MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Doen ze geregeld, zie de MH2 630. Ze hebben daarbij een M4 motor in een M2 gelegd, met 630HP tot gevolg. Meer recent is de MH5 700. Ik kijk even niet naar de aanpassingen ten aanzien van het uiterlijk, want die kunnen mij lang niet altijd bekoren bij Manhart.
nee mij ook niet , ik hou niet van die techno beat kleuren .....alsof je een hugo boss jasje een batik beurt geeft
 
tailgate eraf , teak vloertje erin white walls en een brommende small block in het vooronder ^^

cumtruck.jpg
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De voorkant van de M Sport is iets beter.

bmw-x7-inspire-m-performance-02-830x553.jpg


bmw-x7-inspire-m-performance-01-830x467.jpg

't Zou niets voor mij zijn zo'n stoomboot. :)
 
Die zijn mij ook allemaal net iets te groot één maatje kleiner vind ik prima.
 
Alhoewel, de SUV van mijn vrouw heeft een kofferbak van 980l en straks gaan er luiers e.d. op de plek van het reservewiel omdat anders niet alles past voor een midweek weg. :roflol:
 
giphy.gif

Nu is ook deze een echte M.
410 PK/ 550 Nm. S55 blok uit M3/M4 (6 cilinder, twin turbo).
 
Er komt ook nog een CS in 2020.

Yet, what we can say with a high degree of confidence is that BMW M is indeed planning a more hardcore version of their M2 Competition model which is scheduled to arrive in 2020.
 
De M2 had dat blok toch al, alleen met wat minder vermogen? En de M3/4 heeft nu toch ook meer dan 410pk?
 
De M2 had dat blok toch al, alleen met wat minder vermogen?
Nee. De N55 is wel gebruikt als basis voor de S55 maar ze zijn wel heel verschillend daar de meest belangrijke componenten zijn veranderd en/of opnieuw ontworpen in de S55. Dit is een motor die uit de M divisie komt, die in de M2 niet.

En de M3/4 heeft nu toch ook meer dan 410pk?
Ja. Is wat afgeknepen bij de M2 vanwege de zgn. hiërarchie.

giphy.gif


Edit; bestand S55
 

Bijlagen

  • S55 Engine Technical Docs.pdf
    3,4 MB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Hadden ze niet gewoon de nieuwe S58 in de M2 Competition moeten stoppen? Want de M240i heeft wel al de B48. :emo:

Toch vreemd dat gejongleer met motoren. Het is soms ook amper te volgen.
 
BMW slaat ontwerptechnisch een weg in waar ik misschien niet mee bevriend raak.
Zou jammer zijn maar ik was sws al een Audi fanboy.
 
BMW slaat ontwerptechnisch een weg in waar ik misschien niet mee bevriend raak.
Daar ben ik het wel mee eens, hoor je vaker. Ze lijken ook minder dominant aanwezig. Er zijn wel wat pareltjes maar het schofterige lijkt er een beetje vanaf.

giphy.gif
 
Daar ben ik het wel mee eens, hoor je vaker. Ze lijken ook minder dominant aanwezig. Er zijn wel wat pareltjes maar het schofterige lijkt er een beetje vanaf.

giphy.gif
Eens.
Als ze zo doorgaan zie je over 3 generaties het verschil met het een Japans misbaksel niet eens meer.
 
Back
Naar boven