Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zag van de week die nieuwe Peugeot SUV rijden (ik denk 5008), is dat niks voor je yasmine. Zag er goed uit al zeg ik het zelf, in het wit met donkere wielen, ramen. De 3008 kan ook is iets compacter.
Bedankt voor de tip; Maar mijn vrouw vreest voor de kwaliteit van de Peugeot. En ik ook wel een beetje; Ook vrees ik dat deze wagen, omdat hij zo'n bijzondere vormen heeft, misschien wel heen snel "gedemodeerd" zou kunnen zijn. Maar ik kan me vergissen. Wel geruststellend is dat er op 2 jaar tijd nog geen enkele negatieve review is gemaakt over de Peugeot 3008. Ik vind hem zeker het overwegen waard; Het probleem is ook dat als je een beetje pk wil, dan al heel wat meer moet betalen. EN die kleine motoren, dat rijd je volgens mij op 5 jaar op.
 
Doe die rover gewoon. Hou je nog leuk centje in je knip voor je gezin.
 
Fiscaal nieuws uit Amsterdam Zuid-Oost: Opel-dealer Van Kouwen heeft een slimme truc bedacht om tot meer dan 13.000 euro te besparen op een Opel Vivaro. Er is zelfs een speciaal model bij gecreëerd: de Vivaro Tax Edition. Klinkt te mooi om waar te zijn? Toch is het zo! Mireille van der Hoeven en Werner Boersma, verantwoordelijk voor de zakelijke markt bij Van Kouwen, leggen het uit.

“Het is geen geheim dat er op bestelauto’s (veel) korting wordt gegeven. Die wordt dan verrekend met de netto consumentenprijs. Wij hebben de korting naar voren gehaald en geven die op de catalogusprijs”, legt Mireille van der Hoeven uit. “Daardoor worden het vaste BPM-percentage en het vaste BTW-percentage over die verlaagde prijs berekend, waardoor de fiscale waarde fors lager uitvalt. Die fiscale waarde is bepalend voor de berekening van de bijtelling. Het totale bijtellingsvoordeel kan oplopen tot meer dan 10.000 euro voor de Vivaro enkele cabine en zelfs tot meer dan 13.000 euro voor de Vivaro dubbele cabine. Dat kan dus meer dan 240 euro besparing op maandbasis betekenen op de loonstrook.” Volgens Boersma en Van der Hoeven presenteert Van Kouwen hiermee een heuse mobiliteitsoplossing. “Er zijn veel ZZP’ers die naast hun bedrijfsauto ook nog een privé personenauto rijden, enkel om de hoge bijtelling van de bedrijfsauto te voorkomen. Die financiële drempel valt nu weg”, aldus Boersma



Van Kouwen vindt Opel Vivaro TAX Edition uit • Bestelauto.nl

Goed idee.
 
giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Advies gevraagd voor m'n zus: op zoek naar een (nieuwe) stadswagen, automatische versnellingsbak. Zo goedkoop mogelijk in verbruik, taksen,...
Ik denk dan aan wagentjes zoals Citroen c1, Opel Karl, Twingo, yaris....
Alvast bedankt.
 
De Renault Twizzy natuurlijk!

280px-Eng_Renault_Twizy_ZE.jpg


:driving:
 
Waarom hapt er een bepaald iemand niet? :mad:
 
Ik zie liever witte voorlichten. Jullie?
 
Vandaag nog een GT2RS tegen gekomen 'in het wild'.

NotBad.jpg

34307620_10156659639312176_6275929250843328512_n.jpg 34385709_10156659639662176_6201376396770541568_n.jpg
 
Back
Naar boven