MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Willen jullie meer of minder ongevaccineerden?
 
Maar zonder dollen, dit soort uitspraken zijn toch gewoon strafbaar? Ben benieuwd of mensen aangifte gaan doen.
 
Maar zonder dollen, dit soort uitspraken zijn toch gewoon strafbaar? Ben benieuwd of mensen aangifte gaan doen.

Nee, weinig strafbaars aan. Iets met grondwettelijke recht je mening mogen hebben en deze ook nog mogen uitspreken. Het gaat hier om de paria van een samenleving he, niet om kansenjongeren of gender-gedesoriënteerde medemensen.
 
Nee, weinig strafbaars aan. Iets met grondwettelijke recht je mening mogen hebben en deze ook nog mogen uitspreken. Het gaat hier om de paria van een samenleving he, niet om kansenjongeren of gender-gedesoriënteerde medemensen.
Roepen een groep mensen naar een eiland te deporteren klinkt voor mij toch echt als discriminatie. Maar hebt gelijk, het betrefr paria's en onder het mom van de volksgezondheid is alles veroorlooft.

Hij noemde het trouwens een 'ideale oplossing'. Een soort van endlösung für die vaccinproblematik. Zal wel door zijn Duitse roots komen.
 
Roepen een groep mensen naar een eiland te deporteren klinkt voor mij toch echt als discriminatie. Maar hebt gelijk, het betrefr paria's en onder het mom van de volksgezondheid is alles veroorlooft.

Hij noemde het trouwens een 'ideale oplossing'. Een soort van endlösung für die vaccinproblematik. Zal wel door zijn Duitse roots komen.

Ja vooral dat "de ideale oplossing" kwam er iets te voldaan uit. Nog 1 voor op het lijstje "beter niet voor de auto krijgen".
 
Zolang ze hun dubbele paspoort houden wel. Maar ok, je hebt gelijk. Vervang het dan eens voor moslims.

Stel je eens voor als iemand op de publieke omroep voorstelt om alle moslims naar een eiland te deporteren.

Daarnaast is niet vaccineren voor sommigen ook geen keuze.

Ja als je het vervangt kom je een heel eind.
Zoals 80% van de veroordeelden van allochtone afkomst is terwijl ze nog geen 20% van de bevolking uitmaken. Hé wordt dat ook niet bij iets anders zo geroepen. :D

De politie kan het niet meer aan, aangifte van verkrachting of diefstal kunnen niet meer in behandeling genomen worden. Het is een kwestie van kiezen welke zaak ernstig genoeg is.
Een QR code voor allochtonen? Alleen met een blanco strafblad het afgelopen jaar weer deelname aan de maatschappij?
Ja ook Nederlanders kunnen de fout in gaan, maar die kans is een stuk lager.
 
Ja als je het vervangt kom je een heel eind.
Zoals 80% van de veroordeelden van allochtone afkomst is terwijl ze nog geen 20% van de bevolking uitmaken. Hé wordt dat ook niet bij iets anders zo geroepen. :D

De politie kan het niet meer aan, aangifte van verkrachting of diefstal kunnen niet meer in behandeling genomen worden. Het is een kwestie van kiezen welke zaak ernstig genoeg is.
Een QR code voor allochtonen? Alleen met een blanco strafblad het afgelopen jaar weer deelname aan de maatschappij?
Ja ook Nederlanders kunnen de fout in gaan, maar die kans is een stuk lager.
Alllemaal deporteren naar Texel.
 
Hof Spanje zet opnieuw streep door 'corona-noodtoestand'
Het Spaanse Constitutionele Hof heeft opnieuw een door de regering voor de volksgezondheid uitgeroepen noodtoestand in strijd met de grondwet verklaard. Het hof oordeelde dat de noodmaatregelen van 3 november 2020 tot 9 mei 2021 in strijd zijn met de beginselen van de constitutie.

Het is niet de eerste keer dat het hof zich tegen de draconische maatregelen keert. Eerder had het al de eerste noodtoestand voor het bestrijden van het coronavirus, die in maart 2020 werd uitgeroepen, ongrondwettig verklaard. Het heeft ook geoordeeld dat het opschorten van het werk van het parlement ten behoeve van de volksgezondheid in strijd was met de beginselen van het recht.

In Spanje was deze noodtoestand nog vrijwel nooit uitgeroepen. De regering krijgt er erg veel bevoegdheden door. Tijdens 'de staat van alarm' kan de overheid bijvoorbeeld burgers verplichten ergens te blijven of niet meer te komen. De overheid kan mensen ook tot dienstverlening verplichten. Ze kan bovendien ondernemingen of instellingen tijdelijk overnemen, producten rantsoeneren en andere ingrijpende maatregelen nemen.

De eerdere zaak tegen de coronalockdowns had tot gevolg dat de regering de opgelegde sancties voor overtredingen van de noodmaatregelen over het algemeen moest vergoeden of terugbetalen. Mogelijk zal dit ook over de periode november 2020 tot mei 2021 moeten gebeuren.
 
En in klassen en zalen de ramen maar wel dicht houden zeker. Dat mondkapje houdt vast alles tegen.
 
En in klassen en zalen de ramen maar wel dicht houden zeker. Dat mondkapje houdt vast alles tegen.
Alleen als je minstens 2x gejabbed bent. Anders moet je je jas aanhouden.
 
Kreeg vandaag nog een aanbodje QR code incl. registratie voor 500 barkies :rolleyes:
 
50k? Prijzig.

5 barkie is nog steeds prijzig. Als in, zoveel heb ik er niet voor over. Geen idee of het de gangbare prijs is.
 
150,00 p/s stuk zijn ze bij "mijn contact". Maar dan zit je wel daadwerkelijk met een groene vink en mocht je toch ooit nog overtuigd worden van het nut van de vaccins, (stel dat er een variant komt die 10x zo dodelijk is in mijn eigen leeftijdsgroep), dan snij je jezelf toch behoorlijk in de vingers imo. Overigens afgelopen weekend in Rotterdam, was de enige plek waar men de QR stond te scannen (of all places) de HEMA. Verder vroeg men er nergens om. Ja een QR code om op afspraak te kunnen winkelen in de Bijenkorf, die zijn ook helemaal gek (goed gek) geworden. Want het was zo'n beetje de drukste winkel die ik heb bezocht :roflol:
 
Na de Engelse rapporten, nu ook een Nederlandse. Zelfs Stevie Wonder zou hier nog kunnen zien wat er aan de hand is, toch? :o

20211028_061227.jpg


150,00 p/s stuk zijn ze bij "mijn contact". Maar dan zit je wel daadwerkelijk met een groene vink en mocht je toch ooit nog overtuigd worden van het nut van de vaccins, (stel dat er een variant komt die 10x zo dodelijk is in mijn eigen leeftijdsgroep), dan snij je jezelf toch behoorlijk in de vingers imo. Overigens afgelopen weekend in Rotterdam, was de enige plek waar men de QR stond te scannen (of all places) de HEMA. Verder vroeg men er nergens om. Ja een QR code om op afspraak te kunnen winkelen in de Bijenkorf, die zijn ook helemaal gek (goed gek) geworden. Want het was zo'n beetje de drukste winkel die ik heb bezocht :roflol:
QR = schijnveiligheid = marketing.
Voor de bijenkorf onderdeel van een verdienmodel, en geef ze eens ongelijk.

Verbazend dat er zoveel voor die QR codes wordt betaald. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ze te maken? Ja, behalve die geboortedatum, maar klopt die dan ook?
 
Back
Naar boven