AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Ach nederland is al slaaf van brussel ten tijde van de 80 jarige oorlog , 1568 tot 1648. Aangezien toen alle nederlanden al aangestuurd werden door brussel aangezien daar alle paleizen van alle adel en de oranjes daar stonden.
Niks verandert🤣
Sinds de Tachtig Jarige Oorlog worden we overheerst door terroristen en hun nazaten, niet echt een vooruitgang, maar daarna waren we juist geen slaaf van Brussel.

De laatste kroonprins van de Habsburgers heeft in het EU parlement gezeten, maar ik weet niet of hij voor een eenheidsstaat was. Het Heilige Roomse Rijk was zo gek nog niet, al was het geen van 3en. :D
 
Duitsland vaccinatieplicht. Soon vaccinatieplicht in Nederland

Mooi mooi :)

Nobel dat je je zo bekommert om de gezondheid van ongevaccineerden!
 
Ik ben wel echt benieuwd wat er gaat gebeuren in landen met een vaccinatieplicht waar de vaccinatiegraad 'laag' blijft.

Gaan ze dan miljoenen mensen belachelijke boetes geven? Ze oppakken? Ze ontslaan? Hoe willen ze dat gaan handhaven? Stel 30% voldoet niet aan de vaccinatie eisen (helemaal als ze boosters ook verplichten). Je kan moeilijk 30% van de arbeiders in je land schorsen, dan valt je economie stil.
En dat tijdens een mogelijk zeer strenge winter met torenhoge prijzen door inflatie.

Dat heeft alle ingrediënten voor een conflict. Regeltjes maken is 1 ding, maar in zware tijden tijdens een strenge winter mensen hun inkomsten ontzeggen waardoor ze mogelijk hun kinderen geen eten meer kunnen geven.. dat zou nog wel eens bloederig kunnen worden.

1 februari is het ultimatum dacht ik in de meeste landen. Dus wanneer het ongeveer op zijn koudst is.
 
Ik ben wel echt benieuwd wat er gaat gebeuren in landen met een vaccinatieplicht waar de vaccinatiegraad 'laag' blijft.

Gaan ze dan miljoenen mensen belachelijke boetes geven? Ze oppakken? Ze ontslaan? Hoe willen ze dat gaan handhaven? Stel 30% voldoet niet aan de vaccinatie eisen (helemaal als ze boosters ook verplichten). Je kan moeilijk 30% van de arbeiders in je land schorsen, dan valt je economie stil.
En dat tijdens een mogelijk zeer strenge winter met torenhoge prijzen door inflatie.

Dat heeft alle ingrediënten voor een conflict. Regeltjes maken is 1 ding, maar in zware tijden tijdens een strenge winter mensen hun inkomsten ontzeggen waardoor ze mogelijk hun kinderen geen eten meer kunnen geven.. dat zou nog wel eens bloederig kunnen worden.
Vaccinatieplicht voor 60+ is op zich wel een goeie zaak!
 
Vaccinatieplicht voor 60+ is op zich wel een goeie zaak!
Inderdaad, nu we weten dat de prik amper beschermt tegen het overdragen van het virus zouden ze zich moeten focussen op de risicogroepen die de ziekhuisbedjes bezetten en niet op gezonde kinderen van 8.
 
Vaccinatieplicht voor 60+ is op zich wel een goeie zaak!
Nee, een vaccinatieplicht vind ik voor geen enkele groep een goede zaak.

Neem mijn pa. Is 64. Leeft en eet gezond. Heeft een gezond gewicht, misschien zelfs iets te licht. Sport. Hij supplementeert elke dag vitamines en mineralen, hoge dosis vit D.

Kan mij niet herinneren wanneer hij voor de laatste keer ziek is geweest. M'n broer heeft covid gehad, hij is al meerdere keren in aanraking geweest met andere mensen die achteraf covid bleken te hebben. Is bij m'n broer langs gegaan toen ie covid had.

Heeft nergens last van gehad. Net als ik trouwens.

