Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

> ga naar de film
> laat kaartje afscheuren
> de jongen die mn kaartje controleerde zegt "veel plezier"
> "jij ook"

als ik er aan denk wordt ik nog steeds rood

Lol, ik deed hetzelfde ja. Ik had het pas door toen een vriendin me uitlegde waarom ze zo hard moest lachen.. Fml.
 
- Drugsbunny gaat naar LaPlace.
- Drugsbunny bestelt daar alleen wat te drinken
- Na dat Drugsbunny gedronken heeft zit Drugsbunny met het flesje van het water
- Drugsbunny ziet vreemdgenoeg geen vuilnisbak in de buurt staan en heeft geen zin om ver te lopen
- Drugsbunny ziet vuilnisbak achter bij de plek staan waar al het eten staat.
- Drugsbunny loopt naar vrouw met paardenstaart die eten staat te bereiden met haar rug naar Drugsbunny toe en Drugsbunny vraagt of hij dit flesje hier kan weggooien.
- vrouw draait om en het is eigenlijk een man met snor en paardenstaart die qua gezicht lijkt op rikkert van new kids.
- Hij kijkt Drugsbunny verontwaardigd aan maar zegt ja.
- Drugsbunny gooit het flesje weg en loopt heel awkward weg.

truestory_zpsaf02158f.png
 
Laatst bewerkt:
op men vorige werk toch een keer een rode kop gekregen. Men baas en zijn vrouw waren beiden Engelstalig. En op een gegeven dag kwam die vrouw vragen om 5 euro te wisselen in kleingeld. Ik had enkel 3stukken van 2 euro en dus gaf ik haar dat maar, waarop ze zei dat ze me die euro later ging terug brengen.
Hierop antwoordde ik: "oh it's okay hoor". Toen kreeg ik met toch wel een rare blik van haar, waardoor ik besefte dat hoor helemaal geen engels maar whore wel...

hahahah deze is echt hilarisch :roflol: repped
 
Liep stage in de receptie van een hotel. Kwam een telefonisch aanvraag binnen voor een feest. Ik dus netjes vertellen aan mevrouw ** dat deze verzoekjes worden afgehandeld door de manager. Ik dus vertellen dat ik de manager er van op de hoogte zou brengen. Hij zou er dan op terug komen. Eenmaal opgehangen verstuur ik heel trots een mail naar manager die de feestjes regelt. De volgende dag kreeg iedere receptionist die daar werkte een e-mail. Het ging over dat iedereen maar elke keer feest aanvragen naar de manager stuurde. Dit moet naar de assistent manager verstuurd worden. Naja op zich niet erg. Maar die manager had mijn e-mailtje er bij gezet. Hij zei van Mesut! Hoe moet ik in godsnaam die mevrouw nou terug bellen!!! Je hebt haar nummer of wat dan ook niet opgeschreven!! Dus ik dat mailtje nogmaals doornemen, bleek daadwerkelijk dat ik had gezegd van "jaa mevrouw** wilt graag een feestje bla bla, kun jij er op terug komen" maar ik had helemaal geen nummer in dat mailtje gezet. Iedere receptionist had mijn faal dus gelezen. **** wat was dat akward.
 
Laatst bewerkt:
Liep stage in de receptie van een hotel. Kwam een telefonisch aanvraag binnen voor een feest. Ik dus netjes vertellen aan mevrouw ** dat deze verzoekjes worden afgehandeld door de manager. Ik dus vertellen dat ik de manager er van op de hoogte zou brengen. Hij zou er dan op terug komen. Eenmaal opgehangen verstuur ik heel trots een mail naar manager die de feestjes regelt. De volgende dag kreeg iedere receptionist die daar werkte een e-mail. Het ging over dat iedereen maar elke keer feest aanvragen naar de manager stuurde. Dit moet naar de assistent manager verstuurd worden. Naja op zich niet erg. Maar die manager had mijn e-mailtje er bij gezet. Hij zei van Mesut! Hoe moet ik in godsnaam die mevrouw nou terug bellen!!! Je hebt haar nummer of wat dan ook niet opgeschreven!! Dus ik dat mailtje nogmaals doornemen, bleek daadwerkelijk dat ik had gezegd van "jaa mevrouw** wilt graag een feestje bla bla, kun jij er op terug komen" maar ik had helemaal geen nummer in dat mailtje gezet. Iedere receptionist had mijn faal dus gelezen. **** wat was dat akward.

wat een k*tstreek van die manager ook
 
>neef neefje en nog een paar en ik (10jarig leeftijd), spelen verstoppertje in huis
>piet of nel voor zoeker
>neef zegt tiet ipv piet
>zo hard lachen dat ik in me broek zeikte :o
>iedereen lachen

akward :p
 
hierjuist bij de beenhouwer nog, moet je zo nummertje trekken en er staan van die potjes met een veel te kleine opening om dat dan achteraf in te doen. ik strek mn arm uit, juist lang genoeg, laat het los, botst het op de rand en valt het op de grond...
moest ik me bukken in een super drukke winkel om het weer op te rapen, gelukkig lukte het de 2de keer wel...
 
