Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


Mooooi
Dus problem solved. Hoe gaat de politiek die omwenteling maken naar dat de crisis voorbij is omdat 85+ers zijn gevaccineerd.

Kan, maar humor is ver te zoeken bij hem.
1590833102328.gif
Het is geen comedian nee, hoewel z'n gasten soms wel om uit te lachen zijn.
 
Voor zover we weten ben je met een vaccin ook nog steeds besmettelijk.
Qua besmettelijkheid is er al een neusspray die zorgt dat nertsen 24u niet besmettelijk zijn. Hopelijk is het er snel ook voor mensen

Daar doelde ik ook op, maar je kan natuurlijk ook zo denken dat wanneer je met een vaccin weer van alles mag dat dat ook zou moeten gelden voor mensen die na een besmetting antistoffen hebben.
Ja, dat bedoelde ik.
 
Dit wilde ik voorkomen. Nietszeggende fragmenten. Het is niet helemaal duidelijk genoeg, koppige Nederlanders willen maar niet luisteren, en het is vervelend dat dreadlockmeneer even gelijk kreeg? Dat is toch ook gewoon het standpunt van de overheid?

Nog iets over omvallende ondernemers, psychologische- en leerproblemen bij jeugd, toekomstige last van steun schuld, of zoiets geks als mensenrechten? Of alles moet maar om het aantal besmettingen omlaag te krijgen?

Hij zou idd nog een paar leuke items kunnen maken over de angstzaaierij. De 3%fr die 0,3 bleek te zijn. Oei, kommatje vergeten.
170.000 besmettingen er dag die zouden komen. Op straat stervende mensen Wuhan, geen besmettingen Dam. Ab met zijn fles in 2009 en dat hij nu dagelijks mag optreden, waterkanon vol op 5 meter van een meisje. etc.
Het is toch satire?
 
Daar doelde ik ook op, maar je kan natuurlijk ook zo denken dat wanneer je met een vaccin weer van alles mag dat dat ook zou moeten gelden voor mensen die na een besmetting antistoffen hebben.
Wat is dan nog het verschil met mensen die het niet hebben gehad maar door een gewoon functionerend immuunsysteem asymptomatisch blijven?
 
Bij het instellen van de avondklok werd toch gezegd dat die maatregel als eerste weer zou verdwijnen?
 
Bij het instellen van de avondklok werd toch gezegd dat die maatregel als eerste weer zou verdwijnen?

Jaaa maar Britse variant!! Gevaarlijk!

Opnieuw heeft het RIVM zijn inschattingen over het oprukken van de Britse variant fors naar beneden bijgesteld. Voor 5 februari ging de inschatting voor het aandeel van de Britse variant in het totaal aantal besmettingen in twee weken tijd van 53,7 procent (inschatting op 9 februari) via 47,6 procent (inschatting op 16 februari) naar 38,7 procent (inschatting nu)."
 
Bij het instellen van de avondklok werd toch gezegd dat die maatregel als eerste weer zou verdwijnen?
Persoonlijk vind ik nu toch wel met name dichte scholen een veel heftigere maatregel dan die avondklok, en dat geldt misschien ook wel voor gyms, horeca et cetera. Dacht er eerst wel iets anders over vanwege de connotatie die die avondklok heeft en de heftigheid van het afnemen van je vrijheid. Maar zelf heb ik liever dat als er toch versoepeld wordt dat mensen weer hun zaak open mogen gooien en alle kinderen weer naar school mogen gaan.
 
Ik kon de laatste tijd met enige moeite het beleid omtrent de beperkende maatregelen nog wel begrijpen, maat nu snap ik er ook geen snars meer van.
 
Er zijn geen inschattingsfouten of iets in die richting. Alles is de schuld van die 25% die positief getest wordt, en toch op pad gaat.

Gelukkig is volgende persconferentie al over twee weken, in plaats van drie. De grote vraag is nu natuurlijk: als Rutte en de Jonge de held gaan uithangen, doen ze dan een cape om? Een geile glimmende legging aan? Of zoals Herman Brood, de duifjes voeren?
 
komt heel erg over alsof er nu vooral naar 'de samenleving' wordt geluisterd en minder naar de witte jassen
 
Ik was op zoek om een paar weken, maanden naar een land te gaan waar praktisch geen corona is, maar alle landen zijn oranje of rood, zelfs nieuw Zeeland waar bijna niemand corona heeft. Reizen naar een oranje of rood land heeft geen dekking van je verzekering 😡
 
Ik was op zoek om een paar weken, maanden naar een land te gaan waar praktisch geen corona is, maar alle landen zijn oranje of rood, zelfs nieuw Zeeland waar bijna niemand corona heeft. Reizen naar een oranje of rood land heeft geen dekking van je verzekering 😡
Kom je dat soort landen wel normaal binnen vanuit Nederland? Moet je dan niet op zijn minst lang in quarantaine?
 
Back
Naar boven