MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Cijfers spreken dit toch echt tegen.

Bekijk bijlage 538858

Sinds 2008 niet meer zo hoog geweest. 2008 was het begin van de Lehman Crash en een vrij extreme financiële wereldwijde crisis wat hierop volgde. Kort gezegd; des te langer het duurt voor we echt een in economische crisis terecht komen, des te extremer deze zal zijn.
Was ook een grap, bij inflatie verdienen zij meer aan je maar is het minder waard. Eigenlijk groeit dan alles aan de economie behalve je loon en wat je daarvoor kunt krijgen. :o

1634201316554.png
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je er niet eens zoveel naast zit met je spoiler :roflol: :treuren:
 
"De tweeling wordt veroorzaakt door mensen die zich niet laten vaccineren".

Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn met hoe je je uitlaat dus zal ik mijn mening wel voor me houden :roflol:.
 
Wat een knuppel. Dat ze of een plicht instellen of gewoon net als de landen om ons heen lekker verder versoepelen.
 
Gaan we/ze nu wel een flinke stijging wat besmettingen betreft accepteren?
FEBA8127-89F2-4FB5-8E2D-52BB7AA72E33.jpeg
 
Ben benieuwd naar dinsdag . Mijn voorspelling is testen voor toegang niet meer gratis. En een soort krom betoog dat verdere lockdowns niet helemaal uit te sluiten zijn omdat de vaccinatiegraad nog te laag is. Of insert een of ander indirect vingertje naar ongevaccineerden wijzen om meer sociale druk op te leggen.
 
  • Sad
Waarderingen: Vonk
Ben benieuwd naar dinsdag . Mijn voorspelling is testen voor toegang niet meer gratis. En een soort krom betoog dat verdere lockdowns niet helemaal uit te sluiten zijn omdat de vaccinatiegraad nog te laag is. Of insert een of ander indirect vingertje naar ongevaccineerden wijzen om meer sociale druk op te leggen.
Ik hoop dat de avondklok terug komt :heart:
 
Ben benieuwd naar dinsdag . Mijn voorspelling is testen voor toegang niet meer gratis. En een soort krom betoog dat verdere lockdowns niet helemaal uit te sluiten zijn omdat de vaccinatiegraad nog te laag is. Of insert een of ander indirect vingertje naar ongevaccineerden wijzen om meer sociale druk op te leggen.

Je hoeft niet eens meer te kijken om te weten wat voor onzinnige maatregelen er aangekondigd worden, of welke leugens ze dit keer over het land heen uitkotsen.
 
Ben als ongevaxxed nu behoorlijk wat op pad geweest. Dance events. Lamme tentzuipfeesten. Iedere keer weer testen , altijd negatief. Ik weet vrijwel zeker dat ik 1,5 jaar geleden een infectie heb doorgemaakt en daardoor antistoffen heb. Maar ik mag gewoon niet die serologische test doen om antistoffen aan te tonen. Stinkt aan alle kanten dit . Ik doe echt mijn best maar ik krijg maar geen covid zodat ik een QR krijg.

Ps dat testen voor toegang is voor mij eigenlijk gewoon een routine geworden. Ff langs de teststraat hier in de buurt , broodje kip erbij halen bij de poelier ernaast . Dit is al gestoord eigenlijk. Begint bijna gewoon te worden.
 
Ben als ongevaxxed nu behoorlijk wat op pad geweest. Dance events. Lamme tentzuipfeesten. Iedere keer weer testen , altijd negatief. Ik weet vrijwel zeker dat ik 1,5 jaar geleden een infectie heb doorgemaakt en daardoor antistoffen heb. Maar ik mag gewoon niet die serologische test doen om antistoffen aan te tonen. Stinkt aan alle kanten dit . Ik doe echt mijn best maar ik krijg maar geen covid zodat ik een QR krijg.

Ps dat testen voor toegang is voor mij eigenlijk gewoon een routine geworden. Ff langs de teststraat hier in de buurt , broodje kip erbij halen bij de poelier ernaast . Dit is al gestoord eigenlijk. Begint bijna gewoon te worden.
Ik heb me maar een keer laten testen en verder niet echt verstand van de verschillende soorten. Maar van wie mag je geen serologische test doen? Kan je dat niet gewoon via een derde partij doen? Waarschijnlijk mag je de uitslag dan niet gebruiken als herstelcertificaat, maar dan weet je het in ieder geval.
 
Back
Naar boven