Toen ik klein was heel vaak van de verkeerde vrouw het handje vastgepakt in de winkel.. dacht dat het mijn ma was. Kijkt ze jou zo aan van wtf :l
 
> 13 jaar oud
> stap op de bus om naar school te gaan
> bus wacht paar minuten alvorens te vertrekken
> ziet moeder aan komen lopen op haar pantoffels en in kamerjas met brooddoos in de hand
> moeder struikelt en neemt een duik waarbij haar pantoffels de lucht in vliegen
> spring recht om moeder te helpen en knal vol met kop tegen paal in bus
> stap van bus, help moeder overeind, neem brooddoos aan
> ga terug in bus met knalrode kop en "Oh God Why" gevoel
 
-Kom aan bij de autokeuring
-Man van de autokeuring steekt zijn hand uit
-Ik geef hem een hand
-Man zegt, ik moest uw papieren hebben


-Zit te trainen
-Komt een meisje binnen
-Kijkt naar me een zwaait al lachend
-Ik effe verward zwaai al lachend terug
-Uiteindelijk merk ik dat het naar haar vriend achter me was.
 
Tijdens een Duits presentatie mijn tekst niet meer weten, en dan perongeluk opeens vol Engels gaan praten.
 
> sta op het treinperron met men opa
> op een gegeven moment staat men opa achter mij
> om hem te doen schrikken, doe ik een slagende draaibeweging naar achter toe met mijn arm
> mijn hand stopt vlak voor zijn gezicht
> merk ineens dat mijn opa 5 meter verderop staat en ik met mijn hand vlak voor het gezicht van een totale vreemde sta
 
> sta in een schoenenwinkel om nieuwe schoenen te kopen
> zie een mooie schoen, pak hem en vraag aan een medewerker of ze die schoen ook in maatje 42 hebben
> de beste man blijkt geen medewerker te zijn en kijkt mij aan alsof ik achterlijk ben
 
> Liep in de stad een paar jaar geleden
> Zag een vriendin schuin met de rug naar mij toe staan
> Ik loop naar haar toe en pak haar vast op de schouder: heee, wat ga jij hier kopen dan?
> Ik kijk vol in het gezicht van een vreemd meisje, mijn gezicht gaat van glimlach naar awkward als ****
> Ik word uitgelachen door haar vriendinnen
> Langste 20 meter walk of shame die ik ooit heb meegemaakt totdat ik uit beeld was
 
> Liep in de stad een paar jaar geleden
> Zag een vriendin schuin met de rug naar mij toe staan
> Ik loop naar haar toe en pak haar vast op de schouder: heee, wat ga jij hier kopen dan?
> Ik kijk vol in het gezicht van een vreemd meisje, mijn gezicht gaat van glimlach naar awkward als ****
> Ik word uitgelachen door haar vriendinnen
> Langste 20 meter walk of shame die ik ooit heb meegemaakt totdat ik uit beeld was

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
goed topic srs
 
Broek passen in de winkel. Dacht bij mezelf al wat zit die broek raar bij m'n reet en had onbewust ook moeite met de rits. Ik uit het pashokje stappen om mezelf en de broek te bekijken. Vervolgens komt medewerker aka chick 9/10 aanlopen en zegt dat dat een vrouwenbroek is.. awkward..
 
>Ga met vriend naar de mCdrive
>Dacht precies gepast te betalen
>Medewerker steekt hand uit om geld te geven
>Ik geef hem een boks en zeg laters hé!
>geld valt op de grond en ik rijd door naar afhaalloket
 
> Patiënt plots overleden op werk (ben verpleegkundige)
> Hele familie komt naar de afdeling
> Afscheid nemen, familie gaat weeg
> Zoon van overledene reikt naar zijn jas, die achter mij hangt
> Ik geef in reflex een hand
> Hele familie kijkt me raar aan
 
Back
Naar boven