MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Ik had begrepen van een RR verkoper dat er naar verwachting een 6,6 liter V12 in gaat komen.
 
Beste mensen, ik ben er nog steeds niet uit welke USV te kopen en sinds ik een review zag van een hybride wagen de Outlander phew, van 2017 (voor 25000 euro) en zeer weinig kilometers, ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in deze wagen.
Interessant voordeel: ik las dat men in België 0 euro Inverkeerstelling en 0 euro jaarlijkse rijtaks heeft.
En aangezien ik vaak korte ritten maak, en in totaal per dag zelden meer dan 40 km rijdt, zou ik heel vaak kunnen kiezen enkel elektrisch te rijden. En dat is stil, en zalig in de wagen want ik koop vooral een wagen om in comfort te rijden (dus stil, goede geluidsdemping, niet te veel windgeruis en bandenlawaai);
Hebben jullie hier info over? Raad? Af te raden????
Een voorbeeld van een model die me zou kunnen interesseren:

Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Pure | Rijklaarprijs E 28.9... - Te koop

Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV NW MODEL [7% bijtelling tot... - Te koop
 
Beste mensen, ik ben er nog steeds niet uit welke USV te kopen en sinds ik een review zag van een hybride wagen de Outlander phew, van 2017 (voor 25000 euro) en zeer weinig kilometers, ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in deze wagen.
Interessant voordeel: ik las dat men in België 0 euro Inverkeerstelling en 0 euro jaarlijkse rijtaks heeft.
En aangezien ik vaak korte ritten maak, en in totaal per dag zelden meer dan 40 km rijdt, zou ik heel vaak kunnen kiezen enkel elektrisch te rijden. En dat is stil, en zalig in de wagen want ik koop vooral een wagen om in comfort te rijden (dus stil, goede geluidsdemping, niet te veel windgeruis en bandenlawaai);
Hebben jullie hier info over? Raad? Af te raden????
Een voorbeeld van een model die me zou kunnen interesseren:

Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Pure | Rijklaarprijs E 28.9... - Te koop

Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV NW MODEL [7% bijtelling tot... - Te koop

Schijnt motorisch goed in elkaar te zitten en betrouwbaar te zijn.

Als je dat voordeel van hybride nog hebt in Belgie lijkt het mij een hele goede koop. In NL zis je er veel rijden. Vind het sowieso een van de weinige SUVs die erg goed uit ziet.

Bedenk alleen wel dat als je elektrisch wil rijden je nog een oplaadpunt enzo moet installeren.
 
Beste mensen, ik ben er nog steeds niet uit welke USV te kopen en sinds ik een review zag van een hybride wagen de Outlander phew, van 2017..blablabla

Daar stopte ik met lezen:roflol:

Dit is 'm. In het echt ziet deze er nog beter uit.

Ben niet kapot van de kleur eerlijk gezegd, benieuwd hoe zwart eruit ziet.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Schadevrije, roestvrije en van volledige onderhoudsgeschiedenis voorziene BMW E46 coupe gekocht..

Ding had schakelproblemen dus voor een prikkie gekocht, helaas bleken de problemen wat erger dan gedacht en vriend die hem zou reviseren is nog 3 weken bezig/op vakantie :sad:

Gelukkig heb ik er zo weinig voor betaald en hoef ik voor de revisie niet zo veel te betalen waardoor nog goedkoper uit ben als een goed functionerende te kopen. Nu heb ik dan heb ik nu de hele aandrijflijn volledig gereviseerd + kleur interieur die ik wil + de 3e mooiste kleur van dit model. Als wat kapot gaat is 9 van 10 x wel een upgrade voor het onderdeel beschikbaar dus dan loop je niet je goede onderdelen weg te flikkeren om er betere shit voor terug te plaatsen of veel geld aan enkel 'onderhoud' uit te geven :roflol:
 
Ben niet kapot van de kleur eerlijk gezegd, benieuwd hoe zwart eruit ziet.
Donkerblauw tegen zwart aan, zwart met een spikkeltje, zilver of british racing green. Bentley heeft overigens ontzettend veel kleuren, stuk of 50 en dan nog custom.
De RR Wraith black badge gezeten, pikzwart met blauw interieur. Had wel iets, is wel een boot. Bentley is wat sportiever.
 
British racing green :P wist toen je over kleuren begon dat deze ook de revue ging passeren.
:wave2::engel:

Bentley Mulsanne Speed is ook een prachtwagen. Behoorlijk wat koppel (1100Nm) en heel mooie afwerking van binnen. Voelt voor zo'n grote bak, 5,5 mtr, niet eens zo opzichtig.
 
Laatst bewerkt:
Nog leuke wagen gespot vanavond
yxumuh.jpg
 
Schadevrije, roestvrije en van volledige onderhoudsgeschiedenis voorziene BMW E46 coupe gekocht..

Ding had schakelproblemen dus voor een prikkie gekocht, helaas bleken de problemen wat erger dan gedacht en vriend die hem zou reviseren is nog 3 weken bezig/op vakantie :sad:

Gelukkig heb ik er zo weinig voor betaald en hoef ik voor de revisie niet zo veel te betalen waardoor nog goedkoper uit ben als een goed functionerende te kopen. Nu heb ik dan heb ik nu de hele aandrijflijn volledig gereviseerd + kleur interieur die ik wil + de 3e mooiste kleur van dit model. Als wat kapot gaat is 9 van 10 x wel een upgrade voor het onderdeel beschikbaar dus dan loop je niet je goede onderdelen weg te flikkeren om er betere shit voor terug te plaatsen of veel geld aan enkel 'onderhoud' uit te geven :roflol:
Fotoss
 
Back
Naar boven