XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jongen uit me klas z'n vader was overleden, dus als klas waren we aanwezig bij de condoleance.
Zijn familie stond in een soort van kerk in een rij. Denk zo'n 30 man.
Had dit soort shit nog nooit meegemaakt dus wist niet wat ik moest doen. Iedereen voor mij zag ik die mensen een hand geven alleen kon niet verstaan wat er gezegd werd dus dacht 'je moet jezelf voorstellen' en vervolgens deed ik dat ook. Uiteindelijk heb ik mezelf voorgesteld aan al die 30 man waaronder aan de huilende vrienden, broers, zussen etc van de overleden man.

Toen ik hoorde dat ik moest zeggen 'gecondoleerd' ipv 'hey & hallo' wilde ik t liefst even van de aardbodem verdwenen zijn.
Wat een k*t moment was dat.

Srs, True story

omg hahaahahhahahahahahahahahhahahhaa


dit is de beste tot nu toe
 
Op werk zeg ik een paar dagen geleden dat ik nog snel even voor de service begint naar de stad ga om nog wat kerstdingen te kopen . Collega van mij vraagt of ik de bodyshop wil binnengaan om een massagepakket te kopen voor zijn moeder . Dus ...
Ik in die winkel aan die steenhete kassierster vragen of ze massagepakketten verkopen .
Ze zegt dat die zijn uitverkocht maar vraagt voor wie het is en zo kan ze zelf eentje samenstellen .
Ik zeg 'voor en vriend'
(ffs)
En dan in de hoop me te herpakken zeg ik nog 'het is eigenlijk voor zijn moeder'
EPIC FAIL .

Hahahaa eikel
 
Jongen uit me klas z'n vader was overleden, dus als klas waren we aanwezig bij de condoleance.
Zijn familie stond in een soort van kerk in een rij. Denk zo'n 30 man.
Had dit soort shit nog nooit meegemaakt dus wist niet wat ik moest doen. Iedereen voor mij zag ik die mensen een hand geven alleen kon niet verstaan wat er gezegd werd dus dacht 'je moet jezelf voorstellen' en vervolgens deed ik dat ook. Uiteindelijk heb ik mezelf voorgesteld aan al die 30 man waaronder aan de huilende vrienden, broers, zussen etc van de overleden man.

Toen ik hoorde dat ik moest zeggen 'gecondoleerd' ipv 'hey & hallo' wilde ik t liefst even van de aardbodem verdwenen zijn.
Wat een k*t moment was dat.

Srs, True story

hhahaha deze man

Was toch wel duidelijke zaak dat je ''gecondoleerd'' moest zeggen :P




Op werk zeg ik een paar dagen geleden dat ik nog snel even voor de service begint naar de stad ga om nog wat kerstdingen te kopen . Collega van mij vraagt of ik de bodyshop wil binnengaan om een massagepakket te kopen voor zijn moeder . Dus ...
Ik in die winkel aan die steenhete kassierster vragen of ze massagepakketten verkopen .
Ze zegt dat die zijn uitverkocht maar vraagt voor wie het is en zo kan ze zelf eentje samenstellen .
Ik zeg 'voor en vriend'
(ffs)
En dan in de hoop me te herpakken zeg ik nog 'het is eigenlijk voor zijn moeder'
EPIC FAIL .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
we hadden op de middelbare een vak dat algemene natuurwetenschappen heette. Hier hadden we het ook vaak over wat het leven nou is etc.

1 les wou de leraar stil staan bij het leven en mensen van wie het leven ontnomen is en daar over praten in de les. Werd dus zogezegd een emotionele les. De leraar had kaarsjes aangestoken en de lichten gedimt en begon zijn eigen verhaal te vertellen. De 60 jarige leraar vertelde met tranende ogen dat hij 3 vrouwen is kwijtgeraakt in zijn leven aan kanker. Terwijl hij dit vertelt leunt hij achterover tegen de tafel aan waar 1 van de kaarsjes opstond en zijn trui vliegt bijna in de fik.

Op dit moment proest ik het bijna uit van het lachen en iedereen kijkt me boos/raar aan, inclusief huilende meisjes.

Denk dat het door de gespannen sfeer was dat ik moest lachen maar voelde me wel sker lol
 
we hadden op de middelbare een vak dat algemene natuurwetenschappen heette. Hier hadden we het ook vaak over wat het leven nou is etc.

