AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vriend van me is begin 20, kerngezond voorheen sportte 2/3x pw. Corona gehad (gevaccineerd ja) en nu 4 maanden later kan ie bar weinig 2 halve dagen pw werken en alles buiten het werk om doet ie al niet meer. Naast de lichamelijke klachten merk ik dat ie steeds meer psychische achteruit gaat en in isolement begint te raken met alle ellende die dit met zich meebrengt.

Nu zeg ik niet dat als ik zo leefde ook liever dood ging, want 4 maanden is relatief “niets, maar stel je voor dat dit 4 jaar worden of langer…..
Goede maat van me hetzelfde, maar gaat nu jaar later stukken beter. Sport ook weer vol op, zeg hem dat hij ze schouders eronder moet steken het komt goed 💪🏻
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Goede maat van me hetzelfde, maar gaat nu jaar later stukken beter. Sport ook weer vol op, zeg hem dat hij ze schouders eronder moet steken het komt goed 💪🏻
Testo decaatje wil ook goed helpen ;)
 
Hoe veel groter kan je de zorgcapaciteit dan maken? Nog veel groter dan in Duitsland is nodig om zonder restricties aan iedereen de nodige zorg aan te bieden.
Na al die vragen steeds is hier wel een citation needed Steks. Met vaccinatie van risicogroepen?
 
Goh, is weer eens wat anders dan een kelder
:trollfacex:



20211125_063343.jpg
 
Dit land is ziek

10 weken cel voor deze tweet
1637825442368.jpg


Je kan het smakeloos vinden, maar hier een celstraf voor geven is helemaal doorgeslagen.

P. plaatste op 2 november, vlak voor een coronapersconferentie, op Twitter een foto van een auto in een bos, waarbij twee gevulde lijkzakken liggen. Daarbij schreef hij: "Geen persconferentie?"

"Het was een bestaande foto van iemand anders, met een bestaande tekst van iemand anders", zei P. tijdens de zitting over zijn bericht. "Ik vond het grappig. Als een cabaretier zoiets doet, moet iedereen er om lachen."

'Smakeloze afbeelding'
Volgens de officier van justitie heeft de verdachte zich met de foto schuldig gemaakt aan bedreiging. "De verdachte is geen cabaretier, en dit is geen grap." Hij eiste drie maanden cel, waarvan een maand voorwaardelijk. De rechter kwam tot de iets lagere straf van tien weken, waarvan vier voorwaardelijk.
Dus alleen cabaratiers mogen harde grappen maken en de rechter bepaalt wat wel en niet grappig is. Zorgwekkende ontwikkelingen die normaal alleen plaatsvinden in dictaturen.

Ondertussen worden echten bedreigingen bij niet deugende politici zo afgehandeld.
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft de jeugd bijgedragen aan de maatschappij? De lockdown is voor elke leeftijdsgroep kut. Voor jongeren, voor boomers en ook voor oudjes. Iedereen mist z'n sociale bezigheden op z'n eigen manier.
Die boomers moeten allemaal hun smoel houden. Er is geen enkele groep die het zo makkelijk heeft gehad in dit land.
 
Dit land is ziek

10 weken cel voor deze tweet
Bekijk bijlage 541872

Je kan het smakeloos vinden, maar hier een celstraf voor geven is helemaal doorgeslagen.


Dus alleen cabaratiers mogen harde grappen maken en de rechter bepaald wat wel en niet grappig is. Zorgwekkende ontwikkelingen die normaal alleen plaatsvinden in dictaturen.

Ondertussen worden echten bedreigingen bij niet deugende politici zo afgehandeld.
Van de zotte inderdaad, maar iemand als Huig Plug staat natuurlijk altijd met 2-0 achter in dit soort gevallen. Met zijn geschiedenis is het wellicht handiger zoiets niet online te gooien.
 
Van de zotte inderdaad, maar iemand als Huig Plug staat natuurlijk altijd met 2-0 achter in dit soort gevallen. Met zijn geschiedenis is het wellicht handiger zoiets niet online te gooien.
Met zo'n naam sta je wel 2-0 achter inderdaad. Ongeacht iemands achtergrond zie ik hier geen strafbare feiten gebeuren.

Daarnaast wordt er gemeten met 2 maten. Een filmpje op de NPO uitzenden waarin ongevaccineerden worden doodgeschoten was blijkbaar wel grappig. Ik vond het smakeloos. Maar strafbaar? Net als dit, nee.
 
Een filmpje op de NPO uitzenden waarin ongevaccineerden worden doodgeschoten
?


:eek:

NPO-Fragment- Ongevaccineerden Worden Neergeschoten zei:
Video unavailable
:(
 
Back
Naar boven