AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic


Hij heeft eerst wat liefde nodig :p

Het is zon typische oude mannen auto, netjes onderhouden maar schijt hebben aan uiterlijk :roflol:

Moet ook even op zoek naar wat assteunen, de problemen met de versnellingsbak komen heel misschien door laag oliepijl in versnellingsbak of door kapotte koppelomvormer.

Dus ik ga gewoon zelf de olie er uit halen, nieuwe er in gooien en met een beetje geluk wekt de bak zichzelf weer tot leven. Ga gewoon uit van dat een volledige revisie nodig is maar niet geschoten altijd mis.
 
Hij heeft eerst wat liefde nodig :p

Het is zon typische oude mannen auto, netjes onderhouden maar schijt hebben aan uiterlijk :roflol:

Moet ook even op zoek naar wat assteunen, de problemen met de versnellingsbak komen heel misschien door laag oliepijl in versnellingsbak of door kapotte koppelomvormer.

Dus ik ga gewoon zelf de olie er uit halen, nieuwe er in gooien en met een beetje geluk wekt de bak zichzelf weer tot leven. Ga gewoon uit van dat een volledige revisie nodig is maar niet geschoten altijd mis.

Vast die indiaan weer.:o
 
Hehe. Was dat met die courgette?

Waren die twee leipos die achter elkaar zaten te rennen met een indianentooi op en indianengeluiden aan het maken. Als ze 'm in r kontje kreeg ging ze ff hoesten om de kringspier te ontspannen.


Waarvan akte
 
nog meer mensen die een golf 7 hebben? of überhaupt golf fanaten zijn?
 
Audi RSQ8 komt eraan, eerst de Q8. Ben benieuwd hoe deze in het echt er uitziet, hopelijk niet te veel als de Urus.
 
Heb nu een tijdje in de Renault Megané van mijn pa gereden, maar moet onze vriend xyzyx toch ongelijk geven: rijdt meer dan prima zo'n Renault. Of was zijn kritiek specifiek op de Clio? :o
 
Alles Frans, Italiaans en weet ik veel is rotzooi behalve de Duitse autos. Je weet wel van de Duitse degelijkheid mythe gepapegaai.
 
Iemand ervaring met de BMW x1 (versie 2017)? Schijnt één van de beste "small suv's" te zijn.

Ik vergelijk nu al meer dan 6 maanden (denk ik) alle soorten wagens,... en gecombineerd met een video over "koop ik een nieuwe of beter een tweedehandswagen" lijkt de beste koop, een BMW x1 uit 2017 met adaptive dampers. (een deze dan na 5 jaar te verkopen, volgens de expert uit de video die ik zag)

Ik denk dus dat de kogel door de kerk is.
Eind oktober denk ik er eindelijk eentje te kopen.
Nu nadenken of ik best een diesel of benzine koop (België zal blijkbaar de diesel geleidelijkaan duurder maken dan benzine en ook de taksen worden steeds hoger).
 
Waarom haal je niet een 3 jaar oude? Heb je veel meer opties en nog genoeg geld over om 5 jaar onderhoud en benzine te betalen :roflol:

De vorige generatie X1 reed overigens erg fijn, dacht dat het een oude lullen bak zou zijn maar blijkbaar had ik de snelste benzine mee gekregen dus dat ding schoot er vandoor toen dacht yolo stoplicht sprintje.

IMG_20180516_092433.jpg

IMG_20180516_100527.jpg


Had niet verwacht dat daar nog oranje onder zou zitten :roflol: heb al reparatie setje besteld voor de barstjes en wat leer verf in zelfde kleur.. ff de versleten plekjes een goed laagje geven en dan overal een dun laagje overheen.. good as new :cool:
 
Das wel zo'n beetje de aller lelijkste kleur lederen bekleding die er te krijgen is :D
 
Waarom haal je niet een 3 jaar oude? Heb je veel meer opties en nog genoeg geld over om 5 jaar onderhoud en benzine te betalen :roflol:

De vorige generatie X1 reed overigens erg fijn, dacht dat het een oude lullen bak zou zijn maar blijkbaar had ik de snelste benzine mee gekregen dus dat ding schoot er vandoor toen dacht yolo stoplicht sprintje.

Bekijk bijlage 424284
Bekijk bijlage 424285

Had niet verwacht dat daar nog oranje onder zou zitten :roflol: heb al reparatie setje besteld voor de barstjes en wat leer verf in zelfde kleur.. ff de versleten plekjes een goed laagje geven en dan overal een dun laagje overheen.. good as new :cool:
De nieuwe X1 (vanaf 2017 ) is stukken beter en ook mooier dan de vorige versie. En voor de prijs moet je het niet doen. 4 000 euro verschil ongeveer. Bij een drie jaar oude wagen is je lening ook duurder dan bij een twee jaar oude wagen.
 
De nieuwe X1 (vanaf 2017 ) is stukken beter en ook mooier dan de vorige versie. En voor de prijs moet je het niet doen. 4 000 euro verschil ongeveer. Bij een drie jaar oude wagen is je lening ook duurder dan bij een twee jaar oude wagen.

Oh ja als je leent kun je beter voor nieuw gaan.. maar waarom zou je lenen? Rondrijden in iets wat in principe niet van jou is?

Ach ik heb ook nooit iets gehad met super dikke auto's. Ik zou niet meer dan 10.000 euro aan een auto uit geven en daar minder plezier aan hebben dan 1 die meer waard is.

Inb4 je hebt 12k betaald voor je polo :roflol:
 
Oh ja als je leent kun je beter voor nieuw gaan.. maar waarom zou je lenen? Rondrijden in iets wat in principe niet van jou is?

Ach ik heb ook nooit iets gehad met super dikke auto's. Ik zou niet meer dan 10.000 euro aan een auto uit geven en daar minder plezier aan hebben dan 1 die meer waard is.

Inb4 je hebt 12k betaald voor je polo :roflol:
Ik rijd al mijn hele leven met oude wagens, en zolang ze betrouwbaar zijn, vind ik dat niet erg. Maar de technologie staat niet stil en veiligheid is zeer belangrijk. Dus ik denk dat het tijd word dat ik een moderne wagen koop. Nieuw is weggegooid geld want je betaald 21 percent aan vadertje staat. En lenen? Tja, wie heeft er vandaag de dag 25000 euro om in 1 keer te geven?
 
Back
Naar boven