Hoezo zou hij zich verplicht moeten laten vaccineren? Hij zegt zelf dat als ie ziek wordt dat ie liever thuis sterft dan op de IC beland.
 
Nee, een vaccinatieplicht vind ik voor geen enkele groep een goede zaak.

Neem mijn pa. Is 64. Leeft en eet gezond. Heeft een gezond gewicht, misschien zelfs iets te licht. Sport. Hij supplementeerd elke dag vitamines en mineralen, hoge dosis vit D.

Kan mij niet herinneren wanneer hij voor de laatste keer ziek is geweest. M'n broer heeft covid gehad, hij is al meerdere keren in aanraking geweest met mensen die achter covid bleken te hebben.

Heeft nergens last van gehad. Net als ik trouwens.

Hoezo zou hij zich verplicht moeten laten vaccineren? Hij zegt zelf dat als ie ziek wordt dat ie liever thuis sterft dan op de IC beland.
Dat zijn aannames die men nu maakt gezien de huidige situatie. Hopelijk blijft ie gezond voor de rest van zijn leven, maar denk indien iemand corona krijgt dat hij/zij heel snel terug komt op die woorden.
 
Nee, een vaccinatieplicht vind ik voor geen enkele groep een goede zaak.

Neem mijn pa. Is 64. Leeft en eet gezond. Heeft een gezond gewicht, misschien zelfs iets te licht. Sport. Hij supplementeert elke dag vitamines en mineralen, hoge dosis vit D.

Kan mij niet herinneren wanneer hij voor de laatste keer ziek is geweest. M'n broer heeft covid gehad, hij is al meerdere keren in aanraking geweest met andere mensen die achteraf covid bleken te hebben. Is bij m'n broer langs gegaan toen ie covid had.

Heeft nergens last van gehad. Net als ik trouwens.

Hoezo zou hij zich verplicht moeten laten vaccineren? Hij zegt zelf dat als ie ziek wordt dat ie liever thuis sterft dan op de IC beland.
Meeste mensen zeggen ook dat ze geen bestraling willen als ze kanker hebben. En als ze dan kanker krijgen doen ze alsnog hun best om zo lang mogelijk te kunnen blijven lijden.
 
Ik ben wel echt benieuwd wat er gaat gebeuren in landen met een vaccinatieplicht waar de vaccinatiegraad 'laag' blijft.

Gaan ze dan miljoenen mensen belachelijke boetes geven? Ze oppakken? Ze ontslaan? Hoe willen ze dat gaan handhaven? Stel 30% voldoet niet aan de vaccinatie eisen (helemaal als ze boosters ook verplichten). Je kan moeilijk 30% van de arbeiders in je land schorsen, dan valt je economie stil.
En dat tijdens een mogelijk zeer strenge winter met torenhoge prijzen door inflatie.

Dat heeft alle ingrediënten voor een conflict. Regeltjes maken is 1 ding, maar in zware tijden tijdens een strenge winter mensen hun inkomsten ontzeggen waardoor ze mogelijk hun kinderen geen eten meer kunnen geven.. dat zou nog wel eens bloederig kunnen worden.

1 februari is het ultimatum dacht ik in de meeste landen. Dus wanneer het ongeveer op zijn koudst is.

Iets met heet en soep vermoed ik. Er wordt enorm veel BS verspreid om jou uiteindelijk toch tot die prik te bewegen.
Spreek redelijk wat buitenlanders en als ik hen vraag naar nieuws uit hun land blijkt het vaak hier enorm opgeblazen te worden.

Gister nog met een Duitse relatie gesproken en wij delen onderstaande conclusie.;

Het hele verplichte vaccineren obv straffen beschouw ik vooralsnog als extra drukmiddel om mensen aan te zetten tot vaccinatie. De hele wettelijke grondslag ontbreekt en overheden kunnen dan aansprakelijk gesteld worden voor de eventuele bijwerkingen als dit onder dwang gebeurt is, met vele rechtszaken tot gevolg.
 
Nee, een vaccinatieplicht vind ik voor geen enkele groep een goede zaak.

