XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Met goede marketing, dat het "natuurlijk" is kan je die fascistische neohippies nog koeienvlaai laten eten ook.
Je krijgt ze zelfs zo ver om ze massaal te laten vaccineren tegen een vrijwel niet dodelijke ziekte.
:trollface:
 
Je moet wat om al die thuiszittenkoks weer aan het werk te krijgen.
Lekker man. Beetje bijstand trekken. Ondertussen 30 uur per week werken voor 25 per uur. Nog wat plantjes erbij. Je moest eens weten hoeveel ik over houd aan het eind van de maand.
 
Misschien is een ijstax een goed idee?
:trollface:

Of een totaalverbod:

En dan de tax extra in de zak steken omdat ze mij cash betalen :cool:
 
Lekker man. Beetje bijstand trekken. Ondertussen 30 uur per week werken voor 25 per uur. Nog wat plantjes erbij. Je moest eens weten hoeveel ik over houd aan het eind van de maand.
Dat heb je laatst ergens voorgerekend op het forum.
 
Vandaag tijdens de zwemles van mijn dochter zoiets stoms meegemaakt. Ik bestelde een flesje appelsap en kreeg de vraag of die voor mij of mijn zoontje was. Als ik hem op zou drinken moest ze mijn QR-code zien, anders niet. :loony:
 
Mensen beginnen t nu wel door te krijgen allemaal, de leugens zijn zo overduidelijk. De enkeling waarvan ik nog hoor dat ze t beleid verdedigen eten op 1 of andere manier uit de staatsruif.
 
Vandaag tijdens de zwemles van mijn dochter zoiets stoms meegemaakt. Ik bestelde een flesje appelsap en kreeg de vraag of die voor mij of mijn zoontje was. Als ik hem op zou drinken moest ze mijn QR-code zien, anders niet. :loony:
Zeggen voor je dochter en dan alsnog zelf opdrinken.

Rebels!
 
Mensen beginnen t nu wel door te krijgen allemaal, de leugens zijn zo overduidelijk. De enkeling waarvan ik nog hoor dat ze t beleid verdedigen hangen op 1 of andere manier aan de staatsruif.
Wat krijgen we door dan? Dat we bestuurd worden door incompetente mensen?
 
Screenshot_20211012_183810_com.android.chrome_edit_72228976203561.jpg



Vlees en vis spelen dus een rol bij hoe ziek je wordt van covid. Doen we hier toch iets goed ☺️
 
Bekijk bijlage 538746


Vlees en vis spelen dus een rol bij hoe ziek je wordt van covid. Doen we hier toch iets goed ☺️
Dus de obese mensen zouden te weinig vlees eten?
 
Wat krijgen we door dan? Dat we bestuurd worden door incompetente mensen?
Nee hoor ze zijn verre van incompetent, ze doen netjes wat ze opgedragen wordt.

Dat Covid voor van alles gebruikt wordt behalve het terugbrengen van Covid.

 
Nou, ik dacht wel wat als je kind zich bedenkt en je iets anders besteld. Mag je het dan zelf opdrinken?
Lol wat willen ze gaan doen dan?
Je drinken afpakken? Je wegsturen?
 
Bekijk bijlage 538746


Vlees en vis spelen dus een rol bij hoe ziek je wordt van covid. Doen we hier toch iets goed ☺️
Het is al langer bekend dat zink en D3 het goed doen tegen virale infecties. Ik slik extra sinds maart vorig jaar. Voor zover ik weet heb ik nog geen covid gehad. iig niet ziek geweest.

Wel goed dat naast fat fucks en bejaarden ook vegans eerder sterven aan covid.
 
Vis, vlees en zuivel. In mindere mate volkoren rijst en bepaalde noten.

Dat klinkt vooral als 'ons' dieet, en niet als het dieet van de gemiddelde lekkerbek
Dus covid scheidt ons übermenschen van de rest van de maatschappij?

Met kibbeling, frikandellen, softijs en gele m&m’s vink je toch 4 van de 5 vakjes af.
1gpm8h.jpg
 
Back
Naar boven