XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]
GT2 RS
 
23e wordt de eerdergenoemde wagen bij me thuis afgeleverd! Nog 10 daagjessss
 
Ben er niet zo gek van. Doet teveel denken aan de F10, vooral de M uitvoering. (of niet?)
 
Ben er niet zo gek van. Doet teveel denken aan de F10. (of niet?)
BMW heeft het niet meer echt. Deze lijkt ook weer te veel op M3. Blijf wel fan, vanwege geschiedenis. Maar dat heel onderscheidende komt niet meer denk ik. Natuurlijk zijn er wel leuke modellen, de 1/4/6/X4/X6 en benieuwd naar de 8 en X7. Maar het uithangbord, de M5 en M3 zijn verkracht. De laatste "echte" M5 is die met V10. Is allemaal kwestie van smaak natuurlijk, dit is de mijne.
 
Op een paar uitzondering na, de (reguliere) 3 en 5, had BMW nog niet zo lang geleden best een aardig gamma.

Alleen lijken de onlangs uitgebrachte opvolgers onder te doen voor hun voorgangers. Met name de X3 en X4. De 5 lijkt dan weer teveel op de F10. (die ook geen geweldenaar was qua design)

Toegeven de X1 was, ondanks de voorwielaandrijving, een verbetering. De X2 is dan weer een flauw afkooksel van het concept. Durf dan tenminste eens je nek uitsteken, dat deed Range Rover ook met de Evoque.

De volgende 1 zal jammer genoeg ook voorwielaandrijving hebben.
 
Nice daily driver.

 
Laatst bewerkt:
Jaa RS5-R. :heart:

De meesten zullen dit minder vinden, maar dit vind ik toch echt machtig.


 
z6DAXyA.jpg
 
Over Audi gesproken, wanneer zal BMW eens met een waardige concurrent voor de 4 & 6 Avant komen? :thinking: De M550dx komt wel in de buurt van de 4 Avant, maar dat is een diesel.
 
Back
Naar boven