1 les wou de leraar stil staan bij het leven en mensen van wie het leven ontnomen is en daar over praten in de les. Werd dus zogezegd een emotionele les. De leraar had kaarsjes aangestoken en de lichten gedimt en begon zijn eigen verhaal te vertellen. De 60 jarige leraar vertelde met tranende ogen dat hij 3 vrouwen is kwijtgeraakt in zijn leven aan kanker. Terwijl hij dit vertelt leunt hij achterover tegen de tafel aan waar 1 van de kaarsjes opstond en zijn trui vliegt bijna in de fik.

Op dit moment proest ik het bijna uit van het lachen en iedereen kijkt me boos/raar aan, inclusief huilende meisjes.

Denk dat het door de gespannen sfeer was dat ik moest lachen maar voelde me wel sker lol

ik zou het ook niet hebben kunnen helpen:roflol:
 
Heb ook nog zo'n moment in de middelbare schoolklas.

In de 3e toen ik 15 was ofzo had de vader van een meid uit mijn klas zelfmoord gepleegd. Tijdens een mentorles hadden we het hier over, uiteindelijk met de klas en de mentor er een halfuur over gepraat. Tot de mentor ineens zei: oke nu tijd voor iets vrolijks, laten we nu een spelletje doen, wie weet er wat? In mijn enthousiasme zei ik: meneer, Galgje! (je weet wel, dat spel met die lettertjes)

De meesten uit mijn klas keken me zo aan van: gast you serious?
Het duurde heel even voordat ik realiseerde wat ik net gezegd had. De vader van het meisje had zichzelf opgehangen. Ik kon mezelf wel schieten.
 
*Naar een wildvreemde zwaaien terwijl je denkt dat het je buurvrouw / tante etc is.

*Slappe lach krijgen terwijl iemand met ontzettend veel moeite een Engelse presentatie probeert te geven. Ik voelde me eigen echt zwaar opgelaten, iedereen was stil en ik zat daar me lach in te houden. Op een gegeven moment kon het echt niet meer houden en lachte ik alles bij elkaar. Dat feell.... vergelijkbaar met deze:

http://www.youtube.com/watch?v=12geY2qkZdw

*Naar de wc gaan bij een urinoir waar al iemand langs staat en dan niet kunnen plassen. Zo ****ed up.

*In de gym een scheet laten in een hoek waar niemand staat. Net als je hem hebt gelaten komt er iemand aan om daar z'n oefening te doen.

*Deze was gisteren> Moest naar de tandarts. Toen ik daar een afspraak had was er net een uitvaart voorbij bij het kerkje wat er langs zat. Die tandarts en kerk hebben een gedeelde parkeerplaats. Ik kwam aanrijden en op het moment dat ik kwam aanrijden kwam net de kist naar buiten om in de auto gezet te worden met mensen erachter aan. Op dat moment kwam er toevallig iemand aan die wegging dus ik wacht om zijn plek in te nemen. Draait die gast de auto lullig uit waardoor ik een stukje naar achteren moest. Druk ik per ongeluk op de claxon terwijl ik stuurde dus iedereen kijken daar. Zwaar lullig, toen ik uitstapte heb ik ook niet meer gekeken naar die mensen maar direct naar binnen bij de tandarts.
 
*Slappe lach krijgen terwijl iemand met ontzettend veel moeite een Engelse presentatie probeert te geven. Ik voelde me eigen echt zwaar opgelaten, iedereen was stil en ik zat daar me lach in te houden. Op een gegeven moment kon het echt niet meer houden en lachte ik alles bij elkaar. Dat feell.... vergelijkbaar met deze:

Hehe, doet me denken aan 2 jaar geleden(geloof ik) Ik moest een Engelse presentatie over een boek houden, had dit boek natuurlijk niet gelezen en stond daar met de slappe lach voor de klas, had geen idee meer waar het boek over ging en m'n telefoon ging ook nog af terwijl ik voor de klas stond.

:roflol:
 
lol heb dat vroeger ook zo vaak gehad dat je dan met een klasgenoot voor de klas stond en die sprak een woord helemaal verkeerd uit door de spanning waarna je vervolgens zelf in een slappe lach uitbarst door de spanning ook
 
Heb ook nog zo'n moment in de middelbare schoolklas.

