Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Vacatures zat pik als je wilt werken kan je echt wel werken, nee idd misschien niet de baan die je graag wilt maar ja is ff niet anders.
En je hebt nog massel dat je geen "vrijwilligers" werk hebt hoeven doen voor het behouden van je tozo.
Wat snap jij niet aan niet kunnen ondernemen als zzp'er in de horeca? Mazzel (is met een z trouwens) dat ik geen vrijwilligerswerk heb hoeven doen voor het behouden van een tozo die ik niet behouden heb? Wat een dom gelul dit.

Ik zeg nergens dat ik niet kan/wil werken. Dat is mijn punt ook niet.

Ik heb wat dat betreft nog mazzel, velen die ik ken zijn failliet gegaan. Maar thnx voor de tip, ik zal ze wel adviseren dat ze gewoon niet zo moeten janken en maar gewoon wat vakken moeten gaan vullen bij de Lidl.


Het is misschien niet hun droombaan, maarja is ff niet anders.
 
Wat snap jij niet aan niet kunnen ondernemen als zzp'er in de horeca? Mazzel (is met een z trouwens) dat ik geen vrijwilligerswerk heb hoeven doen voor het behouden van een tozo die ik niet behouden heb? Wat een dom gelul dit.

Ik zeg nergens dat ik niet kan/wil werken.
Maar komt er op neer dat je in de uitkering zit halve tamme?

:trollface:
 
 
Wat snap jij niet aan niet kunnen ondernemen als zzp'er in de horeca? Mazzel (is met een z trouwens) dat ik geen vrijwilligerswerk heb hoeven doen voor het behouden van een tozo die ik niet behouden heb? Wat een dom gelul dit.

Ik zeg nergens dat ik niet kan/wil werken. Dat is mijn punt ook niet.

Ik heb wat dat betreft nog mazzel, velen die ik ken zijn failliet gegaan. Maar thnx voor de tip, ik zal ze wel adviseren dat ze gewoon niet zo moeten janken en maar gewoon wat vakken moeten gaan vullen bij de Lidl.


Het is misschien niet hun droombaan, maarja is ff niet anders.
Ken ook genoeg zzp'ers in de horeca en in de beveiliging allemaal verkapte loondiensters man.
Voor corona allemaal leuk 30-35euro excl per uur verdienen.
Maar toen kwam corona helaas pindakaas failliet, had je maar lekker in loondienst moeten blijven gap.

Dan wat is je punt? Je sector zit toch dicht ga dan iets anders doen of stop idd met ankie jankie te doen, je bent niet de enige in de horeca die dit ervaart kanje wel blijven huilen maar schiet je niks mee op.

En niks te danken voor de tip volgende keer jezelf beter inlezen als je zzp-er wilt spelen knul, dan had je nu een betere buffer opgebouwd.
Gratis extra tip voor volgende keer als zzp-er zijnde niet afhankelijk zijn van 1 sector zoals jij dus bent, is zoals je merkt redelijk zuur als dat stil/wegvalt.

En buiten dat allemaal om vind ik die corona lockdowns ook rommel hoor begrijp me niet verkeerd.
Van mij mag alles weer open liefst vanavond nog.
Festivalletjes pakken #hardkoorlinksvoorjeweet.
 
Ken ook genoeg zzp'ers in de horeca en in de beveiliging allemaal verkapte loondiensters man.
Voor corona allemaal leuk 30-35euro excl per uur verdienen.
Maar toen kwam corona helaas pindakaas failliet, had je maar lekker in loondienst moeten blijven gap.

Dan wat is je punt? Je sector zit toch dicht ga dan iets anders doen of stop idd met ankie jankie te doen, je bent niet de enige in de horeca die dit ervaart kanje wel blijven huilen maar schiet je niks mee op.

En niks te danken voor de tip volgende keer jezelf beter inlezen als je zzp-er wilt spelen knul, dan had je nu een betere buffer opgebouwd.
Gratis extra tip voor volgende keer als zzp-er zijnde niet afhankelijk zijn van 1 sector zoals jij dus bent, is zoals je merkt redelijk zuur als dat stil/wegvalt.

En buiten dat allemaal om vind ik die corona lockdowns ook rommel hoor begrijp me niet verkeerd.
Van mij mag alles weer open liefst vanavond nog.
Festivalletjes pakken #hardkoorlinksvoorjeweet.

 
Ik was aan het solliciteren maar wat bleek, alle ondernemers zijn gestopt met ondernemen dus er is geen werk meer.
Het waren immers toch die verrekte ondernemers die de banen creëerden. Ze hadden allemaal het advies opgevolgd te stoppen en lekker veilig in loondienst te gaan. En daar was het basisinkomen! Niemand heeft meer iets, maar toch zijn we allemaal blij.
 

,,Op deze voet verder gaan, is geen optie meer. We moeten wel een vuist maken”, begint Linda van Bergenhenegouwen. De eigenaresse van damesmodezaak Linda’s Feeling opent 3 maart haar deuren. Tattooshops Gerben, ook in het winkelcentrum van ’s-Gravenzande, doet hetzelfde. ,,Wij nemen het voortouw in de hoop dat andere afwachtende winkeliers zullen volgen.”
 
Back
Naar boven