Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Burgemeester Dijksma ziet niets in Sint-intocht met coronacheck: ‘Of voor iedereen of we doen het niet’​


Nu wel een goed bestuurder zeker?
Je snapt dat dit gaslighting is hoop ik? Je brengt eerst bepaalt nieuws de media in en dan zeg je later...
 
Laatst bewerkt:
vladimir putin lol GIF
 

The children with COVID-19 in Dr. Eugene Daugherty’s pediatric intensive care unit often have one thing in common: obesity.

“At least 9 out of 10 patients that we’re seeing who are sick enough especially to be in the ICUs throughout the state, obesity plays a part in this,” said Daugherty, who is with Novant Health’s Children’s Hospital in Charlotte.

A recent Centers for Disease Control and Prevention study found that the rate of increase in body mass index in a group of roughly 432,000 children doubled during the pandemic compared to a pre-pandemic period, possibly due to the impact of stay-at-home orders and school closures.


 






Zie mijn bericht in coronavirus topic over Nederland, ook mede de schuld van ongereguleerd sprinkhanenkapitalisme.
 
Zie mijn bericht in coronavirus topic over Nederland, ook mede de schuld van ongereguleerd sprinkhanenkapitalisme.
Is dit geval geen acute ontwikkeling met direct aantoonbare oorzaak in het vanuit de overheid beperken van vrijheden, bovenop een al langer bestaand chronisch waardeprobleem?
 
Is dit geval geen acute ontwikkeling met direct aantoonbare oorzaak in het vanuit de overheid beperken van vrijheden, bovenop een al langer bestaand chronisch waardeprobleem?
Nee.
 
Is dit geval geen acute ontwikkeling met direct aantoonbare oorzaak in het vanuit de overheid beperken van vrijheden, bovenop een al langer bestaand chronisch waardeprobleem?
Juist niet?

Zie filmpje
 
Juist niet?

Zie filmpje
Hoe ontkracht dit wat de studie die ik linkte observeerde aan verdubbeling van de toename van BMI tijdens (mogelijk door) de lockdowns? Dat wijst toch op een acuut probleem vanuit de lockdowns, bovenop wat altijd al in de consumptiemaatschappij speelde?

ps. Belasting is diefstal.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem ligt niet bij frisdrank of de voedingsindustrie.

Het probleem ligt bij de mindset van de mens. Niemand dwingt je cola te drinken en hamburgers te eten. Niemand dwingt je een wraatzuchtige zeug te zijn.
 
De mens heeft te veel vrije tijd en vermaakt zich het liefst met stilzitten en vreten. Laat ze lekker, wie gaat voor wie bepalen hoe ze moeten leven. We hoeven niet allemaal 95 te worden, moet je ook niet willen denk ik.
 
De mens heeft te veel vrije tijd en vermaakt zich het liefst met stilzitten en vreten. Laat ze lekker, wie gaat voor wie bepalen hoe ze moeten leven. We hoeven niet allemaal 95 te worden, moet je ook niet willen denk ik.
Ja MaAr De DrUk Op de zOrG!!!
 
Het probleem ligt niet bij frisdrank of de voedingsindustrie.

Het probleem ligt bij de mindset van de mens. Niemand dwingt je cola te drinken en hamburgers te eten. Niemand dwingt je een wraatzuchtige zeug te zijn.
Evolutie heeft ons zo gevormd.
 
De mens heeft te veel vrije tijd en vermaakt zich het liefst met stilzitten en vreten. Laat ze lekker, wie gaat voor wie bepalen hoe ze moeten leven.
Misschien is een ijstax een goed idee?
:trollface:

Of een totaalverbod:
 
Laatst bewerkt:
Misschien is een ijstax een goed idee?
:trollface:

Of een verbod:
Gelukkig zijn er biologische ijsjes, weet je zeker dat je geen chemische troep binnenkrijgt.

O wacht..

We hebben een overzicht gemaakt van de betreffende ijsjes.

AH Bio bosfruitijsjes
Supermarktketen Albert Heijn roept Bio Bosfruitijsjes terug. Het gaat hier specifiek om de artikelen met houdbaarheidsdatum: 01-03-2023. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de Klantenservice van Albert Heijn.
 
Back
Naar boven