Neem mijn pa. Is 64. Leeft en eet gezond. Heeft een gezond gewicht, misschien zelfs iets te licht. Sport. Hij supplementeert elke dag vitamines en mineralen, hoge dosis vit D.

Kan mij niet herinneren wanneer hij voor de laatste keer ziek is geweest. M'n broer heeft covid gehad, hij is al meerdere keren in aanraking geweest met andere mensen die achteraf covid bleken te hebben. Is bij m'n broer langs gegaan toen ie covid had.

Heeft nergens last van gehad. Net als ik trouwens.

Hoezo zou hij zich verplicht moeten laten vaccineren? Hij zegt zelf dat als ie ziek wordt dat ie liever thuis sterft dan op de IC beland.

Denk wel dat elke ongevaccineerde oudere op de ic dit ook dacht. Je kan gewoon pech hebben, bij ouderen is die kans er gewoon.

Bij jongeren is die kans zo nihil, dat deelnemen aan het verkeer gevaarlijker is. Aangezien ook blijkt dat gevaccineerden besmettelijk zijn is het eng te noemen dat iedereen verplicht wordt. Bij ouderen zou ik de logica er nog van in kunnen zien.

Soms denk ik weleens dat het draaiboek al klaar lag. Het vaccin zou dusdanig beschermen dat je een ander ook niet meer kon besmetten. Waardoor het verplichten ervan ook een zwaarder argument was. Kritiek en twijfel hierop betekende ontslag voor een belgische vaccinoloog.

Nu blijkt dat allemaal niet zo te zijn maar het draaiboek wordt maar niet aangepast.
De gemanipuleerde cijfers om de maatregelen maar te blijven rechtvaardigen hielden nog even stand maar je hoort ook niks meer over het aantal ongevaccineerden op de ic. Nu wordt het draaiboek met als doel iedereen te verplichten tot vaccinatie toch maar voorgezet, alsof het vaccin nog altijd doet waar men op hoopte. Scary.
 
Iets met heet en soep vermoed ik. Er wordt enorm veel BS verspreid om jou uiteindelijk toch tot die prik te bewegen.
Spreek redelijk wat buitenlanders en als ik hen vraag naar nieuws uit hun land blijkt het vaak hier enorm opgeblazen te worden.

Gister nog met een Duitse relatie gesproken en wij delen onderstaande conclusie.;

Het hele verplichte vaccineren obv straffen beschouw ik vooralsnog als extra drukmiddel om mensen aan te zetten tot vaccinatie. De hele wettelijke grondslag ontbreekt en overheden kunnen dan aansprakelijk gesteld worden voor de eventuele bijwerkingen als dit onder dwang gebeurt is, met vele rechtszaken tot gevolg.
Dat denk ik ook aan. Als puntje bij paaltje komt zetten ze het niet door als de weerstand te groot is. Maar je weet maar nooit, we leven in gekke tijden.

Dat zijn aannames die men nu maakt gezien de huidige situatie. Hopelijk blijft ie gezond voor de rest van zijn leven, maar denk indien iemand corona krijgt dat hij/zij heel snel terug komt op die woorden.
Misschien wel, maar mijn pa is de koppigste persoon die ik ken. En niet iedereen die covid krijgt wordt daadwerkelijk ziek, laat staan ziekenhuisopname.

Meeste mensen zeggen ook dat ze geen bestraling willen als ze kanker hebben. En als ze dan kanker krijgen doen ze alsnog hun best om zo lang mogelijk te kunnen blijven lijden.
True.
 
Misschien wel, maar mijn pa is de koppigste persoon die ik ken. En niet iedereen die covid krijgt wordt daadwerkelijk ziek, laat staan ziekenhuisopname.
Feit is nog steeds dat merendeel op de IC niet gevaccineerd is, waarvan waarschijnlijk grotendeels dezelfde gedachtegang had.
 
Aantal gevaccineerden en ongevaccineerden op ic ligt ongeveer gelijk.

Alleen de totale groep gevaccineerden is groter dan die ongevaccineerden, ze geven een beetje een vertekend beeld die statistieken
 
Back
Naar boven