MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bird-Shit-Hierarchy.png
 
Nu ging het in dit topic pas over vaccineren, aspireren en myocarditis

Als ik het goed begrijp, kan dat aspireren dus wel degelijk een rol spelen. Weet alleen niet of ik het goed begrijp, iets te ingewikkeld voor dit blondje :o




Even in spoiler ivm verneuken van de opmaak
Screenshot_20211012_203433_com.android.chrome_edit_79277537372277.jpg
 
Nu ging het in dit topic pas over vaccineren, aspireren en myocarditis

Als ik het goed begrijp, kan dat aspireren dus wel degelijk een rol spelen. Weet alleen niet of ik het goed begrijp, iets te ingewikkeld voor dit blondje :o




Even in spoiler ivm verneuken van de opmaak
Was er niet een Japanse studie gedaan naar het Pfizer vaccin waaruit bleek dat een gedeelte van het mRNA niet in de injectiesite bleef, zoals werd verteld, maar ook naar de voortplantingsorganen 'reisde' en daar een tijd bleef. Ophopingen in de eierstokken bij vrouwen.

Proefkonijn wie zal em zijn?
Jij.
 
Was er niet een Japanse studie gedaan naar het Pfizer vaccin waaruit bleek dat een gedeelte van het mRNA niet in de injectiesite bleef, zoals werd verteld, maar ook naar de voortplantingsorganen 'reisde' en daar een tijd bleef. Ophopingen in de eierstokken bij vrouwen.

Proefkonijn wie zal em zijn?
Jij.
Geen idee, ik volg het niet zo meer als in de lockdown. Zou maar zo kunnen. In z'n algemeen geldt dat onderzoek veel minder op vrouwen wordt gedaan

Was dat ook als het intraveneus werd toegediend? Want volgens de uitleg van die Jan, komt het dan bij het eerstvolgende orgaan terecht? In jouw voorbeeld kunnen dat dan dus de eierstokken zijn? (dan zou ze dus in de andere schouder geprikt moeten zijn?)
 
Was er niet een Japanse studie gedaan naar het Pfizer vaccin waaruit bleek dat een gedeelte van het mRNA niet in de injectiesite bleef, zoals werd verteld, maar ook naar de voortplantingsorganen 'reisde' en daar een tijd bleef. Ophopingen in de eierstokken bij vrouwen.

Proefkonijn wie zal em zijn?
Jij.
Als ik het goed begrijp was dat Pfizer's eigen onderzoek dat geheim werd gehouden maar waar Japan middels de freedom of information act documentatie van heeft gevraagd, waar dat uit bleek...

1625348220310.png


ps. een wijs man zei begin dit jaar al bij het eerste nieuws over myocarditis dat het door vaccin deeltjes in de bloedbaan zal komen. :cheer:
 
Als ik het goed begrijp was dat Pfizer's eigen onderzoek dat geheim werd gehouden maar waar Japan middels de freedom of information act documentatie van heeft gevraagd, waar dat uit bleek...

Bekijk bijlage 538760

ps. een wijs man zei begin dit jaar al bij het eerste nieuws over myocarditis dat het door vaccin deeltjes in de bloedbaan zal komen. :cheer:
Juist die bedoelde ik. Thnx :heart:!

Zou dat tevens een verklaring zijn voor de menstruatiepoblemen bij vrouwen na het nemen van het vaccin? Ik weet iig zeker dat ik em nooit ga halen (inb4 vanwege de menstruatieproblemen).
 
Laatst bewerkt:
Juist die bedoelde ik. Thnx :heart:!

Zou dat tevens een verklaring zijn voor de menstruatiepoblemen bij vrouwen na het nemen van het vaccin? Ik weet iig zeker dat ik em nooit ga halen.
Zou denk ik inderdaad kunnen, en voor de geruchten van meer miskramen bij vaccinatie tijdens zwangerschap. Hoewel dat (beiden dacht ik ook wel) sowieso kan gebeuren door de immuunrespons op wat het lichaam denkt dat ziekte is.
 
Kreeg een foto van een maat van me, zijn nicht heeft een vriendin en de tante van haar moeder is na vaccinatie weer ongesteld geworden op 70 jarige leeftijd en dus zwanger na contact met de krantenjongen. Kind zag er niet uit grijs, rare grote zwarte ogen :( Gelukkig kon het nog wel lachen

71zIbnKwmQL._AC_SX425_.jpg
 
Juist die bedoelde ik. Thnx :heart:!

Zou dat tevens een verklaring zijn voor de menstruatiepoblemen bij vrouwen na het nemen van het vaccin? Ik weet iig zeker dat ik em nooit ga halen (inb4 vanwege de menstruatieproblemen).
zeikwijf :roflol: :roflol:
 
1634157126469.jpg
 
'KPMG zeer kritisch op Nederlandse corona-aanpak' - https://nos.nl/l/2401597#UPDATE-container-56595852

Een van de fouten is de focus op ziekenhuisopnames ipv besmettingen, was er niet iemand die dat weleens riep nablaatte van het RedTeam in een aantal topics?

Ook: verder ophogen IC capaciteit had niet geholpen, ik denk dat ze tijdens de crisis bedoelen.

Opmerkelijk: landen met strengere maatregelen niet noodzakelijk meer economische schade.
 
'KPMG zeer kritisch op Nederlandse corona-aanpak' - https://nos.nl/l/2401597#UPDATE-container-56595852

Een van de fouten is de focus op ziekenhuisopnames ipv besmettingen, was er niet iemand die dat weleens riep nablaatte van het RedTeam in een aantal topics?

Ook: verder ophogen IC capaciteit had niet geholpen, ik denk dat ze tijdens de crisis bedoelen.

Opmerkelijk: landen met strengere maatregelen niet noodzakelijk meer economische schade.

Nee als je dat zo stelt niet, we hebben immers ook een wereld economie, welke as we speak vakkundig de tering in geholpen wordt, door de toenemende staatsschulden wereldwijd en het blijven bijdrukken van biljetten. Eerste stap is straks dat de centrale banken de rente gaan verhogen om de reeds ingezette (hyper)inflatie op te kunnen vangen. En dan begint de ellende als een domino effect waarschijnlijk.
 
Supermarkten hebben wel lekker verdient en de bevolking is toegenomen dus het gdp zal wel weer gunstig uitkomen. Zo is er ook geen inflatie want als de prijzen omhoog gaan verdient men ook meer.
 
Supermarkten hebben wel lekker verdient en de bevolking is toegenomen dus het gdp zal wel weer gunstig uitkomen. Zo is er ook geen inflatie want als de prijzen omhoog gaan verdient men ook meer.

Cijfers spreken dit toch echt tegen.

1634200970396.png


Sinds 2008 niet meer zo hoog geweest. 2008 was het begin van de Lehman Crash en een vrij extreme financiële wereldwijde crisis wat hierop volgde. Kort gezegd; des te langer het duurt voor we echt een in economische crisis terecht komen, des te extremer deze zal zijn.
 
Back
Naar boven