In de 3e toen ik 15 was ofzo had de vader van een meid uit mijn klas zelfmoord gepleegd. Tijdens een mentorles hadden we het hier over, uiteindelijk met de klas en de mentor er een halfuur over gepraat. Tot de mentor ineens zei: oke nu tijd voor iets vrolijks, laten we nu een spelletje doen, wie weet er wat? In mijn enthousiasme zei ik: meneer, Galgje! (je weet wel, dat spel met die lettertjes)

De meesten uit mijn klas keken me zo aan van: gast you serious?
Het duurde heel even voordat ik realiseerde wat ik net gezegd had. De vader van het meisje had zichzelf opgehangen. Ik kon mezelf wel schieten.
beter dan die van Remi AFCA :roflol:
 
dat filmpje hierboven is zo ontzettend geniaal :roflol:
 
lol heb dat vroeger ook zo vaak gehad dat je dan met een klasgenoot voor de klas stond en die sprak een woord helemaal verkeerd uit door de spanning waarna je vervolgens zelf in een slappe lach uitbarst door de spanning ook

Nu ik er aan denk heb ik ook nog de slappe lach gehad tijdens mijn profielwerkstuk presentatie... Waar ook allemaal ouders etc bij zaten :roflol:
 
Jongen uit me klas z'n vader was overleden, dus als klas waren we aanwezig bij de condoleance.
Zijn familie stond in een soort van kerk in een rij. Denk zo'n 30 man.
Had dit soort shit nog nooit meegemaakt dus wist niet wat ik moest doen. Iedereen voor mij zag ik die mensen een hand geven alleen kon niet verstaan wat er gezegd werd dus dacht 'je moet jezelf voorstellen' en vervolgens deed ik dat ook. Uiteindelijk heb ik mezelf voorgesteld aan al die 30 man waaronder aan de huilende vrienden, broers, zussen etc van de overleden man.

Toen ik hoorde dat ik moest zeggen 'gecondoleerd' ipv 'hey & hallo' wilde ik t liefst even van de aardbodem verdwenen zijn.
Wat een k*t moment was dat.

Srs, True story
fff42edcbf301998b19edb45b38e024be37bf7b6_full.jpg


Imo de beste tot nu toe. Goed topic btw
 
*Slappe lach krijgen terwijl iemand met ontzettend veel moeite een Engelse presentatie probeert te geven. Ik voelde me eigen echt zwaar opgelaten, iedereen was stil en ik zat daar me lach in te houden. Op een gegeven moment kon het echt niet meer houden en lachte ik alles bij elkaar. Dat feell....

Heb dat ooit gehad bij een jongen die stotterde :$
 
Heb dat ooit gehad bij een jongen die stotterde :$

Vroeger ook een jongen in de klas gehad die stotterde..

>Mag ik van jou een g-g-g-gummetje?
-Ja, maar hoeveel wil je er?

Vond die niet grappig. :(
 
ik had ook zo een jongen in me klas, stotterde ongeveer 1 minuut lang

srs
 
Heb ook nog zo'n moment in de middelbare schoolklas.

In de 3e toen ik 15 was ofzo had de vader van een meid uit mijn klas zelfmoord gepleegd. Tijdens een mentorles hadden we het hier over, uiteindelijk met de klas en de mentor er een halfuur over gepraat. Tot de mentor ineens zei: oke nu tijd voor iets vrolijks, laten we nu een spelletje doen, wie weet er wat? In mijn enthousiasme zei ik: meneer, Galgje! (je weet wel, dat spel met die lettertjes)

De meesten uit mijn klas keken me zo aan van: gast you serious?
Het duurde heel even voordat ik realiseerde wat ik net gezegd had. De vader van het meisje had zichzelf opgehangen. Ik kon mezelf wel schieten.

:roflol: dit topic delivert the lulz
 
Mijn beste maat heeft een zwaar ongeval gehad (+30 breuken in het gezicht, verbrijzelde neus, gebroken dijbeen, bloed in de longen, vocht in de hersenen...) en hij was net ontwaakt uit een coma. Ik ging die met een paar maten bezoeken. En de klootzak die ik ben, plakt in de lift een sticker op de rug van een mijn maten.
Wij kwamen aan in zijn kamer. Ik zie mijn maat daar liggen, zijn gezicht helemaal ****ed up. Ik was echt half in shock en toen zag ik opeens die sticker op die rug. Kreeg ik toch niet de slappe lach :o maar echt erg. Ik kon me echt Door de kop schieten. Mijn slappe lach was gedaan en een van mijn maten valt flauw....
Was echt f*cking Awkward. Was echt niet chill voor die maat die daar lag
 
Back
Naar boven