roflol:
 
Tussen wal en schip vallen bestaat niet met keuren.
 
Kan afgekeurd zijn wegens een raar voorval. Er is <3500 totaal voertuiggewicht en > 3500 totaal voertuiggewicht.
 
Back
Naar boven